ПРОЕКТИ
17:54
П'ятниця, 20 Жовтня 2017

Нацрада оголосила попередження телеканалу A-One, який припинив мовлення

19 жовтня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження телеканалу A-One (ТОВ «Реал естейт ТВ») за відсутність супутникового мовлення.
Нацрада оголосила попередження телеканалу A-One, який припинив мовлення
Нацрада оголосила попередження телеканалу A-One, який припинив мовлення

Також Нацрада зобов’язала канал протягом місяця усунути порушення, тобто відновити мовлення.

Телеканал A-One письмово пояснив Нацраді, що це тимчасова відсутність мовлення з технічних причин.

Власником ТОВ «Реал естейт ТВ» виступає київське ТОВ «Атіго медіа груп», а кінцевим бенефіаром каналом де-юре є громадянка Панами Елва Марга Болівар де Родрігез.

Нагадаємо, до 2012 року телеканали Business, Ukrainian Fashion, «A-One Україна», Dobro TV і Z входили у групу UBG Руслана Демчака, однак після того, як він потрапив у СІЗО були виставлені на продаж. У 2013 році, за неофіційними даними, канали Business, Dobro та «A-One Україна» увійшли до медіахолдингу, який пов'язували з першим віце-прем’єром Сергієм Арбузовим.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
248
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop