ПРОЕКТИ
19:01
Вівторок, 30 Серпня 2016

Журналісти оцінили перший ефір Вадима Карп’яка у «Свободі слова»

«Детектор медіа» зібрав враження журналістів від першого випуску «Свободи слова» на ICTV з новим ведучим Вадимом Карп’яком
Журналісти оцінили перший ефір Вадима Карп’яка у «Свободі слова»
Журналісти оцінили перший ефір Вадима Карп’яка у «Свободі слова»

Політичне ток-шоу «Свобода слова» незмінно виходить на телеканалі ICTV з 2005 року і є найстарішим в Україні проектом у цьому жанрі. Автором ідеї програми та її першим ведучим був Савік Шустер, який перед цим створив і був ведучим програми «Свобода слова» на російському каналі НТВ. Влітку 2007 року Савік Шустер оголосив про перехід на телеканал «Інтер», де запустив політичне ток-шоу «Свобода Савіка Шустера». А на ICTV «Свободу слова» почав вести Андрій Куликов, який залишив шоу лише дев’ять років потому, вирішивши зосередитися на розвитку «Громадського радіо».

29 серпня вийшов перший випуск «Свободи слова» з новим ведучим. Ним став виходець із каналу «112 Україна» Вадим Карп’як. «Детектор медіа» поцікавився в колег Вадима – журналістів, телеведучих, політичних оглядачів – їхніми враженнями від першого ефіру. Цікаво, що багато хто з опитаних нами сказали, що шоу не дивилися. А відповіді тих, хто дивилися та погодилися прокоментувати – перед вами.

Наталія Соколенко, журналістка, «Громадське радіо»:

– Може, це через те, що лише перший випуск, але в мене склалося враження, що ведучий дуже сильно залежав від того, що йому говорили у вухо.

Крім того, що я вже написала в пості на Фейсбуці – ведучий не зміг послатися на джерела інформації та помилився або переплутав історію з Ігорем Райніним – страшно розчаровують деякі спікери, які представляють «іншу» сторону (колишніх регіоналів. – ДМ). Наприклад, Руслан Бортник. «Свобода слова» претендує на головне політичне шоу країни – його веде громадянин України, що, звісно, великий плюс – і якщо вже є така претензія, то не має бути Бортника. Хай лунають думки на захист торгівлі з окупованими територіями або інші, але вони повинні бути аргументованими, а спікер – компетентним.

Бортник ставить запитання невпопад: «Чи узгоджував Президент питання про призначення голови Адміністрації з фракцією?». Це смішно. Такий підхід дискредитує всю команду ток-шоу, я не бачу жодного аргументу, щоб Бортника надалі запрошувати в ефір.

Як ведучого Вадима Карп’яка не знаю, бо принципово не дивлюся телеканал «112 Україна». Але сподіваюся, що ми побачимо самостійного і харизматичного ведучого в наступних випусках. Щодо віку та ерудиції все гаразд, але щоб бути ведучим, треба мати стрижень і щоб його було помітно – ведучий має більше впливати на тематику програми та вибір тих, кого запрошують. У запитаннях хочеться менше бекграунду, більше по суті.

Плюс передачі в тому, що спікерами були представники громадських організацій – Ольга Айвазовська, Олександра Дрік. Не завжди політики та представники фракцій заслуговують говорити перед мікрофоном.

Дмитро Сіманський, член політради партії «Українське об’єднання патріотів УКРОП»:

– Новий ведучий чудовий. Ми працювали разом на телеканалі «112 Україна» і я вважаю Вадима реально серйозним професіоналом. Людина на своєму місці – я абсолютно задоволений вибором керівників і продюсерів. Більше того, з першої програми неможливо повністю оцінити весь його потенціал.

Що стосується вражень від передачі, то я дивився більше як глядач. Побачив декілька редакторських огріхів – непорозуміння з фактажем. Видно певні моменти, заминки з цифрами, наприклад, трохи не допрацювали редактори. Також засмучений запрошенням до мікрофона представниці Люстраційного комітету (Олександри Дрік. – ДМ), бо для мене це дивний вибір.

Олег Базар, головний редактор Lb.ua:

– Вчора я навіть опублікував пост у Фейсбуці про те, що новий ведучий «Свободи слова» на ICTV ретельно переповів наш учорашній текст. В неділю на сайті вийшов матеріал про ймовірну корекцію зовнішньої політики України. Ставлячи це запитання, ведучий фактично виклав контекст матеріалу, повністю зберігши логіку викладення. Він зауважив «за даними джерел», але не сказав – звідки він це взяв, де прочитав, де побачив – просто переповів тези про те, що ймовірне зняття або послаблення санкцій з Росії змінить підхід до зовнішньої політики України. Після цього більше ніяких вражень від передачі в мене не було.

Андрій Куликов, голова правління «Громадського радіо», екс-ведучий «Свободи слова»:

– Враження дуже позитивні від ведучого, від роботи команди. Більше того, вчора я дивився випуск вперше за дев’ять років в апаратній.

Щодо порад: Вадиму треба працювати над модуляціями голосу.

(Стосовно претензії Олега Базара щодо переказу думок зі статті без посилання на джерело. – ДМ): Треба подивитися, в «Свободі» є таке правило, що якщо когось цитують, треба обов’язково посилатися.

Фото Вадима Карп'яка - прес-служба ICTV

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1918
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
Опитування
/
Результати


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
Телеканал «1+1»
Телеканал «Інтер»
Телеканал «СТБ»
Телеканал «Новий канал»
Телеканал «ICTV»
Телеканал «Україна»
Телеканал «5 канал»
Телеканал новин «24»
Телеканал «112»
Телеканал «NEWS ONE»
Телеканал «ZIK»
Телеканал «Еспресо»
Не помічаю взагалі
Не знаю, що таке джинса
Коментар або свій варіант:


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
0.8% (16)
 
Телеканал «1+1»
7.3% (146)
 
Телеканал «Інтер»
25.9% (515)
 
Телеканал «СТБ»
2.5% (50)
 
Телеканал «Новий канал»
1.8% (35)
 
Телеканал «ICTV»
2.5% (50)
 
Телеканал «Україна»
11.3% (225)
 
Телеканал «5 канал»
8.3% (165)
 
Телеканал новин «24»
1.1% (21)
 
Телеканал «112»
3.0% (59)
 
Телеканал «NEWS ONE»
8.7% (173)
 
Телеканал «ZIK»
1.7% (33)
 
Телеканал «Еспресо»
2.3% (46)
 
Не помічаю взагалі
4.2% (84)
 
Не знаю, що таке джинса
15.1% (300)
 
Коментар або свій варіант:
3.5% (69)
 
Загалом відповідей: 1987
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop