ПРОЕКТИ
09:30
Четвер, 1 Жовтня 2015

Прокремлівський кримськотатарський канал «Міллет» вже витратив 177 мільйонів і отримає ще 37

Прокремлівський кримськотатарський канал «Міллет» вже витратив 177 мільйонів і отримає ще 37
Прокремлівський кримськотатарський канал «Міллет» вже витратив 177 мільйонів і отримає ще 37

Новий кримськотатарський телеканал «Міллет», який окупаційна влада Криму створила як альтернативу кримськотатарському медіа холдингу ATR, найближчим часом отримає ще понад 37 млн ​​рублів. Про це повідомляє російське видання «Журдом».

 

Відповідні поправки до бюджету республіки щодо телеканалу «Міллет, який почав мовлення 1 вересня, прийняли в двох читаннях депутати так званої «Держради» Криму.

 

«Даний документ підготовлений у зв'язку з перерозподілом коштів», - пояснив на засіданні «міністр фінансів» окупованого регіону Володимир Левандовський.

 

За його словами, на утримання автономної громадської некомерційної організації «Громадська кримськотатарська телерадіокомпанія» «державному комітету з міжнаціональних відносин» передбачено 37, 3 млн. руб.

 

Раніше на технічне забезпечення телерадіокомпанії вже було виділено з бюджету республіки 177 млн ​​рублів. Як уточнив пан Левандовський, «ці гроші вже використані».

 

Російські ЗМІ нагадують, що телеканал «Міллет» (у перекладі з кримськотатарської - народ) був створений за розпорядженням так званого «глави Криму» Сергія Аксьонова, і не приховують, що канал став заміною телеканалу ATR, що припинив 1 квітня мовлення через відсутність реєстрації у Роскомнагляді і наразі мовить з Києва.

 

Нагадаємо, 1 квітня припинив роботу  телеканал ATR та інші ЗМІ кримськотатарського медіахолдингу ATR, до якого входить ще дитячий телеканал Lale («Ляле»), радіостанції Meydan («Мейдан») і «Лідер» через відсутність реєстрації згідно російського законодавства. 19 березня «глава» окупаційної влади Криму Сергій Аксьонов заявив, що «у напіввійськовий час» робота таких телеканалів як кримськотатарський канал ATR неприпустима.

 

20 липня кримськотатарський телеканал ATR почав мовлення з Києва.

 

Тим часом так званий «прем'єр-міністр» Сергій Аксьонов підписав указ про створення «Суспільної кримськотатарської телерадіокомпанії», на діяльність якої планується виділити більше 177 млн. руб. (близько 79 млн грн) з федерального бюджету Росії. 27 квітня стало відомо, що новий провладний кримськотатарський телеканал у Криму називатиметься «Міллет», радіо - «Ветан Седаси». 

 

У серпні Роскомнагляд видав універсальні ліцензії на мовлення в окупованому Криму прокремлівській кримськотатарській телерадіокомпанії (телеканал «Міллет» і радіостанція «Ветан Седаси»). 1 вересня о 7 ранку телеканал «Міллет»  розпочав аналогове та цифрове тестове мовлення.  Так званий «віце-прем'єр кримського уряду» Руслан Бальбек  заявив, що канал «не залежатиме від політичних сил» і фінансуватиметься Росією. Водночас він додав, що вчасно відкрити телеканал вдалося завдяки особистим грошам «глави» Криму Сергія Аксьонова.

 

«Детектор медіа»

 

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1805
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop