Опитування
/
Результати

Що, на Вашу думку, потрібно зробити на порталі Детектор медіа першим кроком, щоб портал став для Вас краще?

Мені все подобається
Поліпшити якість подачі інформації
Збільшити інформаційне охоплення
Поліпшити дизайн порталу
Поліпшити сервіси порталу
Додати нові сервіси
Свій варіант

Що, на Вашу думку, потрібно зробити на порталі Детектор медіа першим кроком, щоб портал став для Вас краще?

Мені все подобається
14.9% (7)
 
Поліпшити якість подачі інформації
10.6% (5)
 
Збільшити інформаційне охоплення
19.1% (9)
 
Поліпшити дизайн порталу
27.7% (13)
 
Поліпшити сервіси порталу
0.0% (0)
 
Додати нові сервіси
2.1% (1)
 
Свій варіант
25.5% (12)
 
Всього відповідей: 47
12:11
Четвер, 7 Липня 2016

Фірташ може закрити українську редакцію Euronews до кінця року – Deutsche Welle

Цього року канал Euronews може припинити мовлення українською через рішення медіагрупи Дмитра Фірташа Inter Media Group, яка є партнером каналу Euronews в Україні.
Фірташ може закрити українську редакцію Euronews до кінця року – Deutsche Welle
Фірташ може закрити українську редакцію Euronews до кінця року – Deutsche Welle

Про це повідомляє Deutsche Welle («Німецька хвиля»).

Угода між Euronews і Національною телекомпанією України (НТКУ) була укладена на шість років і в серпні 2011 року канал Euronews розпочав цілодобове мовлення українською.  При цьому функціонування української редакції Euronews щороку обходилося НТКУ приблизно у 5,5 млн. євро. Коли 2014 року державну телекомпанію очолив Зураб Аласанія, НТКУ вже заборгувала Euronews за ліцензійною угодою приблизно 11 млн. євро.

Генеральний директор компанії хотів позбутися фінансового тягаря. При цьому, за його словами, 2010 року контракт між НТКУ та Euronews було укладено на шість років, що було порушенням законодавства, адже державні установи не мають права укладати угоди більш ніж на рік.

Зараз між НТКУ та Euronews триває судовий процес. Європейський канал хоче стягнути з НТКУ заборгованість, а НТКУ подала зустрічний позов про визнання договору від 2010 року недійсним через порушення чинного законодавства.

За словами Зураба Аласанії, новий прем'єр-міністр Володимир Гройсман поінформований про деталі справи, тож, можливо, уряд та Euronews розпочнуть переговори про реструктуризацію боргу.

Читайте також

У березні 2015 року Національна Рада України з питань телебачення і радіомовлення анулювала ліцензію НТКУ на супутникову трансляцію української версії Euronews. Натомість партнером європейського каналу в Україні стала медіагрупа Дмитра Фірташа Inter Media Group, яка в квітні того ж року отримала ліцензію на супутникове мовлення українського Euronews.

Deutsche Welle нагадує, що сторони мали амбітні плани щодо розвитку проекту, зокрема йшлося про створення нової студії в Києві. Однак такі плани поки не були реалізовані. Натомість, за інформацією видання, серед працівники української служби Euronews повідомляють, що  незабаром має розпочатися офіційна процедура ліквідації української редакції й до кінця року її співробітників звільнять.

У штаб-квартирі Euгonews не підтвердили, але й не спростували такі побоювання. Deutsche Welle звернулась до Euronews з проханням прокоментувати ситуацію, що склалася навколо української редакції, проте дістала відповідь, що будь-яку інформацію щодо перспектив української версії канал зможе надати тільки наприкінці року. У прес-службі ж Inter Media Group лише повідомили, що запит DW про перспективи партнерства з Euronews передали керівництву. На момент публікації матеріалу відповіді так і не надійшло.

Виконавча директорка Інституту масової інформації Оксана Романюк вважає, що канал не спромігся переконати українську аудиторію у своїй незалежності. «Euronews колись привернув багато уваги, тому що означав нову якість, незалежність, журналістику на рівні розвинених демократій. Але знаючи про особливості контенту Inter Media Group, можу припустити, що цей засіб масової інформації так само потрапив під вплив медіа-власника», - вважає вона.

На думку Оксани Романюк, канал не виправдав сподівань і Дмитра Фірташа. «Утримувати телебачення за кордоном, без достатніх практичних дивідендів, які наші олігархи звикли отримувати від ЗМІ, напевно, виявилось занадто дорого», - підсумувала пані Романюк.

Нагадаємо, 19 травня відбулося засідання Апеляційного суду Києва за позовом компанії Euronews до Національної телекомпанії України щодо стягнення з неї 10 591 224, 48 євро (близько 300 млн. грн.  за поточним курсом) ліцензійних платежів за період лютий 2013 - лютий 2015, а також зустрічного позову НТКУ до Euronews по визнанню ліцензійного договору недійсним, підписаним з порушенням чинного законодавства, що призвело до збитків державної компанії в особливо великих розмірах. Своїм рішенням суд відмовив НТКУ у визнанні договору недійсним і зобов'язав НТКУ виплатити на користь Euronews повну позовну суму, яка, фактично, відповідає двом річним бюджетам НТКУ до реформи або половині поточного річного бюджету всієї системи державного телерадіомовлення в Україні. НТКУ повідомляє, що буде подавати касацію на рішення суду.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2035
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 Develop
Andrey Chulkov
Develop