13:33
Четвер, 29 Вересня 2011

Комісія з журналістської етики виявила порушення в «2000» і «Робітничій газеті»

Комісія з журналістської етики виявила порушення в «2000» і «Робітничій газеті»

Комісія з журналістської етики виявила порушення професійної етики у  тижневиках «2000» та «Робітнича газета», повідомляє секретаріат КЖЕ.

 

Такого висновку вона дійшла, розглянувши заяву Андрія Слюсарчука щодо публікацій про нього журналістів Романа Барашева («Фокусы профессора "пи-аса"», «2000», №22(560) від 3-9 червня 2011 року) та Володимира Богуна («Великий комбінатор», «Робітнича газета», №104 від 11 червня 2011 року).

 

Як зазначено, аналізуючи справу по суті, зустрічаючись із причетними до неї особами, комісія не мала на меті перевірку достовірності фактів, наведених у публікаціях. Керуючись Етичним кодексом українського журналіста, комісія встановлювала, чи було представлено погляди сторін збалансовано, чи було надано можливість особі, яку критикують, дати свій коментар. Адже, відповідно до ст. 6 Кодексу, «повага до права громадськості на повну та об'єктивну інформацію про факти та події є найпершим обов'язком журналіста».

 

«На жаль, автори названих газетних матеріалів знехтували цією вимогою - як у ході підготовки публікацій, не зустрівшись із особою, щодо якої висували звинувачення у шахрайстві, так і згодом, після отримання документальних спростувань», - йдеться у заяві. Такі дії авторів, на думку КЖЕ, суперечать ст. 12 Етичного кодексу, за якою журналіст зобов'язаний зробити все можливе для виправлення будь-якої поширеної інформації, якщо виявилося, що вона не відповідає дійсності.

 

Зокрема, після дослідження та зіставлення всіх фактів комісія дійшла висновку, що журналісти Роман Барашев та Володимир Богун при підготовці матеріалів щодо Андрія Слюсарчука порушили такі норми Етичного кодексу українського журналіста:

 

- ст. 9: «Факти, судження та припущення мають бути чітко відокремлені одне від одного»; - ст. 10: «Точки зору опонентів, у тому числі тих, хто став об'єктом журналістської критики, мають бути представлені збалансовано. Так само мають бути подані оцінки незалежних експертів».

 

«Беручи до уваги очевидність порушення етичних стандартів української журналістики, комісія оголошує журналістам Роману Барашеву та Володимиру Богуну громадський осуд», - зазначено в повідомленні.

 

Комісія пропонує редакціям тижневиків «2000» і «Робітнича газета» опублікувати її рішення.

 

«Детектор медіа»

 

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
9979
Переглядів
Коментарі
shelya
18:55 / 29 Вересня 2011
Фактами ви цій "комісії" нічого не доведете. Це ж КПСС. Пропісочування на партбюро. Правий ти чи не правий - все одно винний, бо у партії монополія на правоту. http://narodna.pravda.com.ua/discussions/4b64460d30e86/
Олександр
18:14 / 29 Вересня 2011
До речі, розгляд одного з документальних "спростувань" на шаховому формі chessglum.com: http://chessglum.com/phpBB3/viewtopic.php?p=128429#p128429
Олександр
17:55 / 29 Вересня 2011
Раджу цій "комісії" ретельніше вивчати "документальні спростування". Ви ж називаєте себе журналістами, чи не так? Впевнений, що дізнаєтесь багато цікавого про "професора".
хехе
15:50 / 29 Вересня 2011
а кто-то вообще саму эту комиссию считает адекватной?
shelya
15:16 / 29 Вересня 2011
Уже не первый раз "комиссия" отстаивает интересы разоблаченных мошенников... Бесплатно ли?
Ом
15:06 / 29 Вересня 2011
А почему комиссия ничего не хочет от коммунистических каналов?
Эгус Кабулус
13:49 / 29 Вересня 2011
А чего комиссия хотела от коммунистических газет?)
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop