Опитування
/
Результати

Що, на Вашу думку, потрібно зробити на порталі «Детектор медіа» першим кроком, щоб портал став для Вас кращим?

Мені все подобається
Поліпшити якість подачі інформації
Збільшити інформаційне охоплення
Поліпшити дизайн порталу
Поліпшити сервіси порталу
Додати нові сервіси
Свій варіант

Що, на Вашу думку, потрібно зробити на порталі «Детектор медіа» першим кроком, щоб портал став для Вас кращим?

Мені все подобається
24.6% (86)
 
Поліпшити якість подачі інформації
19.1% (67)
 
Збільшити інформаційне охоплення
19.4% (68)
 
Поліпшити дизайн порталу
14.9% (52)
 
Поліпшити сервіси порталу
1.4% (5)
 
Додати нові сервіси
5.1% (18)
 
Свій варіант
15.4% (54)
 
Загалом відповідей: 350
19:06
Середа, 15 Березня 2017

Семенов, Кисельов і Ганапольський отримали великі гроші за те, що підуть з NewsOne – Мураєв (ДОПОВНЕНО)

Колишній генеральний продюсер телеканалу NewsOne Олексій Семенов та колишні ведучі телеканалу Євгеній Кисельов та Матвій Ганапольський отримали великі гроші за те, що звільняться з NewsOne.
Семенов, Кисельов і Ганапольський отримали великі гроші за те, що підуть з NewsOne – Мураєв (ДОПОВНЕНО)
Семенов, Кисельов і Ганапольський отримали великі гроші за те, що підуть з NewsOne – Мураєв (ДОПОВНЕНО)

Така інформація з’явилася у виданні «Українські новини» (нині посилання неактивне) і чутки про неї «ДМ» підтвердив власник NewsOne Євген Мураєв. Згідно цієї інформації, Олексій Семенов звільнився з NewsOne нібито без попередження. І саме таке раптове звільнення начебто було однією з умов, яку Семенову висунув керуючий директор компанії ICU і фінансовий радник Петра Порошенка Макар Пасенюк, який зараз нібито фінансує телеканал Tonis, куди й перейшли працювати Семенов, Кисельов та Ганапольський. За версією «Українських новин», така різка дія нібито стала відповіддю Мураєву з боку Пасенюка на активну критику партнера Пасенюка, голови НБУ Валерії Гонтаревої.

Клікніть для збільшення

«Семенов попередив мене, що йде, - сказав “ДМ” Мураєв. - Він поставив мене перед фактом, що він і ще два ведучих йдуть робити якийсь проект, але не сказав, який. Потім, через 4 дні, пішла Захарова (Євгенія Захарова, креативний продюсер NewsOne. – “ДМ”). Але Семенов не в змозі без неї працювати. Всі решта залишилися на місцях. Частину ведучих я і так збирався звільняти, тому це було досить спільне рішення.

Вони отримали дуже великі гроші за те, що встануть і негайно підуть. Я знаю, що Кисельова навіть повернули по дорозі в аеропорт – щоб провести з ним ці переговори. Йшлося про те, щоб зняти з ефіру програми, які були підготовлені на тиждень вперед – а це ж були новорічні ефіри. Тобто відбувалася така гра на пониження NewsOne. Насправді після відходу цієї команди рейтинги тільки виросли, формати змінили, колектив дружно впорався з новим викликом. І я впевнений, так і продовжиться далі. Зараз опрацьовується нова концепція ребрендингу каналу. Ми йдемо вперед. Нічого не втратили», – заявив Євген Мураєв.

За словами власника NewsOne, на каналі найближчим часом планується змінити сітку.

«Будуть нові формати, буде цікаво. Зараз відпрацьовуємо технічні можливості, звіряємо наявні можливості продакшну: що треба реанімувати, що додати. Такий собі підготовчий етап. Що буде в результаті, вже зрозуміло. Тепер дивимося, як ми з цим впораємося. Будуть і нові ведучі, і нові програми, яких не було, і авторські, розслідування. Буде багато всього. Не бачу жодних причин, щоб не радувати глядачів і не розширювати аудиторію», – повідомив пан Мураєв.

Що до можливої купівлі телеканалу Tonis людьми з оточення Президента Порошенка чи в його інтересах, то, на думку Євгена Мураєва, такої угоди не було.

«Наскільки я пам'ятаю, Tonis належить Саші Януковичу і, наскільки я знаю з чуток, угода не була завершена на користь Порошенка. Про це йшли розмови наприкінці минулого року. Можливо, щось змінилося. Про це краще дізнатися в Нацради», – сказав він.

Детальніше інтерв’ю «Детектора медіа» з Євгеном Мураєвим читайте завтра.

Олексій Семенов так прокоментував «Детектору медіа» слова Євгена Мураєва: «NewsOne - чудовий канал. Став ним. За два роки роботи на каналі ми сформували чудову команду, якої не було до нас. Ми в багато разів збільшили показники перегляду. Ми мінімізували витрати на його утримання, плідно співпрацюючи з рекламним ринком. Шкода, що замість слів вдячності ми чуємо образу через наклепи. Ми рухаємося далі та йдемо. Дякую всім, хто підтримує нас».

Нагадаємо, 9 січня генеральний продюсер каналу NewsOne Олексій Семенов оголосив, що залишає канал разом з двома ведучими – Матвієм Ганапольським і Євгенієм Кисельовим. Пан Семенов утримувався від коментарів, повідомивши, що «перебуває в переговорному процесі». На ринку виникло кілька версій того, куди йде пан Семенов – джерела «ДМ» повідомляли, що це буде телеканал Tonis, і згодом ця інформація підтвердилася: найближчим часом Олексій Семенов обійме посаду генерального продюсера Tonis.

Нагадаємо також, що в раніше в ЗМІ телеканал Tonis часто пов'язували з сином колишнього президента Олександром Януковичем. Минулого року телеканал змінив структуру власності, і по суті, викупив сам себе у власника, чеського громадянина Петера Зікі. Тепер, відповідно до закону, телеканал повинен протягом року продати викуплену у попереднього власника частку.

Навесні 2016 року ТОВ «Телеканал “Тоніс”» викупив у своїх власників 80% свого статутного фонду. Часткою 10% став володіти генеральний директор каналу Олександр Бутко, а власниками часток по 2% стали перший заступник гендиректора Василь Бирзул, а також такі фізичні особи: Оксана Васьківська, Микола Дяченко, Артем Жилін, Артем Савчук.

При цьому кінцевим бенефіціарним власником у державному реєстрі вказаний генеральний директор каналу Олександр Бутко. Раніше кінцевим бенефіціарним власником каналу Tonis за документами був громадянин Чехії Петр Зіка.

Як пояснювала заступниця голови Нацради Уляна Фещук, у підприємства є можливість викупити себе у своїх власників. «Протягом року ця частка повинна бути реалізована. Тобто підприємство повинне знайти власника цієї частки, і воно може продати її будь-кому. Якщо протягом року воно не знайде покупця, то повинне зменшити статутний капітал», - пояснила вона.

Раніше, в лютому 2015 року, голова Нацради Юрій Артеменко заявив: Генеральна прокуратура України встановила, що син колишнього Президента України Олександр Янукович опосередковано володіє телеканалами Tonis (ТОВ «Телеканал "Тоніс"»), Business (ТОВ «ТРК "Погода ТБ"») і Dobro (ТОВ «ТРК "Нові комунікації"»). Прес-секретар Олександра Януковича Юрій Кірасир цю інформацію заперечив.

Колишній власник каналу Tonis Володимир Костерін влітку 2014 року в інтерв’ю Hubs розповів, що був змушений віддати канал представникам минулої влади. «Був дуже сильний тиск на моїх партнерів по іншим бізнесам, на колег і менеджерів. Відкривалися кримінальні справи, людей допитували в прокуратурі. Я змушений був віддати Tonis представникам минулої влади, щоб зняти цей тиск… Я дав команду переписати акції (каналу) на компанії, список яких мені надали», - повідомив пан Костерін і додав, що «покупець» заплатив у десять разів менше ринкової ціни каналу, але не йому особисто, а менеджменту й низці посередників, як відступні.

Ще у 2011 році журналістське розслідування «Наших грошей» виявило, що кінцевими власниками телеканалу Tonis можуть бути Олександр Янукович і Сергій Арбузов.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3156
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop