13:55
Четвер, 13 Червня 2019

Голованов спростував слова Гордона, що Бацман вигнали з NewsOne за наказом Порошенка

Генеральний продюсер NewsOne Василь Голованов спростував заяву журналіста Дмитра Гордона про те, що головну редакторку інтернет-видання «Гордон» Олесю Бацман нібито «вигнали з телеканалу за наказом Петра Порошенка».
Голованов спростував слова Гордона, що Бацман вигнали з NewsOne за наказом Порошенка
Голованов спростував слова Гордона, що Бацман вигнали з NewsOne за наказом Порошенка

Про це він повідомив в коментарі «Детектору медіа».

Зазначимо, що в інтерв’ю «Українські правді» Дмитро Гордон розповів, що Олесю Бацман «викинули з телеканалу NewsOne за наказом Порошенка».

Василь Голованов, своєю чергою, наголосив, що вона залишила канал з «власної ініціативи».

«Справа в тому, що Бацман працювала на телеканалі NewsOne і перейшла працювати на телеканал "112 Україна" за своєю власною ініціативою. Вона працювала, вела свої дві програми, вела програми на каналі і перейшла на "112", слідом за своїм чоловіком», – підкреслив він.

Нагадаємо, 16 травня журналістське подружжя Дмитро Гордон і Олеся Бацман оголосило, що припиняє співпрацю з каналом «112 Україна», на якому вели авторські програми «Гордон» і «Бацман». За їхніми словами, вони не хочуть більше з’являтися на каналі, на якому кум президента РФ Володимира Путіна Віктор Медведчук і його соратники пропагують ідеї «руского міра».

Згодом ведучий та видавець Дмитро Гордон очолив передвиборний штабполітичної партії Ігоря Смешка – «Сила і Честь». Він також повідомив, що його дружина та головна редакторка інтернет-видання «Гордон» Олеся Бацман відповідає за інформаційну політику цієї партії.

Читайте також

Фото: NewsOne 

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2827
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду