16:25
П'ятниця, 20 Вересня 2019

Турчинов програв суд журналістам, які пов’язали його родину з напівлегальним фінансовим бізнесом

Верховний суд України скасував рішення судів щодо позову колишнього секретаря Ради Національної безпеки і оборони України Олександра Турчинова проти медіахолдингу ТРК «Люкс», журналістів-розслідувачів Дениса Бігуса і Надії Бурдєй, а також інтернет-видання «Українська правда». Він вимагав спростувати інформацію про нібито зв’язок його родини із напівлегальним фінансовим бізнесом.
Турчинов програв суд журналістам, які пов’язали його родину з напівлегальним фінансовим бізнесом
Турчинов програв суд журналістам, які пов’язали його родину з напівлегальним фінансовим бізнесом

Про це йдеться в постанові ВСУ від 11 вересня 2019 року.

ВСУ задовольнив касаційну скаргу, відмовивши Олександру Турчинову в задоволенні позову до журналістів про захист честі, гідності, ділової репутації та спростування поширеної недостовірної інформації.

«Рішення Печерського районного суду м. від 17 травня 2018 року та постанову Київського апеляційного суду від 04 квітня 2019 року скасувати», – йдеться в поставної.

Постанова суду касаційної інстанції набирає законної сили з моменту її прийняття, є остаточною та оскарженню не підлягає.

Як повідомляв «Детектор медіа», у вересні 2017 року тоді ще секретар Ради Національної безпеки і оборони України Олександр Турчинов подав до суду на медіахолдинг ТРК «Люкс» («24 Канал», «Радіо Люкс» і «Радіо Максимум»), журналістів-розслідувачів Дениса Бігуса і Надію Бурдєй, а також інтернет-видання «Українська правда», вимагаючи спростування нібито недостовірної інформації.

Йшлося про журналістське розслідування програми «Наші гроші з Денисом Бігусом», яке вийшло в ефірі 24 каналу на початку травня 2017 року. Також воно було продубльовано на сайті «Української правди».

Олександр Турчинов домагався спростування конкретних згадок його прізвища, зокрема, тверджень, що пункти обміну валют («Абсолют Фінанс», «Магнат», «Октава Фінанс»), записані на людей, наближених до нього та нардепа «Народного фронту» Руслана Лук’янчука. Позивача також обурювала теза про «третину цих валютних пунктів, які не здають податкову звітність».

17 травня 2018 року Печерський райсуд Києва зобов’язав медіахолдинг ТРК «Люкс», журналістів-розслідувачів Дениса Бігуса і Надію Бурдєй, а також інтернет-видання «Українська правда» спростувати інформацію про причетність тоді ще секретаря РНБОУ Олександра Турчинова до певних фінансових компаній і їх оборудок. У резолютивній частині рішення було сказано, що інформація, про яку йшлося в розслідуванні, є недостовірною та такою, що порушує його честь, гідність та ділову репутацію. Медіа мали спростувати цю інформацію на своїх ресурсах.

У коментарі «Детектору медіа» Денис Бігус повідомив, що журналісти обов'язково подаватимуть апеляцію. 

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
531
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду