11:17
Вівторок, 12 Січня 2021

Кореспондентка «112» закликала не цькувати її за фото, де вона просила «захистити» Донбас від української армії

5 561
Дар'я Чирах каже, що змінила свої погляди.
Кореспондентка «112» закликала не цькувати її за фото, де вона просила «захистити» Донбас від української армії
Кореспондентка «112» закликала не цькувати її за фото, де вона просила «захистити» Донбас від української армії

Користувачі соцмережах 11 січня 2021 року поширили фото кореспондентки телеканалу «112 Україна» Дар'ї Чирах за 2014 рік, на якому вона тримає плакат з георгіївською стрічкою та закликом «захистити» Донбас від української армії. Дар'я Чирах закликала не цькувати її за цю світлину.

Кореспондентка «112 Україна» каже, що в 2014 році їй було 14 років. «Тоді я ще була дитиною, вдома починалась війна, мені було страшно, а навколо була пропаганда. Коли ти не розумієшся на політиці і тому, що відбувається навколо – саме пропаганда і страх на тебе відмінно діють. Я не можу сьогодні виправдатись, що було тоді в голові – зовсім не розумію», – написала вона в Facebook.

Дар'я Чирах додала, що змінила свої погляди. Нині вона живе, навчається та працює в Україні.

«Я колись зробила помилку, зробила ту світлину. Зараз мені неймовірно соромно за це. Але прошу, не треба цькувати мене через помилки дитинства. Кожен колись робив щось неправильне. Мені сьогодні доводиться платити за моє "неправильне"», – сказала вона.

Під цим постом користувачі почали запитувати в Дар'ї Чирах, чому вона працює на «112 Україна».

Нагадаємо, близький соратник українського політика, одного з лідерів партії «Опозиційна платформа - За життя» і кума Володимира Путіна Віктора Медведчука – Тарас Козак – 5 жовтня 2018 року став власником телеканалу NewsOne. 14 грудня 2018 року він став кінцевим бенефіціаром ще й каналу «112 Україна». Згідно з поданою ним декларацією, він заплатив за «112 Україна» і NewsOne близько $ 4 млн.

14 червня 2019-го стало відомо, що Тарас Козак став новим власником каналу ZIK. Він об’єднав три свої інформаційні телеканали – «112 Україна», NewsOne і ZIK – у медіахолдинг «Новини», який очолив Олексій Семенов (колишній керівник телеканалів «112 Україна», NewsOne і Прямого каналу). Через зміну власника низка топменеджерів медіахолдингу ZIK заявили про звільнення.

У Верховній Раді було створено тимчасову слідчу комісію з розслідування зміни власників інформаційних телеканалів та забезпечення протидії інформаційному впливу РФ. Проте її звіт парламент не підтримав.

Наприкінці серпня 2019-го президент Володимир Зеленський заявив, що знає, звідки у Віктора Медведчука гроші на фінансування партії та телеканалів. Тоді він обіцяв «гучну історію з поганим закінченням». Також нардеп Микита Потураєв розповідав, що у команди президента є напрацювання рішень щодо каналів Медведчука.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
5561
Переглядів
Коментарі
Остап
18:26 / 12 Січня 2021
Якби вона змінила погляди, то за жодні гроші не працювала б на столайнадцятому телекалі
Телепузик
17:37 / 12 Січня 2021
Можна було б повірити у написане якби це писала не працівниця російського пропагандиського телеканалу.
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду