ПРОЕКТИ
Опитування
/
Результати


Чи подобається Вам, коли на сайтах, матеріали публікуються у вигляді лонгридів?

Мені все одно
Ні, не подобається
Так, подобається


Чи подобається Вам, коли на сайтах, матеріали публікуються у вигляді лонгридів?

Мені все одно
20.3% (70)
 
Ні, не подобається
39.2% (135)
 
Так, подобається
40.4% (139)
 
Загалом відповідей: 344
17:36
Четвер, 18 Травня 2017

Нацрада оштрафувала дві радіокомпанії за недотримання українських квот

18 травня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила оштрафувати дві радіостанції за недотримання квот пісень та ведення програм українською мовою.
Нацрада оштрафувала дві радіокомпанії за недотримання українських квот
Нацрада оштрафувала дві радіокомпанії за недотримання українських квот

ТОВ «Телерадіовидавнича компанія “Комра”», яка належить холдингу «Вести Украина» і мовить з позивним Best FM у Маріуполі Донецької області, оштрафовано на 9 тис. 262 грн (5% ліцензійного збору) за недотримання квоти пісень українською мовою 25%. Нацрада зафіксувала, що 26 січня в ефірі цієї радіостанції обсяг пісень українською мовою протягом доби становив 23,1%, з 7:00 до 15:00 – 17,4%, а з 15:00 до 22:00 – 17,1%.

ТОВ «Терра-медіа», яка мовить з позивним «Радіо Терра» в місті Лозова Харківської області, оштрафовано на 2 тис. 126 грн (5% ліцензійного збору) за недотримання квоти ведення програм українською мовою 50%. Нацрада виявила, що 18 лютого добовий обсяг ведення програм українською мовою становив лише 30,3%.

Нагадаємо, наприкінці 2016 року Нацрада перевірила 11 радіокомпаній щодо дотримання квот пісень і ведення ефіру українською мовою. У результаті були оштрафовані 9 радіостанцій (Kiss FM, «Шансон», «Радио Вести», MFM, «Європа плюс Дніпро», харківське «106,6», луганське радіо «Ірта» та олександрійське радіо «Маяк» і маріупольське «104 ФМ») а результати ще двох перевірок Нацрада взяла до відома, не підтвердивши порушень («Ретро ФМ» та одеське «Армянське радіо»).

2 березня Нацрада оштрафувала одеське радіо «Глас» за недотримання передбаченої законом частки ведення програм українською мовою.

Загальна сума 10 накладених раніше штрафів становить близько 580 тис. грн.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
434
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
Опитування
/
Результати


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
Телеканал «1+1»
Телеканал «Інтер»
Телеканал «СТБ»
Телеканал «Новий канал»
Телеканал «ICTV»
Телеканал «Україна»
Телеканал «5 канал»
Телеканал новин «24»
Телеканал «112»
Телеканал «NEWS ONE»
Телеканал «ZIK»
Телеканал «Еспресо»
Не помічаю взагалі
Не знаю, що таке джинса
Коментар або свій варіант:


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
1.1% (12)
 
Телеканал «1+1»
7.3% (80)
 
Телеканал «Інтер»
28.2% (307)
 
Телеканал «СТБ»
2.3% (25)
 
Телеканал «Новий канал»
1.7% (19)
 
Телеканал «ICTV»
2.7% (29)
 
Телеканал «Україна»
12.0% (131)
 
Телеканал «5 канал»
7.2% (78)
 
Телеканал новин «24»
0.9% (10)
 
Телеканал «112»
2.8% (31)
 
Телеканал «NEWS ONE»
6.8% (74)
 
Телеканал «ZIK»
1.7% (18)
 
Телеканал «Еспресо»
2.2% (24)
 
Не помічаю взагалі
4.6% (50)
 
Не знаю, що таке джинса
15.0% (163)
 
Коментар або свій варіант:
3.6% (39)
 
Загалом відповідей: 1090
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop