У Британії говорять, що програють інформаційну війну з Кремлем – Камерон поскаржився Обамі

У Британії говорять, що програють інформаційну війну з Кремлем – Камерон поскаржився Обамі

23 Грудня 2014
3510
23 Грудня 2014
13:35

У Британії говорять, що програють інформаційну війну з Кремлем – Камерон поскаржився Обамі

3510
У Британії говорять, що програють інформаційну війну з Кремлем – Камерон поскаржився Обамі
У Британії говорять, що програють інформаційну війну з Кремлем – Камерон поскаржився Обамі

Всесвітня служба ВВС серйозно поступається у плані фінансування російським державним новинним каналам, що ведуть прокремлівську пропаганду. Таку думку висловив колишній директор Всесвітньої служби Британської телерадіомовної корпорації ВВС Пітер Горрокс. Його попередження з'явилося на тлі нещодавно висловлених на високому рівні побоювань щодо того, що Британія програє інформаційну війну з Кремлем, повідомляє «Радіо Свобода».

 

Британський прем'єр Девід Камерон, звертаючись до парламентарів, повідомив, що він підняв питання щодо російських пропагандистських каналів у розмові з президентом США Бараком Обамою. На думку Камерона, російська пропаганда видає спотворену картину того, що відбувається в Україні. Це питання також дістало обговорення на саміті «Групи двадцяти» в Австралії, коли британський прем'єр зустрічався з керівниками країн Балтії.

 

На думку екс-директора Всесвітньої служби Британської телерадіомовної корпорації ВВС Пітера Горрокса, британські урядовці мають переглянути закордонне фінансування, розглянувши можливість вивільнення коштів для збільшення асигнувань, спрямованих на розвиток ВВС, аби гідно протистояти хвилі кремлівської пропаганди, яка буквально затоплює Європу.

 

«Варто переглянути те, що Британія витрачає на підтримку свого впливу за кордоном, зокрема, у військовій площині. ВВС має відігравати більш вагому роль у протистоянні пропаганді Кремля, і тут нам варто чітко позначити наші пріоритети», - сказав Пітер Горрокс.

 

Пітер Горрокс також повідомив, що Британська телерадіомовна корпорація звернулась до Міністерства закордонних справ Великої Британії із запитом про надання додаткових фондів на фінансування збільшеної кількості програм для України. Проте ВВС досі не отримала відповіді на це звернення.

 

«Росія нас переграє фінансово. Ми й надалі маємо значно більшу кількість глобальної аудиторії, яка нам довіряє, проте ведення інформаційного двобою з Кремлем потребує свіжого вливання коштів», - зазначив Пітер Горрокс.

 

Попит на новини ВВС значно посилився від початку українсько-російського конфлікту. Російськомовна служба Всесвітньої служби ВВС майже подвоїла за цей час свою аудиторію до 6,9 мільйона слухачів, тоді як в Україні ці показники майже потроїлись до 600 тисяч осіб від кінця минулого року. Все це відбувається попри перегляд стратегії іномовлення ВВС з 2010 року і закриття або ж масштабного скорочення і переформатування (як у випадку з Українською службою ВВС) мовних служб Всесвітньої служби.

 

У той час, як ВВС скорочувалась та зменшувалась у плані іномовлення, фінансована Кремлем компанія Russia Today («Росія сьогодні») розширювалась у доволі видовищний спосіб. Новинна мережа, яка подає кремлівське бачення подій у світі англійською, іспанською, арабською та російською, вже навіть запустила сконцентрований на Британії телевізійний канал, базований неподалік парламенту в Лондоні, плануючи запустити ще й німецькомовний та франкомовний канали наступного року. Президент Росії Володимир Путін планує збільшити бюджет цієї компанії на 40% наступного року, хоча канал Russia Today ніколи не оприлюднює детальні показники щодо своєї аудиторії.

 

Джон Віттінґдейл, голова комітету британського парламенту з питань культури, спорту і засобів інформації, з цього приводу зазначив: «Росіяни нас помітно переграють у плані своєї медіа-потуги. І це те, що я вже говорив керівництву ВВС. Навіть страшно уявити, до якого ступеня ми програємо інформаційну війну».

 

Водночас пан Віттінґдейл заявив, що домагатиметься надання запевнень від керівництва Британської телерадіомовної корпорації щодо захисту функції Всесвітньої служби ВВС як противаги каналу Russia Today.

 

«Та гранична налаштованість, яку виказує Росія у напрямку поширення державних новинних каналів у Європі, посилює аргументи на користь того, чому ми мусимо зробити все, аби підтримати нині Всесвітню службу ВВС», - додав Джон Віттінґдейл.

 

Нагадаємо, служба моніторингу BBC дійшла висновку, що Кремль посилює міжнародну медіаоперацію. Однак їй притаманні відсутність редакційного балансу та свідоме використання дезінформації у звинуваченнях, що мають на меті розколоти Захід і протистояти йому.

 

«Детектор медіа»

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3510
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Підтримай нас! Стань частиною проєкту!
Щодня наша команда готує для вас найсвіжі та незалежні матеріали. Ми будемо надзвичайно вдячні за будь-яку вашу підтримку. Ваша підтримка – це можливість зробити ще більше!
Підтримати нас
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду