ПРОЕКТИ
18:15
Четвер, 27 Квітня 2017

Нацрада видасть нову ліцензію супутниковій платформі Viasat, у якої відсутні кінцеві бенефіціари

27 квітня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення задовольнила заяву супутникового провайдера ТОВ «Віжн ТБ» (працює під брендом Viasat і з 2016 року входить до групи «1+1 медіа») про видачу нової ліцензії замість старої, строк дії якої завершується 4 травня.
Нацрада видасть нову ліцензію супутниковій платформі Viasat, у якої відсутні кінцеві бенефіціари
Нацрада видасть нову ліцензію супутниковій платформі Viasat, у якої відсутні кінцеві бенефіціари

Заступниця голови Нацради Уляна Фещук повідомила, що до заяви компанії було одне зауваження, але ліцензіат надав необхідні документи, пов’язані з прозорістю власності. Провайдер показав, що в нього фактично немає кінцевого бенефіціарного власника, оскільки частки між власниками розподілені таким чином, що в жодного з них немає понад 50%.

Опосередкованими власниками істотної участі в ТОВ «Віжн ТБ» є такі особи: Тимур Міндіч (бізнес-партнер Ігоря Коломойського) – 20,10%, Віктор Скіба (колишній член наглядової ради телеканалу ТЕТ) – 19,06%, Олександр Ткаченко (генеральний директор групи «1+1 медіа») – 19%, Ярослав Пахольчук (фінансовий і виконавчий директор групи «1+1 медіа») – 19%, Ігор Коломойський (співвласник групи «1+1 медіа») – 11,2%. Міноритарними власниками також виступають Ігор Суркіс (бізнес-партнер Ігоря Коломойського) – 5,88% (не є власником істотної участі) та інші не названі фізичні особи – 5,75% (не є власниками істотної участі).

Відтак, у ліцензії компанії буде записано, що кінцеві бенефіціарні власники в неї відсутні. До речі, аналогічний запис – про відсутність кінцевих бенефіціарних власників – є також і в ліцензійних документах найбільшого кабельного провайдера «Воля».

Нагадаємо, 1 березня 2016 року група «1+1 медіа» Ігоря Коломойського оголосила про завершення перемовин зі шведським медіахолдингом MTG щодо купівлі бізнесів «Viasat Україна». Угода між компаніями мала бути завершена після перевірки й отримання дозволу Антимонопольного комітету.

Протягом більш ніж півроку «1+1 медіа» не вдавалося закрити угоду з придбання супутникової платформи Viasat через відсутність дозволу АМКУ.

31 березня 2017 року ТОВ «Віжн ТБ» оприлюднила на своєму сайті нову структуру власності. З документів стало відомо, що зміни в структурі власності відбулися 19 жовтня 2016 року. Кіпрські та офшорні компанії CME Cyprus Holding Limited, Gilaniro Investments Ltd, Sailsburg Financial Ltd, Delancey Trading Limited, Bayboro Ltd придбали частки в статутному капіталі ТОВ «Солюшнс» (прямий власник ТОВ «Віжн ТБ») у шведських компаній Viastrong Holding AB (володіла 99%) і MTG Broadcasting AB (володіла 1%). Ці кіпрські та офшорні компанії через трастові угоди контролюються топ-менеджерами «1+1 медіа», Ігорем Коломойським та його бізнес-партнерами.

Нагадаємо, що в групи «1+1 медіа» останнім часом виникло кілька конфліктних ситуацій з Нацрадою, пов’язаних з прозорістю власності.

20 квітня Нацрада через сумніви в прозорості структури власності втретє перенесла розгляд питання про продовження строку дії ліцензії телеканалу «2+2» на аналогове ефірне мовлення в Кропивницькому. Нацрада хоче, щоб канал надав документи (трастові угоди) на підтвердження того, що Ігор Коломойський дійсно є кінцевим бенефіціаром і здійснює вирішальний вплив на телекомпанію.

Раніше, перед новим 2017 роком, у каналу «1+1» виник конфлікт з Нацрадою з приводу затримки з видачею продовженої ліцензії на аналогове ефірне мовлення. 15 грудня Нацрада ухвалила рішення продовжити ліцензію «1+1», але після націоналізації «Приватбанку», про яку було оголошено 18 грудня, запитала в каналу «1+1» оновлені дані про кінцевих бенефіціарів, не віддаючи каналу бланк ліцензії. Генеральний директор групи «1+1 медіа» і телеканалу «1+1» Олександр Ткаченко заявив, що канал «1+1» не є активом «Приватбанку», у телекомпанії немає ані кредитів, ані боргових зобов’язань перед банком. Зрештою, 5 січня Нацрада видала «1+1» бланк ліцензії, хоча так і не отримала від каналу запитуваних документів. Голова Нацради Юрій Артеменко спрогнозував, що історія з ліцензією «1+1» і прозорістю структури власності каналу не завершилася та може продовжитися після 31 березня, коли телеканал прозвітує про свою власність.

Після 31 березня 2017 року канал «1+1» оприлюднив нову структуру власності станом на 31 грудня 2016 року. Із цих документів стало відомо, що 16 грудня 2016 року, за день до націоналізації «Приватбанку» в структурі власності «1+1» відбулися чотири зміни. Тобто підтвердилося припущення, що перед націоналізацією «Приватбанку» його колишній співвласник Ігор Коломойський реструктуризував свої медійні активи. Якщо порівнювати документи зі звітністю «1+1» річної давнини, то можна помітити, що опосередкована частка Ігоря Коломойського у власності каналу «1+1» зросла з 52,843% до 57,534%, а Ігоря Суркіса – із 17,157% до 24,623%. Крім того, вони перерозподілили частки в офшорах, через які володіють каналом. Опосередкованими власниками 17,843% каналу «1+1» стали шість фізичних осіб, імена яких не розкриваються, оскільки кожен з них не є власником істотної участі.

Клікніть для збільшення

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
777
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop