Донецьке відділення НСЖУ виступило на захист слов’янської телекомпанії «САТ плюс»
В області склались нездорові стосунки між чиновниками і пресою. 
Секретаріат Донецької обласної спілки журналістів НСЖУ оприлюднив заяву, в якій розповідає про нездорові взаємовідносини, що протягом останніх років склалися між місцевою владою ЗМІ. Про це повідомляє сайт Незалежної асоціації телерадіомовників.

За словами донецьких журналістів, чиновники неодноразово намагалися поставити на місце журналістів, які гостро розповідали про зловживання посадових осіб та бездітність влади. В практику увійшли судові переслідування працівників ЗМІ. Останньою краплею став випадок, який у минулому році стався з журналісткою Наталією Поповою.
«Телекритика» вже повідомляла, що 26 грудня 2007 року міськрайонний суд Слов’янська ухвалив рішення про часткове задоволення позову міського голови Валентина Рибачука до місцевої телекомпанії «САТ плюс» та журналіста Наталії Попової, зобов’язавши відповідачів спростувати поширену інформацію та виплатити міському голові 80 тисяч гривень у якості компенсації моральної шкоди. Сталося це після репортажу журналістки про незадовільний стан міської Алеї Слави в день святкування 9 травня. В ньому журналістка публічно розкритикувала міського голову та депутатів за нехтування пам’яттю героїв.  
 «Мы обращаемся к депутатам Славянского городского совета с предложением рассмотреть сложившуюся ситуацию с защитой свободы слова, а к прокурору города – с просьбой вновь изучить все обстоятельства дела и дать ему правовую оценку.

Просим считать это информационным запросом и предоставить ответ Донецкому областному союзу журналистов НСЖУ. Оставляем за собой право обращаться во все вышестоящие инстанции, вплоть до Европейского суда», - йдеться в заяві. 

Повний текст заяви читайте тут.
