ПРОЕКТИ
Опитування
/
Результати


Чи подобається Вам, коли на сайтах, матеріали публікуються у вигляді лонгридів?

Мені все одно
Ні, не подобається
Так, подобається


Чи подобається Вам, коли на сайтах, матеріали публікуються у вигляді лонгридів?

Мені все одно
20.4% (81)
 
Ні, не подобається
38.5% (153)
 
Так, подобається
41.1% (163)
 
Загалом відповідей: 397
10:27
Понеділок, 2 Січня 2017

Частина провайдерів в Одесі відключила загальнонаціональні українські телеканали

За повідомленнями користувачів кабельного телебачення Одеси, у новорічну ніч на 1 січня 2017 року частина одеських операторів кабельного ТБ відключила ретрансляцію загальнонаціональних українських телеканалів. Демарш пов’язаний із розбіжностями між провайдерами і найбільшими медіагрупами України щодо вступу в дію з 1 січня 2017 року норм скорочення складу універсальної програмної послуги (УПП).
Частина провайдерів в Одесі відключила загальнонаціональні українські телеканали
Частина провайдерів в Одесі відключила загальнонаціональні українські телеканали

Про відключення загальнонаціональних телеканалів повідомила, зокрема, у своєму Facebook Ірина Пугачова.

 «Одеські кабельники піднесли сюрприз. В нуль годин, після того, як пролунали привітання президента і відбив годинник "дванадцять", були відключені всі українські центральні канали. У нас "Сана Плюс". Зайшли на сайт до них, виявляється, вони заздалегідь підготували цей сюрприз, не попередивши абонентів мережі хоча б в рухомому рядку. Набір каналів, що залишилися, просто жах: Ківаловщіна, Трухановщіна і комуніст з дельфінарію. І, звичайно, залишили «112 Україна» Саші Януковича і newsnetwork Рабиновича з мураєвським фейсом. Ці на місці. Навіть Шустера всі провайдери залишили», - повідомила вона.

Ірина Пугачова також зазначає, що у провайдера «Сана Плюс» у переліку каналів на 2017 рік немає центральних українських каналів й всіх інші каналів, хто входять в їхні медіагрупи.

«Ну і, звичайно, немає 5-го каналу. Тих, хто був головним ретранслятором Майданів. Головний ворог регіоналів і всієї проросійської вати. Пам'ятаємо, як вата кидалася на мікрофони 5-го каналу», - написала вона.

Водночас, за її словами, мешканці її будинку можуть перейти до іншого провайдера – «Тенет», який купив всі пакети загальнонаціональних каналів, крім 5-го каналу.

«Йдемо на сайт Тенет, він присутній в нашому домі. Знайомимося з їх умовами і тарифними пакетами. Тенет купив все пакети, але у них немає 5 каналу. Так само видно чиї вуха стирчать у провайдера», - стверджує вона.

За повідомленням керівниці Одеського Кризового медіацентру Альони Балаби у Facebook, замість загальнонаціональних українських телеканалів у ніч на 1 січня в Одесі провайдери увімкнули заборонені російські телеканали: «Частина одеської публіки несамовито скаржиться, що рівно о 00.05 в Одесі відрубили всі центральні українські канали і запустили російські. І замість Гімну України їм довелося читати біжучий рядок: "Путін в новорічному зверненні назвав 2016 непростим". Всі сіли на попу, вибачте, від подиву і зараз вигукують: "Мать вашу"».

Читайте також

За інформацією Альони Балаби, власники  одеських провайдерів готові були йти на компроміс у переговорах з найбільшими українськими медіа групами і платити їм за ретрансляцію контента 5 грн з кожного абонента.

«Але потім почитали договори, які недбало накидали на електронку. У тих договорах - в односторонньому порядку можливість збільшення вартості пакета, повний контроль над господарською діяльністю, і шрафи занебесні за найменші порушення. За такого підходу років через 2-4 у них просто заберуть їх бізнес. На переговори з боку центральних олігархічних каналів ніхто не йде. Крім того, за різними оцінками, ця плата операторів не більше 1-3% їх доходів - тобто тут справа принципу», - написала вона.

На разі на ситуацію в Одесі відсутня як офіційна реакція Міністерства інформаційної політики України і Національної ради телебачення і радіомовлення, так і коментарі очільників цих відомств у Facebook.

Раніше на одеському сайті 7-го каналу з’явилося повідомлення, що рівно опівночі з 31 грудня на 1 січня кабельні мережі міста відключать 24 канали і одесити залишаться без центральних українських телеканалів.

Нагадаємо, 1 січня 2017 року набуває чинності закон про зміну складу універсальної програмної послуги (УПП). Згідно з ним, до складу УПП входять телерадіопрограми ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (нині в процесі створення), парламентського телеканалу «Рада», а також місцеві та регіональні ефірні аналогові й цифрові телеканали, що мовлять у межах не більш як однієї області та не здійснюють ретрансляції програм інших мовників і не володіють іншими ліцензіями на ефірне мовлення в інших областях. Натомість загальнонаціональні комерційні телеканали вилучаються зі складу УПП та переходять до договірних відносин з провайдерами.

Наразі триває переговорний процес між телеканалами і провайдерами щодо подальших умов співпраці. Медіагрупи назвали таку вартість свого контенту для мереж платного ТБ: «1+1 медіа» і StarLightMedia – по 75 коп. з абонента за пакет усіх каналів групи; «Медіа Група Україна» – 45 коп. з абонента за пакет усіх каналів групи; Inter Media Group – 3 грн з абонента за пакет усіх каналів групи. Також у медіагруп є певні умови щодо ретрансляції їхніх каналів: продаж усіх каналів одним пакетом, а не поштучно, обов’язкове потрапляння в соціальний пакет тощо.

12 грудня генеральний директор групи компаній «Тріолан» Вадим Сидоренко оголосив, що з 1 січня 2017 року «Тріолан» запроваджує абонплату за кабельне телебачення в розмірі 15 грн на місяць.

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення не втручається в конфлікт між провайдерами та медіагрупами щодо умов ретрансляції телеканалів після скорочення складу УПП, оскільки це господарські відносини компаній. Водночас експерти висловили думку, що Нацраді слід почати контролювати абонентські бази провайдерів.

26 грудня медіагрупи StarLightMedia та «1+1 медіа» заявили, що заручилися підтримкою провайдерів, з якими уклали угоди. Готовими до публічної заяви про це виявилися лише «Тріолан» і Megogo. 

30 грудня компанія-оператор послуг «Воля» заявила про досягнення домовленості про ретрансляцію з усіма медіагрупами України.

31 грудня директор українського провайдера «Ланет» Мар’ян Івасюк заявив, що його компанія домовилася з медіагрупами щодо продовження трансляції їх телеканалів після вступу в дію з 1 січня 2017 року норм щодо скорочення складу універсальної програмної послуги (УПП). Водночас, за його словами, у кабельній мережі «Ланету» будуть ретранслюватись канали тільки трьох з чотирьох найбільших в Україні медіагруп. Поза межами угоди залишилася Inter Media Group.

Фото: panoramio.com

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
12572
Переглядів
Коментарі
Зомбоящик
15:15 / 04 Січня 2017
Можно объявить Одессу СВОБОДНОЙ от олигархической пропаганды и рекламы корпораций... Не нужно слушать какой "хороший" Левочкин или какие "классные" Днепросвиньи... Да и слушать зомбаж, что стирать нужно только Тайдом, а пить только Липтон. Но есть и свои минусы - это расцвет пропаганды местных "князьков" и рекламы их "бизнеса"
SergiyKo
10:37 / 03 Січня 2017
Кто нє хочет корміть свою армію (пропагандо*ов) - будєт корміть чужую (с)
Одесса
23:15 / 02 Січня 2017
В Одессе кабельное "БРИЗ" отключило с 1января такие каналы: СТБ ICTV Новый Украина Интер 1+1 ТЕТ НТН Униан и еще много других. Заменили на хлам типа ЕКО-ТВ, ГуморТБ пруф-линк: http://briz.ua/images/documents/proekt%20spisok%20telekanalov%2001.01.17.pdf
Колобок
11:43 / 02 Січня 2017
Для Лєший От такі як Ви і захищають зараз "руський мір" в ОРДЛО. На жаль, недоукраїнці ще є в УКРАЇНІ.
таво
11:31 / 02 Січня 2017
рашапитекским адессцытам нада на мове зимбабве каналы показывать....
махно
11:30 / 02 Січня 2017
жадность фраера сгубила---це про тих панів з нацради і медіа груп. Будуть масово ставити тарілки а закодують канали на супутниках будуть російське тв дивитися .Мабуть це і головним завданням нацради Стеця і інших.Коротше --барани з такою національною політикою
Гость
11:06 / 02 Січня 2017
Вот интересно, а кто решил, что это общенациональные? Они же теперь на коммерческой основе работают. Не захотели договариваться - их выключили. Не одумаются, через пол года они сами будут деньги платить, чтоб их транслировали в сетях. Вообще платить за рекламу считаю не правильным.
Леший
11:03 / 02 Січня 2017
Задницу от дивана оторви - и вперёд, на восточный фронт. А мы тут как-нибудь на ТВ и без "мовы" обойдёмся
Вася
10:57 / 02 Січня 2017
давно б ти Запорожець пішов в АТО, а все сидиш на сайті і смердишь на вату.
Запорожець
10:48 / 02 Січня 2017
Дивився новорічні програми по всім українським каналам . Повне торжество москалів в Україні ! тільки два канали - 5 канал та Тиса вели передачу на українській мові та створили українські програми, а ВСІ так звані "українські центральні канали" вели передачу на російській мові й крутили руську попсу ! Це що, особливий режим для Донбасу діє вже по всій Україні !? А ЩО РОБИТЬ КУМ_ВАЛЬЦМАНА ДАРМОЇД СТЕЦЬ !? ГНАТИ ГНИДУ ВОРОВСЬКУ З ПОСАДИ !!!
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
Опитування
/
Результати


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
Телеканал «1+1»
Телеканал «Інтер»
Телеканал «СТБ»
Телеканал «Новий канал»
Телеканал «ICTV»
Телеканал «Україна»
Телеканал «5 канал»
Телеканал новин «24»
Телеканал «112»
Телеканал «NEWS ONE»
Телеканал «ZIK»
Телеканал «Еспресо»
Не помічаю взагалі
Не знаю, що таке джинса
Коментар або свій варіант:


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
1.1% (13)
 
Телеканал «1+1»
7.8% (95)
 
Телеканал «Інтер»
28.4% (346)
 
Телеканал «СТБ»
2.5% (30)
 
Телеканал «Новий канал»
1.7% (21)
 
Телеканал «ICTV»
2.5% (30)
 
Телеканал «Україна»
11.7% (143)
 
Телеканал «5 канал»
7.6% (92)
 
Телеканал новин «24»
1.1% (13)
 
Телеканал «112»
2.6% (32)
 
Телеканал «NEWS ONE»
6.8% (83)
 
Телеканал «ZIK»
1.6% (19)
 
Телеканал «Еспресо»
2.2% (27)
 
Не помічаю взагалі
4.4% (54)
 
Не знаю, що таке джинса
14.6% (178)
 
Коментар або свій варіант:
3.4% (42)
 
Загалом відповідей: 1218
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop