ПРОЕКТИ
14:36
Четвер, 15 Червня 2017

Холдинг «Вести Украина» продав радіокомпанію з 23 частотами топ-менеджеру радіогрупи «Тавр медіа»

Холдинг «Вести Украина» продав фінансовій директорці групи «Тавр медіа» Інні Черкашиній радіокомпанію «Онікс» («Перець ФМ»), яку придбав кілька років тому в Андрія Карпія, але на яких Національна рада з питань телебачення і радіомовлення не дозволила запустити «Радио Вести».
Холдинг «Вести Украина» продав радіокомпанію з 23 частотами топ-менеджеру радіогрупи «Тавр медіа»
Холдинг «Вести Украина» продав радіокомпанію з 23 частотами топ-менеджеру радіогрупи «Тавр медіа»

За даними єдиного державного реєстру, власницею 100% ТОВ «Телерадіокомпанія “Онікс”» із розміром статутного фонду 200 тис. грн стала Інна Черкашина – фінансова директорка радіогрупи «Тавр медіа» Миколи Баграєва та Віктора Пінчука (об’єднує радіомережі «Хіт ФМ», «Русское радио – Україна», Radio Roks, Kiss FM, «Мелодія» та Relax). Раніше ТРК «Онікс» належала ТОВ «Медіа інвест плюс» – компанії зі структури холдингу «Вести Украина».

Керівником ТРК «Онікс» із 13 червня стала Юлія Смірнова – директор радіо Relax (очолює дві юридичні особи радіомережі Relax – ТОВ «Мюзікрадіо» і ТОВ «ТРК “Радіо Артіль”»).

ТОВ «ТРК “Онікс”» володіє ліцензіями на мовлення на 23 частотах у 15 областях України з позивним «Перець ФМ». Серед них – 11 обласних центрів: Житомир, Запоріжжя, Краматорськ, Кропивницький, Луцьк, Рівне, Суми, Тернопіль, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, а також великі районні центри Кривий Ріг, Кам’янець-Подільський, Ковель.

У холдингу «Тавр медіа» найменш розвиненою є мережа радіо Relax: воно мовить у восьми містах, серед яких – п’ять обласних центрів: Київ, Харків, Донецьк, Дніпро, Вінниця. З мережею ТРК «Онікс» мережа Relax перетинається тільки в одному місті – Кам’янці-Подільському.

«Детектор медіа» намагається отримати коментар керівника «Тавр медіа» Ігоря Чернишова з приводу зміни власника ТРК «Онікс» та планів запуску радіостанцій «Тавр медіа» на базі нових частот.

Нагадаємо, що восени 2014 року холдинг «Вести Украина» придав у власника «Першої української радіогрупи» Андрія Карпія чотири радіокомпанії: ТОВ «ТРК "Онікс"» (позивний – «Перець FM», 23 частоти), ТОВ «ТРК "Стильне радіо"» (DJ FM, 1 частота), ТОВ «ТРК "Нота"» (Best FM, 2 частоти) і ТОВ «Телерадіовидавнича компанія "Комра"» (Best FM, 1 частота).

У грудні 2014 року чотири компанії захотіли змінити позивні на «Радио Вести» і програмну концепцію під інформаційно-розважальний формат. Але Нацрада їм відмовила. Мовники звернулися до суду, де оскаржили рішення регулятора. Відтоді Нацрада кілька разів оголошувала компаніям попередження – зокрема, за недотримання програмної концепції. 15 вересня 2016 року регулятор черговий раз відмовив у переоформленні їхніх ліцензій.

15 вересня 2016 року Нацрада відмовила в продовженні ліцензії одній з компаній – ТРК «Стильне радіо», що володіла однією частотою в Мелітополі Запорізької області. Підставою стали кілька отриманих компанією попереджень.

1 грудня 2016 року стало відомо, що холдинг «Вести Украина» повернув попередньому власнику Андрію Карпію одну з придбаних у нього радіокомпаній – ТРК «Нота», що володіє двома частотами. Перед тим ЗМІ повідомляли про наміри холдингу «Вести Украина» продати ТРК «Онікс», що володіє 23 частотами, на базі якої не вдалося запустити «Радио Вести».

У січні 2017 року стало відомо, що радіохолдинги «Люкс» і «ТАВР медіа» цікавляться частотами радіокомпанії «Онікс». За даними «РБК-Україна», холдинг «Вести Украина» купував частоти за майже $ 6 млн доларів, а відтоді вартість активу знизилася до близько $ 500 тис.

Наприкінці січня голова правління радіогрупи «Тавр Медіа» Ігор Чернишов спростував заяву керівниці холдингу «Вести Украина» Ольги Семченко про нібито домовленості групи «Тавр медіа» з Національною радою з питань телебачення і радіомовлення про виділення «Тавр медіа» київської частоти «Радио Вести» 104,6 МГц у разі непродовження «Радио Вести» ліцензії.

23 лютого, Нацрада відмовила «Радио Вести» в продовженні строку дії ліцензії на мовлення в Харкові, а 3 березня – в Києві. 24 лютого «Радио Вести» припинило мовлення в Харкові на частоті 100,5 МГц, 3 березня – в Києві на частоті 104,6 МГц. Ці частоти Нацрада поки що не виставила на конкурс. У «Радио Вести» залишилася одна частота в Дніпрі.

За неофіційними даними власником медіахолдингу «Вести Украина» є колишній міністр доходів і зборів Олександр Клименко. Але за документами він не є ані власником, ані кінцевим бенефіціаром.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
756
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
Опитування
/
Результати


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
Телеканал «1+1»
Телеканал «Інтер»
Телеканал «СТБ»
Телеканал «Новий канал»
Телеканал «ICTV»
Телеканал «Україна»
Телеканал «5 канал»
Телеканал новин «24»
Телеканал «112»
Телеканал «NEWS ONE»
Телеканал «ZIK»
Телеканал «Еспресо»
Не помічаю взагалі
Не знаю, що таке джинса
Коментар або свій варіант:


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
0.8% (16)
 
Телеканал «1+1»
7.3% (149)
 
Телеканал «Інтер»
26.1% (534)
 
Телеканал «СТБ»
2.4% (50)
 
Телеканал «Новий канал»
1.8% (37)
 
Телеканал «ICTV»
2.4% (50)
 
Телеканал «Україна»
11.3% (232)
 
Телеканал «5 канал»
8.3% (171)
 
Телеканал новин «24»
1.0% (21)
 
Телеканал «112»
2.9% (60)
 
Телеканал «NEWS ONE»
8.9% (183)
 
Телеканал «ZIK»
1.7% (34)
 
Телеканал «Еспресо»
2.2% (46)
 
Не помічаю взагалі
4.2% (87)
 
Не знаю, що таке джинса
15.0% (308)
 
Коментар або свій варіант:
3.4% (70)
 
Загалом відповідей: 2048
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop