ПРОЕКТИ
спростування
Київська компанія «Н.З.Техно» вимагає від трьох інтернет-видань спростування та 300 тис грн
19 Липня 2017
20 липня Господарський суд Києва розгляне позов про спростування інформації та стягнення 300 тис грн. моральної шкоди з київського інтернет-видання: «Ура-інформ», харківського ресурсу «Статус кво» та полтавського сайту 0532
У Лимані депутати вимагають від місцевої газети спростування інформації про міського голову
30 Червня 2017
Депутати Лиманської міської ради Донецької області вимагають від видання «Лиманська сторона» спростування інформації, що стосувалася декларації майнових статків міського голови та погрожують журналістам судом
«Інтер» видав в ефір недостовірну інформації про українську лотерейну компанію – звернення
21 Червня 2017
Оператор державний лотерей «М.С.Л.» повідомляє, що у програмі «Подробности» на телеканалі «Інтер» вийшов сюжет з неправдивою інформацією про компанію та вимагає спростування
Вінницька газета «33 канал»  програла суд депутату облради щодо дифамації
19 Червня 2017
Вінницький міськсуд частково задовольнив позовні вимоги депутата облради від РПЛ Сергія Кривешко. Інформація, опублікована в газеті «33 канал» в квітні 2016-го, визнана недостовірною і «такою, що порочить честь, гідність та ділову репутацію» позивача.
Таблоїд The Daily Mail спровокував масові скарги за публікацію про пожежу в Лондоні
16 Червня 2017
Британська Організація з дотримання стандартів незалежної преси (IPSO) отримала більше тисячі скарг через публікацію на сайті The Daily Mail.
У Полтаві суд зобов'язав місцеве інформагентство спростувати інформацію про прокурора
19 Травня 2017
Київський районний суд Полтави 3 травня частково задовольнив вимоги прокурора відділу прокуратури Полтавської області Миколи Верблюда, який позивався до інформагентства «Полтава» та позаштатного журналіста Геннадія Фетисова і вимагав 90 тис грн морального відшкодування.
У Дніпрі медична фірма вимагає від «БюроUA» спростування і 100 тис грн моральної шкоди
24 Квітня 2017
У Дніпрі ТОВ «Глобалмедгруп» подало позов до суду на редакторку сайту БюроUA Ольгу Юдіну через її розслідування «Золотий перетин: корупційні схеми часів Януковича досі діють у галузі охорони здоров’я на Дніпропетровщині», яке було опубліковане у серпні 2016 року. Позивач просить Жовтневий суд Дніпра визнати інформацію недостовірною, спростувати та видалити матеріал з ресурсу, а також виплати від сайту 100 тисяч гривень моральної шкоди.
Пасенюк назвав публікацію «Наших грошей» про його «тещу» фейком – «Наші гроші» майже впевнені у своїй рації
28 Березня 2017
Юлія Шестакова
«Детектор медіа»
Керуючий директор компанії ICU та фінансовий радник Петра Порошенка Макар Пасенюк спростував інформацію у публікації видання «Наші гроші» про те, що його «тещу» Віру Ульяненко, яка у 2006-2009 роках очолювала Київську ОДА, судитимуть за зловживання службовим становищем та розкраданні майна за так зване мисливське «Сухолуччя» екс-президента Віктора Януковича
«Громадське радіо» подасть апеляцію на рішення суду за позовом Мураєва щодо дифамації
22 Березня 2017
«Громадське радіо» повідомило, що має намір подати апеляцію на рішення Голосіївського суду від 17 березня 2017 року за позовом народного депутата Верховної Ради України та власника телеканалу NewsOne Євгена Мураєва до журналістки Ірини Ромалійської та ПГО «Громадське радіо», ТРК «Громадське радіо» в частині визнання недостовірною та спростування інформації
Австрійський телеканал вибачився за згадку про «російський Руслан»
10 Лютого 2017
Австрійський телеканал ORF вибачився перед надзвичайним і повноважним послом України в Австрії Олександром Щербою за один зі своїх сюжетів.
Загалом сторінок: 2 / Загалом записів: 11
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop