ПРОЕКТИ
10:53
Понеділок, 29 Січня 2018

«ТСН. Тиждень» заявляє, що заступник секретаря РНБО Гладковський звинуватив Дубинського в державній зраді

Телеканал «1+1» заявляє, що перший заступник секретаря РНБО Олег Гладковський, який відповідає за експорт озброєнь, має намір притягнути до відповідальності ведучого програми «Гроші» Олександра Дубинського, чиє журналістське розслідування прирівняв до державної зради.
«ТСН. Тиждень» заявляє, що заступник секретаря РНБО Гладковський звинуватив Дубинського в державній зраді
«ТСН. Тиждень» заявляє, що заступник секретаря РНБО Гладковський звинуватив Дубинського в державній зраді

Про це йшлося в програмі «ТСН. Тиждень». 

У розпорядженні телеканалу опинився нібито лист пана Гладковського до голови СБУ, в якому він просить притягнути Олександра Дубинського до кримінальної відповідальності. Приводом для звернення до СБУ стала серія публікацій «І рибку з'їсти і в РНБО сісти», оприлюднених на сайті пана Дубинського dubinsky.pro, де висловлюються підозри щодо співпраці пана Гладковського з російськими спецслужбами. У листі, показаному в програмі «ТСН. Тиждень», йдеться, що в діях пана Дубинського вбачаються ознаки порушення частини 1 статті 259 Кримінального кодексу України («Завідомо неправдиве повідомлення про загрозу безпеці громадян, знищення чи пошкодження об’єктів власності»).   

За словами ведучої «ТСН.Тиждень» Алли Мазур, журналісти телеканалу публічно звертаються до пана Гладковського і голови СБУ пана Грицака з вимогою підтвердити чи спростувати цю інформацію, а також підтвердити, чи ведеться за журналістами «1+1» спостереження.  

«Журналісти телеканалу вважають такі дії заступника секретаря Радбезу відвертим шантажем і неприкритим тиском на пресу, - заявила Алла Мазур. - Ми направимо зустрічний запит до голови СБУ, чи не бачить він у діях пана Гладковського ознак державної зради чи щонайменше перешкоджання журналістській діяльності, що теж є кримінальним злочином».

«Детектор медіа» намагатиметься отримати коментарі представників РНБО та СБУ з приводу оприлюдненої в «ТСН. Тиждень» інформації.

Як повідомляв «Детектор медіа», у вересні 2017 року СБУ попросила «Українську правду» тимчасово вилучити із загального доступу статтю про зрив державної програми реформування оборонно-промислового комплексу, бо вбачає у ній розголошення державної таємниці. Відповідний лист 14 вересня слідчий вручив головній редактоці УП Севгіль Мусаєвій.

Водночас в Інституті масової інформації (ІМІ) зазначили, що вимоги СБУ до «Української правди» щодо видалення з сайту видання матеріалу про оборонно-промисловий комплекс країни виглядають як непрофесіоналізм СБУ у роботі зі ЗМІ та журналістами. За словами юриста ІМІ Максима Ратушного, у цьому випадку журналісти у провадженні можуть мати своє місце виключно у якості свідків.

Фото: SKELET-info

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1405
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop