«Комсомольская правда» звільнила редактора, яка опублікувала новину про захоплення Верховної Ради активістами

«Комсомольская правда» звільнила редактора, яка опублікувала новину про захоплення Верховної Ради активістами

20 Лютого 2014
12812
20 Лютого 2014
23:10

«Комсомольская правда» звільнила редактора, яка опублікувала новину про захоплення Верховної Ради активістами

12812
«Комсомольская правда» звільнила редактора, яка опублікувала новину про захоплення Верховної Ради активістами
«Комсомольская правда» звільнила редактора, яка опублікувала новину про захоплення Верховної Ради активістами

Редакція російської газети «Комсомольская правда» вибачилася за публікацію новини про захоплення Верховної Ради в Києві активістами та звільнила випускового редактора сайту Ірину Нікітенко. Про це йдеться в повідомленні на сайті видання.

 

«У четвер, 20 лютого, з'явилися чутки про те, що українські радикали нібито взяли штурмом Верховну Раду в Києві. Ця інформація не підтвердилася, однак, ми, на жаль, не встигнувши перевірити, опублікували її на нашому сайті як підводку до репортажу з Києва наших кореспондентів Дмитра Стешина та Олександра Коца, які, звичайно, ніякого відношення до цього не мали», - йдеться в повідомленні.

 

Редакція запевняє, що новина провисіла на сайті недовго і відразу ж була змінена редактором, після перевірки інформації.

 

«Хочу принести вибачення всім нашим читачам. Помилка була допущена мною, - цитує видання випускового редактора сайту Ірину Нікітенко. - Ситуація в той в момент у Києві розвивалася дуже стрімко. «Активісти прорвалися до Верховної Ради», «Верховну Раду евакуювали» - читали ми на стрічках інформаційних агентств і, коли в купі інформації я побачила «Верховна Рада, захоплення» я, не перевіривши це повідомлення, опублікувала його».

 

Редакція сайту «КП» також попросила вибачення в читачів за допущену помилку. «Ми прагнемо об'єктивно і чесно розповідати про те, що відбувається у світі, і вважаємо, що стався випадок, неприпустимий для нашого видання. Ірина Нікітенко звільнена із займаної посади», - заявила редакція.

 

Нагадаємо, у матеріалі «КП» 20 лютого був такий пасаж: «20 февраля утром радикалы Украины отказались от "фальшивого" перемирия и объявили войну властям. Руководитель национал-радикального объединения "Правый сектор" Дмитрий Ярош заверил, что народное восстание будет продолжаться. В скорости пришло первое тревожное сообщение. Неизвестный стрелок ранил более 20 сотрудников милиции. Предположительно, огонь вели из окна консерватории. А затем активисты захватили Верховную Раду Украины» (виділення - ТК).

 

Після хвилі критики в соцмережах у зв'язку з публікацією неправдивої інформації через деякий час видання змінило на сайті текст, додавши речення: «Позже информация о взятии активистами Верховной Рады не подтвердилась».

 

«Детектор медіа»

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
12812
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду