ПРОЕКТИ
12:01
Неділя, 3 Вересня 2017

Twitter заблокував акаунт російського телеканалу RT, який діяв від імені посольства Британії

Адміністрація Twitter заблокувала обліковий запис, створений російським пропагандистським каналом RT (Russia Today). На каналі розповідали про історію революції 1917-го року в режимі реального часу, однак сам обліковий запис називався @BritshEmb1917, тобто «Британське посольство 1917».
Twitter заблокував акаунт російського телеканалу RT, який діяв від імені посольства Британії
Twitter заблокував акаунт російського телеканалу RT, який діяв від імені посольства Британії

Про це повідомляє «Громадське» з посиланням на The Guardian.

Обліковий запис російського каналу «використовував ім’я та імідж» британського посольства в РФ і називав себе «Офіційним твіттер-акаунтом Сполученого Королівства в Російській імперії».

Представник британського Міністерства закордонних справ заявив, що країна сповістила Twitter про неофіційний акаунт, який без згоди самого відомства був використаний російською стороною.

Раніше творці «історичного» акаунта вже скаржилися на його заморозку, і зверталися до британського посольства в Москві.

«Ми готові робити що завгодно, щоб забезпечити чесність проекту # 1917Live і переказувати революцію в твітах таким чином, щоб нам всім це було зручно», — сказав офіційний представник Russia Today.

Нагадаємо, українська журналістка Наталя Трофимова, чий матеріал про перший день дії безвізового режиму для українців на кордоні з Польщею вийшов у перекрученому вигляді на російському пропагандистському каналі Russia Today, заявляє, що її просили зробити зйомку для Reuters.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
784
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop