ПРОЕКТИ
Опитування
/
Результати


Чи подобається Вам, коли на сайтах, матеріали публікуються у вигляді лонгридів?

Мені все одно
Ні, не подобається
Так, подобається


Чи подобається Вам, коли на сайтах, матеріали публікуються у вигляді лонгридів?

Мені все одно
20.7% (89)
 
Ні, не подобається
39.5% (170)
 
Так, подобається
39.8% (171)
 
Загалом відповідей: 430
11:00
Вівторок, 14 Березня 2017

Журналісти Newsru.ua повідомляють про ліквідацію видання та просять повернути зарплати. Керівництво обіцяє погасити борги (ДОПОВНЕНО)

З 13 лютого розпочався процес ліквідації інформаційно-аналітичного видання Newsru.ua, яке пропрацювало 10 років. Співробітники просять повернути зароблені гроші за три місяці. Керівник проекту каже, що журналісти самі заблокували роботу сайту та припускає, що усім повернуть гроші
Журналісти Newsru.ua повідомляють про ліквідацію видання та просять повернути зарплати. Керівництво обіцяє погасити борги (ДОПОВНЕНО)
Журналісти Newsru.ua повідомляють про ліквідацію видання та просять повернути зарплати. Керівництво обіцяє погасити борги (ДОПОВНЕНО)

До «Детектора медіа» надійшов анонімний лист, підписаний «колишніми співробітниками неіснуючого тепер сайту Newsru.ua», у якому повідомляється про те, що «ізраїльський підприємець та медіа-магнат Володимир Гусинський перестав фінансувати діяльність ТОВ «Нью Медіа Інтернет Україна», на ім'я якого було зареєстровано інформаційно-аналітичне видання Newsru.ua». Також зазначено, що 20-ти співробітникам редакції повідомили про «ліквідацію» проекту у зв'язку з браком фінансуванням і журналістам, начебто, винні зарплати за три місяці.

«Колишні співробітники» не виключають, «що власнику (чий бізнес переважно сконцентровано у РФ) заважала яскраво виражена проукраїнська позиція сайту щодо висвітлення перебігу подій у зоні АТО».

Видання Newsru.ua, як вказано, працювало в режимі розширених новин про події в Україні та світі. На сайті, зокрема, публікувалися авторські колонки Віталія Портнікова, Олени Стяжкіної, Лариси Волошиної та інших.

Як зазначено в листі, з середини лютого на головній сторінці ресурсу перебувало оголошення щодо «технічних робіт». Зараз сайт недоступний. 



Колишній співробітник видання, який попросив не називати його прізвище, розказав «Детектору медіа» подробиці.

«Видання  було закрито пізно ввечері 13 лютого. – сказав він. – Причина в тому, що припинилося фінансування. Колектив оголосив страйк з 13-го вранці і припинили роботу сайту. Люди просто виходили на робочі місця, сподіваючись на те, що нам повернуть зарплату, заборговану на той час за два с половиною місяці».

За його словами, заборгованість мають 20 співробітників. Мова йде, начебто, про «десятки тисяч доларів».

Він також повідомив, що до Гусинського журналісти не зверталися. Однак, за словами колишнього співробітника Newsru.ua, керівництво вже проінформувало редакцію про ліквідацію видання.

«Видання закрито і нам повідомлено про те, що воно не відновить роботу. Офіс закривається, орендоване приміщення віддається назад господарю. І зараз йде ліквідація», – додав він.

Головний редактор сайту Newsru.ua, керівник проекту Ольга Лень, яка з вересня 2016 року веде авторське ток-шоу
«Відповіді з Ольгою Лень» на телеканалі «Еспресо», у коментарі «Детектору медіа» зазначила, що зміст листа «колишніх співробітників», не відповідає дійсності.

«Відповідає дійсності тільки те, що припинив роботу сайт і є заборгованість, – сказала вона. – Портал зараз ліквідовується з фінансових причин. Інших причин не існує. І згадки про якісь політичні причини - це абсолютна брехня. Тобто немає можливості підтримувати роботу сайту, тому що він абсолютно дотаційний. Заборгованість є. Десь два з половиною місяці. Були проблеми з фінансуванням лише останній час. До цього 10 років все виплачувалося».

Про яку суму йдеться, Лень не сказала: «Треба провести звірки. Зарплату мають виплатити».

Пані Лень також зазначила, що видання припинило роботу «за ініціативою працівників, які перестали працювати після того, як місяць не отримували зарплату». Вона вважає, що сайт і далі працював би, якщо б колектив редакції не оголосив страйк. За її словами, сайт навряд відновить роботу.

Позицію власника Гусинського щодо цієї ситуації пані Лень коментувати відмовилася.

Колишній шеф-редактор видання Павло Бальковський повідомив «Детектору медіа», що колектив редакції не писав спільного листа на адресу «Детектора медіа» і зазначив, що у ньому озвучена думка окремих людей, а не усіх.

«Я можу зазначити, що це окрема думка окремих людей, що якраз в колективі це не є переважна думка про те, що так є, що нас закрили через проукраїнську позицію. За 10 років ми не відчули жодного тиску з боку інвестора про те як і що нам писати. Не відчували його і в останні особливо критичні для країни часи. Це Майдан і це події на Сході України. І до речі, лист колектив весь не писав, і мені невідомо хто це писав», – сказав він.

Зазначимо, що на електронну пошту «Детектора медіа» надійшов анонімний лист з адреси newsru_ua@meta.ua, підписаний «колишні співробітники неіснуючого тепер сайту NEWSru.ua» з темою «Володимир Гусинський припинив роботу NEWSru.ua. Журналістам не виплатили гроші за останні три місяці».

Пан Бальковський зазначив, що справжня адреса редакції - _news­_@newsru.ua, а не newsru_ua@meta.ua. Він не виключає, що пошту могли створити спеціально окремі люди.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2512
Переглядів
Коментарі
Info
13:59 / 15 Березня 2017
Шановна автор статті! Вважаю за потрібне навести деякі уточнення щодо цієї справи. По-перше, сайт newsru.ua (юридична назва ТОВ «Нью Медіа Інтернет Україна», що зареєстрована як представництво New Media Internet LTD) належала медіа холдингу Media Most International, Inc., головний офіс якого зареєстровано у Нью Йорку і керівником його є Ілля Гусинський (син Володимира Гусинського), а не сам Володимир Гусинський, як зазначено у статті. Адже професійний журналізм потребує викладення точної інформації, чи не так? По-друге, «керівник проекту» (Ваш термін) є Головним редактором сайту та директором ТОВ «Нью медіа Інтернет Україна», що накладає певну юридичну відповідальність на особу (за виплату заробітної плати співробітникам у тому числі). Тому ваше формулювання «припускає, що усім повернуть гроші» є некоректною. Ще додам, що такі «провали» з виплатою співробітникам з/п трапляються вдруге, тому рішення про страйк не було необґрунтованим. Крім того, більшість співробітників не були оформлені офіційно, тому виникли серйозні побоювання щодо виплат , тим паче, що ніхто не говорить про конкретні дати погашення заборгованості.
Уважний
03:43 / 15 Березня 2017
Нічого не зрозуміло з цієї Вашої новини, пані Юлія. Хто виключив сатй? Наймані працівники чи власник? Як можуть працівники якогось ресурсу самі закрити сайт? Й на що розраховує власник медіа, який за словами усіх учасників цього трудового конфлікту 2,5-3 місяці не платить зарплати своїм працівникам? Особливо ж мені сподобалася ось ця думка: "Сайт і далі працював би, якщо б колектив редакції не оголосив страйк".Як? Яким чином він би працював якщо Гусинський його перестав фінансувати? Нічого не зрозуміло. І що це за загадковий лист, який Вам хтось там написав, невідомо хто. І ви на його основі робите таку серйозну новину. Чому тоді Ви не даєте повний текст цього листа? Про що це усе? І взагалі до чого? "Детектор медіа" на боці скривджених журналістів, яких (якщо я правильно усе зрозумів) спершу позбавили РОБОТИ, а потім ЗАРПЛАТИ, чи на боці власника і його представників? Чи це правильно карати людей за страйк, тобто за законну вимогу з.п., позбавлючи їх робочих місць шляхом повної ліквідації проекту: вони у Гусинського просять свої зарплати, а він їх взагалі закриває? Клас!!! До того ж, як Ви самі тут пишете, вони ніби продовжували ходити на роботу. І, врешті решт, за яку кількість місяців винні гроші журналістам: за три місяці, за 2,5 чи за один? У новині відразу наводяться усі ці три цифри, причому сам головний редактор говорить то 1, то про 2,5 місяців. Мені здається, що редакція навряд чи вийшла б на страйк, якби йшлося суто про один місяць. З повагою, Уважний.
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
Опитування
/
Результати


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
Телеканал «1+1»
Телеканал «Інтер»
Телеканал «СТБ»
Телеканал «Новий канал»
Телеканал «ICTV»
Телеканал «Україна»
Телеканал «5 канал»
Телеканал новин «24»
Телеканал «112»
Телеканал «NEWS ONE»
Телеканал «ZIK»
Телеканал «Еспресо»
Не помічаю взагалі
Не знаю, що таке джинса
Коментар або свій варіант:


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
1.0% (13)
 
Телеканал «1+1»
7.5% (98)
 
Телеканал «Інтер»
28.3% (371)
 
Телеканал «СТБ»
2.6% (34)
 
Телеканал «Новий канал»
1.7% (22)
 
Телеканал «ICTV»
2.6% (34)
 
Телеканал «Україна»
11.2% (147)
 
Телеканал «5 канал»
7.6% (99)
 
Телеканал новин «24»
1.0% (13)
 
Телеканал «112»
2.8% (37)
 
Телеканал «NEWS ONE»
7.2% (94)
 
Телеканал «ZIK»
1.5% (20)
 
Телеканал «Еспресо»
2.3% (30)
 
Не помічаю взагалі
4.5% (59)
 
Не знаю, що таке джинса
14.9% (195)
 
Коментар або свій варіант:
3.4% (45)
 
Загалом відповідей: 1311
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop