ПРОЕКТИ
Гендиректора российского «Первого канала» снова попросили бойкотировать Евровидение в Украине
01 Березня 2017
«Детектор медіа»
Депутат Государственной Думы назвал конкурс «Рейховидением»
Кожна десята новина сепаратистьких ЗМІ містить мову ворожнечі щодо українців – ІМІ
24 Лютого 2017
Кожна десята новина інтернет-видань т.зв. «ДНР» та «ЛНР» містить пряму мову ворожнечі. 95% таких новин стосується українських громадян та влади: «київська хунта», «окупаційна влада», «нацисти», «карателі», «київська кліка», «бандерівці» тощо.
На Донеччині судитимуть за сепаратистські статті колишнього головреда муніципальної газети
23 Лютого 2017
Бориса Южика, який займав посаду головного редактора газети «Дружковский рабочий» в період окупації міста Дружківки (Донецька область) проросійськими сепаратистами і російськими терористами, будуть заочно судити за статті із закликами до підтримки «ДНР» і протидії державній владі України.
ІМІ: На сайтах так званих «Л/ДНР» про самопроголошену владу – лише хороше, про українську владу – лише погане
23 Лютого 2017
82% матеріалів про самопроголошену владу так званих «Л/ДНР» у інтернет-ЗМІ на непідконтрольних українській владі територіях Донбасу є компліментарними, 18% є нейтральними, натомість критичних матеріалів немає взагалі.
Єврокомісія визнала законним рішення Литви обмежити трансляцію «РТР-планета»
20 Лютого 2017
Європейська комісія ухвалила, що рішення литовського регулятора призупинити на три місяці мовлення російського телеканалу «РТР-Планета» відповідає законодавству Європейського союзу.
Трамп назвав «ворогами народу» CNN і The New York Times
18 Лютого 2017
Президент США Дональд Трамп назвав низку провідних американських газет і телеканалів ЗМІ ворогами американського народу.
Шкіряк пропонує заборонити «ВКонтакте» та «Одноклассники»
16 Лютого 2017
Радник глави МВС Зорян Шкіряк ініціює ввести заборону в Україні на російські соціальні мережі «ВКонтакте» та «Одноклассники», бо вони «є основними виробниками антиукраїнського контенту, що розповсюджується в інтернеті»
Нацрада перевірить телеканал «Горизонт-TV» через показ фільму про Олеся Бузину
16 Лютого 2017
16 лютого Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку супутникового телеканалу «Горизонт-TV» (ВМП «Горизонт» з міста Первомайський Харківської області) через показ ним документального фільму «Олесь Бузина: Жизнь вне времени», в якому Нацрада вбачає ознаки порушення законодавства.
Загалом сторінок: 18 / Загалом записів: 172
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop