ПРОЕКТИ
12:14
Понеділок, 25 Червня 2018

ZIK спростував повідомлення французького медіа про можливий продажу каналу бізнесмену Василю Веселому

Телеканал ZIK заявляє, що інформація про переговори щодо купівлі каналу українським бізнесменом Василем Веселим не відповідає дійсності. Менеджмент каналу вважає, що «поширенням інформації» про продаж займається Адміністрація Президента
ZIK спростував повідомлення французького медіа про можливий продажу каналу бізнесмену Василю Веселому
ZIK спростував повідомлення французького медіа про можливий продажу каналу бізнесмену Василю Веселому

19 червня французьке видання Agetimes Économie повідомило, що український бізнесмен Петро Димінський нібито веде переговори щодо продажу телеканалу ZIK через борги. ЗМІ посилається на «джерела, близькі до підприємця».

«Наш кореспондент у Ніцці дізнався, що український олігарх Петро Димінський, який є власником футбольного клубу "Карпати", продавав активи для погашення своїх боргів (інформація надається джерелами, близькими до підприємця). Перш за все, мова йде про продаж українського телеканалу ZIK. Згідно з близьким оточенням Димінського, нібито, потенційним покупцем є український бізнесмен Василь Веселій», – пише видання.

22 червня генеральний продюсер телеканалу ZIK Наталя Влащенко в ефірі авторського проекту повідомила, що інформація, опублікована французьким ЗМІ та поширена агентством УНІАН про нібито перемовини щодо продажу телеканалу ZIK українському бізнесмену Василю Веселому, не відповідає дійсності.

«Буквально вчора-сьогодні знову з’явилася у французьких ЗМІ – Agetimes Économie – нова інформація, що начебто канал продається такому собі бізнесмену Василю Веселому. Чесно кажучи, я не дуже знаю хто це, але хочу вас повідомити, що це не відповідає дійсності, і власником каналу, як і раніше, є на сьогоднішній день сім’я Димінських», – сказала вона на початку ефіру «Спецпроект з Наталею Влащенко».

25 червня «Детектор медіа» отримав прес-реліз від прес-служби ZIKу, в якому також спростовується інформація щодо продажу каналу пану Веселому.

«На думку менеджменту ZIKу, ці фейки цілеспрямовано поширюють представники Адміністрації Президента для дискредитації каналу, який був і залишається повністю незалежним та непідконтрольним владі», – йдеться в релізі каналу.

Прес-служба також повідомляє, що за коментарем безпосередньо до керівництва ZIKу французьке медіа не зверталося.

Нагадаємо, це не перше повідомлення про ймовірний продаж каналу. 11 червня на сайті Atlantic Council було опубліковано блог аналітика Atlantic Council Андерса Аслунда, у якому, зокрема, йдеться про те, що бізнесмен Віктор Медведчук «як кажуть, придбав три телевізійні канали в Україні – «112», NewsOne і ZIK – очевидно, готуючись до президентських виборів. Ці канали відповідають на запити електорату популістів». 12 червня «Голос Америки» у своєму матеріалі переповів блог Андерса Аслунда, навівши дослівну цитату.

15 червня телеканал ZIK заявляє, що інформація про його продаж Віктору Медведчуку не відповідає дійсності та попросив спростування від ресурсу «Голос Америки».

Згодом «Голос Америки» додав до свого матеріалу заяву телеканалу ZIK про спростування інформації щодо продажу каналу Медведчуку.

Нагадаємо, що навесні представники партії «Братство» Дмитра Корчинського кілька днів пікетували телеканал ZIK у зв'язку з нібито можливими продажем каналу Віктору Медведучуку та зміною інформаційної політики. На каналі спростували чутки про продаж і розцінили пікет під телеканалом як тиск на незалежне ЗМІ. За день до початку пікету «Братства» телеканал ZIK почала «охороняти» громадська організація «Національна дружини».

Раніше в січні колишня телеведуча та керівниця інформаційного департаменту телеканалу ZIK Роксана Руно розповіла у Facebook про те, що керівництво каналу «наполегливо просило» її запросити в ефір або організувати включення телефоном Віктора Медведчука, з метою підкреслити позитивний внесок цього політика в процес обміну заручниками. У коментарі «Детектору медіа» вона розповіла про ще один інцидент – коли її просили прибрати з рухомого рядка інформацію про можливі американські санкції щодо Медведчука. Колишній генеральний продюсер каналу ZIK Гайгисиз Гелдієв назвав людину, яка, за його інформацією, «вимагала мовити про заслуги Медведчука» - це шеф-редактор медіахолдингу ZIK Данило Нікуленко.

У відповідь на запит «Детектора медіа» про роль і стосунок Віктора Медведчука до каналу ZIK, у прес-службі ZIK заявили, що структури Віктора Медведчука не причетні до фінансування каналу, а редакційна політика каналу не є афілійованою із цим політиком.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
479
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop