ПРОЕКТИ
18:31
Понеділок, 13 Лютого 2017

Петро Димінський визнав себе кінцевим бенефіціаром телеканалу Z

Власник медіахолдингу ZIK Петро Димінський офіційно вказав себе кінцевим бенефіціаром ТОВ «ТРК “Нові комунікації”» - компанії, яка володіє ліцензією на цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-3 з логотипом Z.
Петро Димінський визнав себе кінцевим бенефіціаром телеканалу Z
Петро Димінський визнав себе кінцевим бенефіціаром телеканалу Z

Відповідні дані містяться в єдиному державному реєстрі.

Петро Димінський вказаний кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «ТРК “Нові комунікації”» зі статутним фондом 2 млн 339 тис. 822 грн. Він володіє телекомпанією через ТОВ «Про радіо» (статутний фонд - 4 млн 465 тис. грн) та кіпрську компанію «Сеймтон холдінгс лтд».

Керівником ТРК «Нові комунікації» у реєстрі зазначений генеральний директор медіахолдингу ZIK Ігор Туркевич. У реєстрі вказано, що зміна керівника відбулася 16 листопада 2016 року.

Нагадаємо, у вересні «Детектору медіа» з власних джерел, наближених до медіахолдингу ZIK, стало відомо, що холдинг ZIK придбав телекомпанію, яка володіла ліцензією на цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-3 з логотипом Dobro – ТОВ «ТРК “Нові комунікації”».

Наприкінці вересня 2016 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення дозволила ТРК «Нові комунікації» змінити логотип Dobro і програмну концепцію, ставши телеканалом Z. Фактично телеканал почав транслювати програми телеканалу ZIK під оновленим логотипом Z.

При цьому зміни до структура власності ТОВ «ТРК “Нові комунікації”» донедавна не вносилися ані в реєстрі, ані в ліцензії компанії в Нацраді. ТОВ «ТРК “Нові комунікації”» належить київському ТОВ «Про радіо», власником істотної участі в ній раніше виступала кіпріотка Марія Крістодулу, а кінцевим бенефіціарним власником – керівний партнер юридичної фірми «Варламов і партнери», колишній заступник генерального директора «1+1» Максим Варламов. Директором ТРК «Нові комунікації» з травня 2015 року був журналіст Тарас Москалюк, який у минулому працював у Донецьку власкором різних телеканалів, зокрема Першого національного та «112 Україна».

Читайте також

Нагадаємо, про плани телеканалу ZIK отримати цифрову ліцензію рік тому заявив на той момент генеральний продюсер каналу Данило Нікуленко: «Зараз ми працюємо над тим, щоби отримати цифрову ліцензію Т2 і розширити своє ефірне мовлення».

Телеканал ZIK через свою юридичну особу ТОВ «ТРК “Міст ТБ”» володіє також ліцензіями на цілодобове супутникове мовлення, а також на аналогове ефірне мовлення обсягом 4 години на добу на 12 ТВК у Львові (цю частоту ZIK ділить з ТРК «Львів» - Львівською філією НСТУ) та цілодобове аналогове ефірне мовлення на 12 частотах в маленьких населених пунктах Львівської області.

Власниками ТОВ «ТРК “Міст ТБ”» є львівське ТОВ «Західна інформаційна корпорація» (98,99%) та кіпрська компанія «Алво трейдінг лімітед» (1,01%). Кінцевим бенефіціарним власником телекомпанії є співвласник групи компаній «Континіум» Петро Димінський. При цьому пан Димінський де-юре вказав себе кінцевим бенефіціаром у вересні 2016 року, а до того бенефіціаром був вказаний кіпріот Ангелос Лоізоу. Гендиректором телекомпанії є Ігор Туркевич.

Нагадаємо, що ТОВ «ТРК "Нові комунікації"» через свою структуру власності було споріднене з ТОВ «ТРК "Погода ТБ"». До 2010 року власниками цих компаній, які володіли ліцензіями на супутникове мовлення під логотипами Star TV і «Погода ТБ», були Юрій та Наталія Лященки. За даними джерел «Детектора медіа», восени 2010 року вони продали свої канали «групі юристів Андрія Портнова», а неофіційним куратором медіаактивів вважався народний депутат Валерій Писаренко.

Після цього влітку 2011 року обидва супутникові канали перемогли в цифровому конкурсі Нацради, отримавши ліцензії на місця в загальнонаціональному цифровому мультиплексі МХ-3. Обидва канали поступово розвивалися, аж поки восени 2013 року не відбулася кардинальна зміна: компанії було продано іншим власникам, і на їхніх місцях в МХ-3 були запущені канали Business (замість «Погоди ТБ») і Dobro (на місці Star TV).

Business і Dobro пов'язували з умовним медіаходингом колишнього першого віце-прем'єр-міністра Сергія Арбузова, хоча той це заперечував. Каналами керував медіаменеджер Сергій Амелічев.

На початку 2015 року компанії змінили свою структуру власності, переставши бути спорідненими компаніями. ТОВ «ТРК "Нові комунікації"» через ТОВ «Про радіо» стала належати кіпрській компанії «Сеймтон холдінгс лтд» замість чеської компанії «Медіа Європа А.С.». Натомість ТОВ «ТРК "Погода ТБ"» через ТОВ «Простір ТБ» стала належати чеській компанії «Медіа Європа А.С.» замість ТОВ «Про радіо» і ТОВ «ТРК "Нові комунікації"».

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1773
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop