ПРОЕКТИ
19:13
Четвер, 14 Липня 2016

У каналу Рабіновича з’явився англійський співвласник

Народний депутат від «Опозиційного блоку» Вадим Рабінович перестав одноосібно володіти супутниковим телеканалом NewsNetwork (ТОВ «Ньюс нетворк»).
У каналу Рабіновича з’явився англійський співвласник
У каналу Рабіновича з’явився англійський співвласник

Про зміни у своїй структурі власності канал повідомив Національну раду з питань телебачення і радіомовлення, подавши заяву про внесення відповідних змін до ліцензії.

Власником 50% статутного фонду ТОВ «Ньюс нетворк» стала компанія «Лонгера лімітед» з Англії та Уельсу (решта 50% залишилися у власності особисто Вадима Рабіновича).

За даними єдиного державного реєстру, кінцевим бенефіціарним власником компанії «Лонгера лімітед» є громадянка Сейшельських островів Евелін Софі Жубер.

Нарада відклала розгляд заяви компанії, оскільки ліцензіат досі не виконав вимог законодавства та не вказав у ліцензії своїх пов’язаних осіб. Нацрада зобов’язала NewsNetwork надати інформацію про пов’язаних осіб.

Так само пов’язані особи не вказані в ліцензії іншого супутникового телеканалу – BoutiqueTV (ТОВ «Ідана Юкрейн»). Власниками цього каналу є громадяни США П’єр Абу Слейман і Ронні Пітер Буслімен.

BoutiqueTV просив у Нацради переоформити йому програмну концепцію, змінивши формат зі спеціалізованого рекламного на спеціалізований канал з телепродажу та передбачивши в ефірі щонайменше 18 годин на добу телепродажу (чинна ліцензія передбачає 22 години на добу реклами). Нацрада відклала розгляд заяви BoutiqueTV та зобов’язала цей канал надати інформацію про пов’язаних осіб.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
973
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop