Програма «Я так думаю» з Анною Безулик від 05.10.06 (Учасники – Володимир Сівкович та Юлія Тимошенко)

9 Листопада 2006
3082
9 Листопада 2006
10:05

Програма «Я так думаю» з Анною Безулик від 05.10.06 (Учасники – Володимир Сівкович та Юлія Тимошенко)

3082
Сьогодні Верховна Рада України дозволила піднімати ціни на газ та квартплату. Cпробуємо розібратися, скільки відтепер ми будемо змушені платити і чому в українському Парламенті розгорілася справжня політична війна навколо мораторію на тарифи.
Програма  «Я так думаю» з Анною Безулик від  05.10.06  (Учасники – Володимир Сівкович та Юлія Тимошенко)

ВЕДУЧА (Анна Безулик):       Добрий вечір, я вітаю глядачів каналі «1+1» та «1+1 Інтернешинал». З вами в живому ефірі знову програма «Я так думаю». Сьогодні Верховна Рада України дозволила піднімати ціни на газ та квартплату за житло. Ми в свою чергу сьогодні спробуємо розібратися скільки від тепер ми будемо змушені платити і чому в українському Парламенті розгорілася справжня політична війна навколо мораторію на тарифи. Мораторій був суто популістським. Треба відокремлювати політичну гру навколо цього питання від реального життя нашої країни. Це думка Кабміну і антикризової коаліції. Позиція антикризової коаліції за дорученням фракції партії Регіонів у нас сьогодні представляє Володимир СІВКОВИЧ. Я вітаю Вас пане Володимире.

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Добрий день.

ВЕДУЧА:       Будь ласка. Влаштовуйтеся. Нові декорації. Сьогоднішнє голосування практично дало можливість безконтрольно підвищувати тарифи в усіх районах та містах України. Воно засвідчило, що життя людей для цих політиків нічого не варте. Саме так думає українська опозиція. Сьогодні в нашій студії лідер парламентської опозиції в Україні Юлія ТИМОШЕНКО. Вітаю Вас Юлія Володимирівна, добрий вечір.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:   Добрий вечір.

ВЕДУЧА:       Проходьте будь ласка, сьогодні Ваше місце тут. Експертні оцінки і запитання сьогодні вам запропонують Андрій ЄРМОЛАЄВ, директор центру соціальних досліджень «Софія», Олексій КУЧЕРЕНКО, народний депутат України, фракція «Наша Україна», Ярослав СУХИЙ, народний депутат України, фракція партія Регіонів і Микола СИВУЛЬСЬКИЙ, також народний депутат України, фракція блоку Юлії Тимошенко. Далі декілька фактів з історії про мораторій від Наталії Гички.

КОР: Проект закону про мораторій на підвищення цін і тарифів на комунальні послуги внесли у січні цього року представники комуністичної партії. Тоді закон підтримали 339 народних депутатів, але Президент скористався правом вето. У березні депутати повторно розглянули і прийняли закон про мораторій, проте Президент знову повернув його у Парламент із своїми пропозиціями. Активно протестували проти підвищення тарифів окрім комуністів і соціалістів партія Регіонів. Наприкінці червня політрада партії вимагала дотримання мораторію на підвищення цін на тарифи і заявляла, що не допустить  спроб помаранчевої влади вирішити проблеми економіки держави викликані не компетентністю і корупцією за рахунок різкого пониження рівня життя населення. 22 вересня Парламент подолав вето Президента. За закон проголосувало 340 депутатів, включно із соціалістами, комуністами та партією Регіонів, але вже сьогодні Верховна Рада дозволила підняття тарифів завдяки одностайній підтримці членів антикризової коаліції. Оскаржувати у Конституційному суді це рішення пообіцяв блок Юлії  Тимошенко. Сьогоднішнє голосування дозволило піднімати ціни для населення на газ, електроенергію, комунальні послуги і послуги громадського транспорту, за винятком таксі. Серед причин, які різко змінили позицію депутатів називають дві – звернення до Парламенту членів Кабінету Міністрів, та вчорашню пропозицію уряду змінити методику оплати тарифів. Природний газ для населення міністри уцінили з 414 до 339 гривень за тисячу кубометрів. Лідер БЮТ  Юлія ТИМОШЕНКО це рішення назвала наслідком високої якості контролю опозиції  над діями влади. Нова схема передбачає, що ціна для кожної сімї залежатиме від обсягів використаного нею газу чи опалювальної площі, якщо у житлі не має лічильників. Щоправда остання пропозиція уряду поки що залишається лише наміром і юридично не оформлена. Хоча реалізувати її уряд обіцяє з нового року.

ВЕДУЧА:       Традиційно ледіс фест, але сьогодні ми почнемо з Вас Володимире Леонідовичу. Юлія Володимирівна, присутня тут, назвала дії вашої партії зрадою виборців. Пан Олексій КУЧЕРЕНКО, присутній тут, назвав те, що ви робили в Парламенті житлово-комунальним харакірі. Ну, насправді погодьтеся, важко сприймати серйозну політичну і економічну програму потужної політичної сили. Яка спочатку, впродовж усієї виборчої кампанії послідовно обстоює мораторій. Потім потужно голосує за вето і зберігає мораторій, потім проходить два тижні і ви одностайно і так само потужно його скасовуєте. Ви коли голосуєте, ви чим керуєтесь? Просто, ну, так методику щоб зрозуміти.

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Нажаль це голосування керувалося не розумом, а емоціями, емоціями, які залишилися ще з передвиборного часу, з передвиборного періоду, коли Симоненко подавав цей законопроект якраз в запалі були вибори до Верховної Ради. І це період емоціональний, я думаю, так і залишився. Але ситуація заключалася в тому, що комісія по тарифам, комісія яка працювала, ми знайшли можливість в цій комісії знизити до 314 гривень ціну на газ. Це перше.

ВЕДУЧА:       314?

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     314, да.

ВЕДУЧА:       А 339 це не ваша ідея?

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Ні, секундочку. Потім у зв’язку з переговорами, які відбувалися, я переговорив особисто я з усіма віце-прем’єрами, тому що я заступник був голови комісії і в кінці ми вийшли на 339.

ВЕДУЧА:       Я задала просте запитання. Тобто спочатку ви просто не володіли ситуацією, впродовж виборчої кампанії не володіли, а тепер зрозуміли і знайшли цифру…

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Ні, я згоджуюсь, що це помилка, помилка на фоні емоцій, на фоні емоцій соціального захисту, тому що кожний депутат Верховної Ради, який приходить у Верховну Раду, він в першу чергу в душі своїй опозиціонер.

ВЕДУЧА:       Ви знаєте, ваша фракція вона засуджує емоції, тому що два дні тому ви наприклад опублікували звернення в якому зокрема закинули вашим опонентам, це для вас цитую Юлія Володимирівна, використання найболючіших тем для держави і людей у політичній боротьбі. Ну, тобто те, що називають грою в популізм. Очевидно саме цим вам дорікають найчесніші. Ви дійсно на практиці перевіряєте вислів про те, що чим в опозиції краще, тим, вірніше, чим в суспільстві гірше, тим опозиції краще, чи ні?

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Я переконана в тому, що сьогодні, от зараз пан Володимир просто лякає суспільство, лякає людей тим, що можна в Парламенті от так прийняти рішення просто, помилилися, раз, і 340 депутатів помилилися. Потім через два дні раз, і помилилися в іншу сторону. Я вас прошу не дискредитуйте Парламент. Ви просто скажіть, що Ви в ручному режимі керована політична сила. Комуністи, соціалісти вносять закон про мораторій, вірний закон сьогодні, тому що хаос с тарифами потрібно спочатку зробити всі інституції, які працюють на подолання цього хаосу, а потім відпускати ціни. Ви все зробили навпаки. Комуністи, соціалісти, ви голосуєте за мораторій, вносите закон, потім через два дні його відміняєте. Я думаю, що будь яка цивілізована країна, будь який цивілізований Парламент просто би в шоці був від того як може маніпулювати суспільною думкою певна політична сила. Я не хочу щоб так було надалі і якщо кажуть про популізм, да, то я з собою захопила тексти рекламних роликів передвиборчих партії  Регіонів. Я вам скажу, тут люди дійсно знали за що вони голосують. Наприклад цитата «газова криза виникла через не потрібний конфлікт з Росією, а зараз брудна угода з «РосУкрЕнерго», яка підніме ціни на газ настільки, що це призведе до банкрутства підприємств і надмірно підніме плату за опалення житла». І далі вони кажуть, що газ знову стане доступним, ціни будуть повернуті. І цитата «партія Регіонів і Віктор Янукович – покращення вашого життя вже сьогодні».

ВЕДУЧА:       Ну це слова вивчила вся країна.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Я просто хочу запитати Вас. Як можна так радикально помилятися протягом двох парламентських днів?

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Давайте подивимося хронологію. Цей законопроект був внесений першого січня. Тоді був помаранчевий уряд. І якраз помаранчевий уряд, коли ми вносили цей законопроект, ми знали що будуть полишаться ціни. Хто повисив ціни? Уряд Єханурова. Повисив в два з половиною рази загальною кількістю. Ви це розумієте всі ці тарифи. Чому дійсно помилка була коли проголосували за мораторій цін. Тому що до сьогоднішнього дня за півтора року люди просто не уявили собі що вони вже при владі. Сьогодні вони вже при владі, вони мають можливості знижувати ці ціни. Сьогодні віце-прем’єр Клюєв виступив що да, ціни знижуються. І навіщо тоді робити тарифи. Це по перше. По-друге, хаос і колапс почався б якби ми дійсно заблокували ціни і тарифи. Це дійсно було б так. І ви це ж прекрасно розумієте Юлія Володимирівна. З вашою допомогою, з допомогою опозиції, ми завжди будемо понижати і вирівнювати і робити баланс.

ВЕДУЧА:       Хвилиночку, дозвольте мені втрутитися, на одну хвилинку. Тому що цю дискусію опосередковано суспільство давно спостерігає. Можна ми сьогодні з’ясуємо, назрілі прості запитання. Перше. Якою реальною є собівартість газу, ну принаймні того, який видобувається в Україні? Що, скажіть будь ласка, власне входить в ту ціну і в той тариф, який нам потім показують, за що люди платять? Правильно? Транспортування, зберігання, видобуток тепла, скільки це коштує? Якщо там є торгова націнка, то якою вона є, тому що поки що ви розумієте, ви розумієте, ну так, без нас розмова. Будь ласка, хто з вас буде цифрами пояснювати?

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Цифрами я.

ВЕДУЧА:       Будь ласка.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Ну тому що це власне наша професія була і залишається. Я взяла всю статистику зараз  з собою щоб не бути голослівною. Весь газ у нас видобувається компанію «Укргазвидобування». Це більшість газу. Собівартість в цій компанії газу дев’яносто…

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Це дві третини.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Да, дві третини. Дев’яносто чотири гривні, на всяк випадок, щоб просто ми запам’ятали цю цифру. Ціну сьогодні встановили…

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     124.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Ціну сьогодні встановили 444 гривні. Тобто власне більше ніж в 4 з половиною рази від собівартості відрізняється ціна.

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Юлія Володимирівна, давайте не будемо лукавити. 444 гривні було….

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    А можна я завершу? Можна я завершу, да? Дякую Вам дуже. Тобто 94 собівартість більшої частини газу, який видобувається, 444 тариф, який ви поставили для населення. А тепер що ви зробили. Практично від собівартості в чотири з зайвим разу відрізняється, а ви, думаючи що у нас народ не мудрий, що він взагалі нічого не розуміє, знизили з 444 всього на 18% вартість газу, залишивши практично, ну, майже там в три з половиною рази більше ніж собівартість тарифів, які населення встановлюється.

ВЕДУЧА:       Окрім собівартості існують іще, окрім собівартості існує ще транспортування, збереження і так далі. Ну і погодьтеся, дивує, коли одразу так, тиждень тому одна цифра, а потім на 75 менша. Ну так не буває в економіці.

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Розумієте? От Ви не економіст.

ВЕДУЧА:       Не економіст але я хочу зрозуміти за що я плачу.

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Ви говорите що є собівартість газу, є собівартість газу, вона не 94, а 124, ну по-перше Юлія Володимирівна. І це комісія ваша встановила в присутності всіх ваших представників які були і одностайно проголосували. Це по перше. Загальна ціна собівартості газу 140 гривень, а потім добавляється 84 гривні транспортування, добавляється рента, добавляється податкові ПДВ, добавляється уряд Єханурова добавив дійсно 95 гривень на як би прибуток, на розвиток галузі…

ВЕДУЧА:       Хвилиночку, розвиток галузі в собівартість не закладений. Правильно? Щоб я розуміла.

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Ми не говорим про собівартість, ми говоримо…

ВЕДУЧА:       Ну а от з чого складається собівартість?

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Не плутайте собівартість і ціну постачання газу, тому що собівартість да, це те, з чого складається сама видобуток газу. От вийняли його з труби, з землі він виліз, а дальше його потрібно доставити до кожної конфорки. Так от ціна постачання газу, це доставлення до кожної ком форми. І ціна постачання газу на сьогоднішній день встановлена 339 гривень. Із них 15 гривень дійсно уряд поставив на розвиток газо видобувної галузі.

ВЕДУЧА:       Будь ласка Юлія Володимирівна.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Ну, мені просто шкода, що тут не присутній наприклад Бойко, або Азаров, або Янукович, які добре ці цифри знають. І знають, ви людина, яка має зовсім іншу освіту, і я можу Вам сказати, що в собівартість входять податки, входять всі передбачені законом…

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Юлія Володимирівна, у мене три освіти, в тому числі економічна…

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    …видатки, краще мати одну але якісну…

ВЕДУЧА:       Тільки по черзі, Володимир Леонідович.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    …знаєте, у нас дипломи колекціонувалися там як регалії, там значки депутатські колекціонуються, те чого не вистачає для щасливого життя. Краще мати один але надійний диплом, да? Тому я ще раз пояснюю…

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Такий як у Вас інженерний. Да?

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    У мене не інженерний, у мене якраз диплом економіста, при чому закінчила я відмінно вчитися, і вчилася не заочно як у нас зараз всі сучасні  наші політики за три місяці і диплом готовий, а вчилась на стаціонарі, тому не потрібно це чіпати. Мова йде про те, що собівартість включає практично все і включаючи і податки. Собівартість навіть якщо взяти 124 про які Ви кажете, хоча це не так, в три і чотири десятих рази менша, чим тарифи, які встановлюються народу України.

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Ціна постачання.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Да, я якраз на співставній базі говорю. І тепер питання – невже Ви думаєте що знизивши, як кістку кинувши людям зниження на 18%, а залишивши в три рази підвищення відносно собівартості, ви що покращили життя людям? Це не популізм? Це не популізм, коли це абсолютно не зміниться в їх розрахункових квитанціях нічого. Я вам скажу більше, ми порахували на відміну від вас уряду, порахували скільки сьогодні середня заробітна плата і середня пенсія людини, а скільки їй доведеться платити за двох і трьохкімнатну квартиру. І я б хотіла вам просто ці цифри озвучити, щоб ви не були сліпими, щоб ви думали не тільки категоріями плюс, мінус, і саме тому у нас середня заробітна плата з вами за статистикою тисячу сімдесят шість гривень. Середня пенсія триста, перепрошую 441 гривня, а платити людям після ваших новацій тарифних доведеться наприклад, в Автономній республіці Крим за двохкімнатну квартиру 386 гривень, а за трьохкімнатну 543. Я вже не говорю про Київ. Наприклад Херсон, де вже встановлені тарифи, до 400 гривень за двохкімнатну квартиру, всі комунальні послуги, і 460 за трьохкімнатну. Я хочу запитати. Ви думаєте про те, що люди сьогодні будуть обирати що платити, за що платити за їжу, чи за комунальні послуги? А ви не думаєте про те…

ВЕДУЧА:       Відповідь на це запитання….

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    …можна я просто…

ВЕДУЧА:       Юлія Володимирівна вибачте ні, ми зараз ідемо на рекламу. І відповідь і продовження дискусії, я сподіваюся приєднаються і експерти, одразу після рекламного блоку.

ВЕДУЧА:       Отже, чи розумієте ви, що люди будуть змушені вибирати – їжа, чи сплата за квартиру.

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Да розумію, мені жаль людей, но вони вже вибрали, вони вибрали помаранчеву революцію, після якої за півтора року було нароблено скільки бруду і скільки злодійства, і ця комісія засвідчила яка провіряла в нації, що після цього потрібно все виправляти. Мені жаль Юлію Володимирівну, вона сказала, що вона економіст з відмінним, але плутати собівартість газу і собівартість ціни з доставкою і всіх іншим, з рентами, які ми встановили у Верховній Раді законами, ну це не правильно.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Такої діфеніції як собівартість ціни не існує. Це як приблизно Анна Ахметова.

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     По-друге, не зовсім чесно, я вже чув про Анну Ахметову, я сьогодні читав Вашу статтю, мені вона к статі дуже сподобалась, особливо про популізм.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Дякую.

ВЕДУЧА:       Стаття на сайті Укрправда, стаття дійсно дуже дотепна. Це не реклама блоку Юлії Тимошенко.

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Дуже хороша стаття, я схвалюю в цьому Юлії Тимошенко, вона завжди вміла дуже влучно виражати свої думки, при цьому єдине, що вони зробили невеличкі помилки в цій статті і від цього дальше все пішло, вони сказали, що в три рази збільшилися ціни на квартплати. І ви сьогодні тільки що назвали ціни, я брав у Сінчука, у замісника міністра будівництва повні розрахунки при цінах, які на сьогоднішній день згодився встановити уряд. І ціна збільшується всього на 32%, а не на 400 як Ви говорите Юлія Володимирівна. То єсть я тільки за те, щоб ми говорили правду в прямому ефірі і правду говорили людям.

ВЕДУЧА:       Володимир Леонідович, дозвольте повторити запитання…

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Тому що по другому це буде, ну, навіть не популізм а просто не правда.

ВЕДУЧА:       Я втретє спробую ще раз поставити запитання, тому що воно важливе, не у відсотках справа. Дійсно виникне вибір платити за їжу, чи платити за житло. І все. Запитання просте. Ви бачили опитування, яке проводить центр Разумкова вчора?

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     В нашій державі на протязі 15 років цього не виникало. У нас не виникало коли в 96 році в липні місяці чомусь були збільшені норми потрєблєнія газа на 60%. Чому? В 90-му році ми газ палили як хотіли, а потім збільшили, а не було енергетичної таможні. Тоді всі получились у нас в країні олігархи, сьогодні олігархи розділилися на опозицію і на більшість.

ВЕДУЧА:       Насправді я намагаюся спрямувати розмову в конструктивне русло. Тому що визнання самого факту що дійсно люди будуть зубожіти від цього воно дозволить застосовувати певні заходи, принаймні захищати. Так чи ні? Я просто перший крок пропоную.

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Дивіться в чому ситуація, коли Юлія Володимирівна вперше ввела субсидії, це дійсно вона ввела тоді, я пам’ятаю цей період, це було десь приблизно 11 мільярдів гривень, ну досить величезна сума, коли вперше були ці нарахування. З того періоду пройшов певний час і кількість людей, які получають субсидії зменшилась в 11 раз. За 2005 і 2006 на 2006 рік. Тому що заробітні, 2003, четвертий, п’ятий і шостий. Подивіться статистику, тому що за цей період рівень життя населення значно збільшився. І Юлія Володимирівна сама сказала що більше тисячі 176 гривень середня заробітна плата. Правильно?

ВЕДУЧА:       Юлія Володимирівна Ви будете відповідати, але за хвилину, я прошу приєднатися експертів, Микола СИВУЛЬСЬКИЙ, давайте Ви починайте. Будь ласка. Ваш коментар і запитання. А потім обов’язково відповіді до всього що було.

Микола СИВУЛЬСЬКИЙ, народний депутат України, фракція БЮТ:    Ви знаєте, коли відбувається таке масове затемнення мізків а потім масове просвітління їх, то складається враження, що відбувається якийсь хворобливий процес. І я думаю, що суспільство повинно розуміти, що оце загрожує всім нам. Це перший аспект. Другий. Чи можна в одному і тому ж виступі можна дві протилежні тези. З одного боку говорити що помаранчевий уряд сякий такий, Єхануров підняв, і тут же згоджуватися з тим, що не можна знизити. Тобто він прямий, він помилився тільки на 75 гривень, тобто треба було підняти, а якщо він підняв настільки, Володимир Леонідович, він би був правий? Так як Ви можете звинувачувати уряд Єханурова в тому, що ви робите самі.

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Секундочку, це мало на 75 гривень зниження газу для кожної людини?

ВЕДУЧА:       Це є Ваша  відповідь? Я сприймаю як відповідь. Так чи ні? Це була Ваша відповідь стосовно запитання. Так?

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Хорошо.

ВЕДУЧА:       Так, ми це приймаємо. Ваш коментар Юлія Володимирівна.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Ви знаєте, я просила б щоб от зараз ті хто дивиться цю передачу просто зрозуміли, що пан Володимир на всі питання відповідав набором слів, які між собою нічим не зв’язані. Спочатку помаранчева революція, потім якісь там ще незрозумілі речі. Я от намагалася дві хвилини зв’язати все що ви сказали. Це просто сумбур думки, те що ви і в Парламенті демонструєте, те що і в уряді. Не ображайтеся. Я вам скажу, що якщо ви не погоджуєтеся з політикою Єханурова, а я як прем’єр-міністр не підняла жодної ціни на комунальні послуги, ні на газ, ні на електроенергію, ні на що. Люди стабільно платили те що мусили платити і не було ніяких стресів. Якщо ви не погоджуєтеся з тим що зробив Єхануров, чому, коли ви прийшли, ви не поправили і не поставили все на своє місце? У вас інструменти в руках. Ви сьогодні пишаєтеся з трибун тим, що ви знизили на 18% те що самі і підняли. Підняли в три з половиною рази і знизили на 18%. Так я хочу запитати – у вас є незгода з тим що робив уряд Єханурова? У вас є можливості знизити тарифи, так як ви продемонстрували на 18%, я хочу запитати у вас – чому ви не ставите адекватний тариф на газ і як наслідок на всі житлово-комунальні послуги? Такий, який дає рентабельність нашим галузям паливно-енергетичним, наприклад 30%, а не 400%. Чому ви так знущаєтеся над людьми, хто дав вам таке право і чим ви тоді кращі за всі попередні уряди?

ВЕДУЧА:       І відповідь будь ласка.

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Юлія Володимирівна, якби не була та ситуація, яка склалася в 2005 – 2006 році, коли…

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Наприклад яка?

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Наприклад, наприклад коли в березні місяці, в березні, тільки почався ваш уряд, Івченко, перше що зробив, почав вимагати від Росії розірвати угоди, які були підписані до 213 року.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Це не правда. Крапка.

Микола СИВУЛЬСЬКИЙ, народний депутат України, фракція БЮТ:    Це не неправда Юлія Володимирівна, угода підписана і пісьмено підписаний, а протоколи перший підписаний в серпні місяці. Юлія Володимирівна, якщо Ви не контролювали Івченка то так і скажіть, тому що його контролював Президент. Ну давайте по чесному.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Пане Володимире, я можу сказати коли в мене…

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Це перше. Друге. Закінчилося це чим? Закінчилося це січнем 2006 року, коли були підняті ціни на газ. І Ви це тоже прекрасно пам’ятаєте. А після того як були підняті ціни на газ після цього пішли підвищення тарифів, тому що закривалися ті збитки, які були нанесені в тому числі крадіжки.

Юлія ТИМОШЕНКО, лідер БЮТ:    Ну ви ж прекрасно знаєте, що причина всіх цих наших сьогодні негараздів, це компанія «РосУкрЕнерго», яка сьогодні на біді всіх людей в Україні заробляє. Ваш рекламний ролік. А зараз…

Володимир СІВКОВИЧ, народний депутат України, фракція партії Регіонів:     Я з Вами, Юлія Володимирівна, я з Вами повністю згоден, але чому коли Ви були прем’єр-міністром Ви ні разу не порушили питання убрати цей «РосУкрЕнерго» з України. Дождалися до того, що вон

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3082
Теги:
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду