12:32
Середа, 19 Березня 2014

Газета «2000» звинувачує у закритті друкованої версії «Пресу України» - видавництво спростовує

Газета «2000» звинувачує у закритті друкованої версії «Пресу України» - видавництво спростовує
Газета «2000» звинувачує у закритті друкованої версії «Пресу України» - видавництво спростовує

Тижневик «2000» звинувачує у призупинені виходу своєї друкованої версії державне видавництво «Преса України»Державного Управління Справами. Про це йдеться у статті газети «2000» «Кто "арестовывает" "2000"», опублікованій на сайті видання.

 

Редакція газети «2000»  пояснює, що призупинення випуску друкованої версії пов'язане із змінами умови договору про друк видання у державному видавництві «Преса України».

 

«Не встигли члени нової команди увійти в свої кабінети, як "Преса України" раптово відмовилася виконувати основні положення укладеного в IV кварталі минулого року на весь поточний рік договору на друк нашого тижневика», - йдеться у публікації.

 

Як заявляє редакція «2000», у вищезгаданому договорі були зафіксовані вартість друку і терміни оплати. За новими умовами видавництво в односторонньому порядку заявило про своє право щотижня на власний розсуд встановлювати ціну на надавані тижневику послуги. Також журналісти «2000» додають, що раніше оплата робіт проводилася через 30 днів після їх виконання, а за новими угодами «Преса України» вимагає стовідсоткової передоплати.

 

Заступник директора ДВ «Преси України» ДУС з економічних питань Максим Пилипчук у коментарі «Детектор медіа» пояснив, що зупинка випуску видань ПП Газетний комплекс «Інтернет-медіа» (до якого належить тижневик «2000»)  пов'язана виключно з їх фінансовими проблемами.

 

«ПП Газетний комплекс "Інтернет-медіа" систематично порушував умови договору, щодо своєчасного погашення дебіторської заборгованості перед ДВ "Преса Україна" ДУС. Один із прикладів: на період 23.06.11 року сума заборгованості становила 541 583,52 грн. і т.д. Ціни на надання поліграфічних послуг від 23.06.11 по 1.03.2014 не змінювалися», - йдеться у повідомленні пана Пилипчука.

 

Також, як повідомив Максим Пилипчук, після того як керівництво ДВ «Преса Україна» ДУС помітило фінансові труднощі видання, було прийнято рішення про зміну умов договору, за яким «ПП Газетний комплекс «Інтернет -медіа» повинно вносити передоплату за друк своїх видань.

 

«Маючи "гіркий" досвід повернення грошових коштів від ПП Газетний комплекс "Інтернет-медіа" після публікації 27.02.2014 тижневика "Уикенд", публікація якого свідчила про хитке фінансове положення, керівництво ДВ "Преса Україна" ДУС прийняло рішення змінити умови договору і перевести даного контрагента на умовах роботи «передоплата». Керівництво ДВ "Преса Україна" ДУС зацікавлене у своєчасній виплаті заробітної плати трудовому колективу.Тому всілякі публікації і чутки з боку ПП Газетний комплекс "Інтернет-медіа" - це виняткове бажання перекласти відповідальність на чужі плечі», - повідомив заступник директора ДВ «Преси України» ДУС з економічних питань.

 

На передовиці додатку до основного видання «Уикенд» від 27 лютого була вказана інформація, що через фінансові труднощі ПП Газетний комплекс «Інтернет-медіа» з 1 березня призупиняє випуск тижневика.

 

Повідомлення про призупинення виходу було опубліковане у додатку до основного видання

 

«Ми дізнались про фінансові труднощі нашого замовника із його ж газети, до нас не надходило жодних попереджень чи пояснень», - пояснив пан Пилипчук у телефонному коментарі.

 

Також представник «Преси України» додав, що інформація про унікальний формат видань ПП Газетний комплекс «Інтернет-медіа», через який вони можуть друкуватись тільки у видавництві «Преса України», не відповідає дійсності. «Періодичні видання "Рынок","2000", "Земля", "Уикенд", "Город" мають один формат В3, В4 та випускалися на трьох друкарнях. Тижневик "Земля 2000" з 2011 року випускався на друкарні у Львові!», - зауважує пан Пилипчук.

 

Головний редактор «2000» Сергій Кічігін у статті про відому від друкованої версії повідомив, що спочатку видання змушене було піти на передоплату друку кількох номерів газети за встановленими видавництвом тарифами. Згодом тижневик відмовився від підписання нової угоди із «Пресою України».

 

«Ми відмовилися підписати нову угоду на нав'язаних нам умовах. Тоді видавництво - в порушення всіх діючих в Україні норм - вирішило блокувати в друкарні видачу вже віддрукованих тиражів «2000», тобто, просто кажучи, «заарештовувати» наші тиражі», - пояснює Сергій Кічігін.

 

У зв'язку з арештом випусків «2000» газета почала із запізненням надходити до читачів, що в свою чергу викликало обурення рекламодавців. Редакція тижневика вважає, що блокування своєчасної видачі газети є свідомим економічним знищенням видання.

 

На сайті «2000» повідомляється, що сайт газети продовжить працювати. Також журналісти звернулись до читачів з проханням фінансово підтримати газету.

 

Нагадаємо, редакція тижневика «2000»  ще минулого тижня заявила про призупинення випуску друкованої версії газети. Тоді редакція відмовилась від будь яких пояснень та коментарів мотивуючи це тим, що вони хвилювались за випуск останнього номеру газети, у якому вказані причини закриття друкованої версії.

 

«Детектор медіа» 

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
5764
Переглядів
Коментарі
:tyz
22:56 / 19 Березня 2014
Единственная честная газета с самой качественной журналистикой, без жлобства и местечковости закрыта. Радуйтесь, мелкотравчатые!
olele
21:45 / 19 Березня 2014
Тойма, згортай тапки! КГБ-2000 тут більш не треба.
Исаев
14:22 / 19 Березня 2014
издатель "2000" подполковник ГРУ Сергей Кичигин известен тем, что часто кидал на деньги журналистов, рекламных агентов и партнеров
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop