ПРОЕКТИ
Опитування
/
Результати


Чи подобається Вам, коли на сайтах, матеріали публікуються у вигляді лонгридів?

Мені все одно
Ні, не подобається
Так, подобається


Чи подобається Вам, коли на сайтах, матеріали публікуються у вигляді лонгридів?

Мені все одно
18.0% (11)
 
Ні, не подобається
41.0% (25)
 
Так, подобається
41.0% (25)
 
Загалом відповідей: 61
15:17
Четвер, 16 Березня 2017

Британська преса позбавила канал RT закордонних рекламодавців

Маргарита Симоньян поскаржилася, що Max Factor, Gaviscon, Strepsils та Vanish відмовилися працювати з каналом через тиск газети The Sunday Times
Британська преса позбавила канал RT закордонних рекламодавців
Британська преса позбавила канал RT закордонних рекламодавців

Головний редактор російського пропагандистського каналу RT Маргарита Симоньян в інтерв’ю виданню RNS розповіла, наскільки впливає на роботу мовника критика в соцмережах та закордонних ЗМІ. Вона зізналася, що досить часто це суттєво ускладнює роботу каналу: доходить до того, що деякі спікери відмовляються співпрацювати з RT.

«Наприклад, цькування в Twitter і в деяких ЗМІ після інтерв'ю RT піддався колишній радник Дональда Трампа Роджер Стоун, – розповіла Симоньян. – Газета Welt критикувала німецького політика Сару Вагенкнехт за інтерв'ю нам. Я вже мовчу про Флінна. Дехто ж із тих, хто нам симпатизує, часто вважають за краще тимчасово дистанціюватися – таких прикладів дуже багато».

Більше того, нещодавно британські журналісти посприяли тому, щоби пропагандистський RT втратив великих закордонних рекламодавців.  

«Газета The Sunday Times близько місяця тому просто обдзвонила наших рекламодавців фактично з претензією: "Як вам не соромно". І змусила деяких з них відмовитися від роботи з нами, – розповіла Симоньян. – Це взагалі нормально? В результаті від розміщення реклами на RT відмовилися такі бренди, як Max Factor, Gaviscon, Strepsils, Vanish, а також компанія Coral».

Інформація про відмову у співпраці рекламодавців також є в лютневому матеріалі на сайті телеканалу RT. Її автори наполягають на тому, що закордонні журналісти безпідставно звинуватили RT в розповсюдженні пропаганди та фейкових новин в інтересах російської влади.  

Фото: vesti.ru

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
623
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
Опитування
/
Результати


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
Телеканал «1+1»
Телеканал «Інтер»
Телеканал «СТБ»
Телеканал «Новий канал»
Телеканал «ICTV»
Телеканал «Україна»
Телеканал «5 канал»
Телеканал новин «24»
Телеканал «112»
Телеканал «NEWS ONE»
Телеканал «ZIK»
Телеканал «Еспресо»
Не помічаю взагалі
Не знаю, що таке джинса
Коментар або свій варіант:


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
1.2% (2)
 
Телеканал «1+1»
8.9% (15)
 
Телеканал «Інтер»
20.2% (34)
 
Телеканал «СТБ»
1.8% (3)
 
Телеканал «Новий канал»
1.8% (3)
 
Телеканал «ICTV»
3.0% (5)
 
Телеканал «Україна»
12.5% (21)
 
Телеканал «5 канал»
7.1% (12)
 
Телеканал новин «24»
0.0% (0)
 
Телеканал «112»
3.0% (5)
 
Телеканал «NEWS ONE»
7.7% (13)
 
Телеканал «ZIK»
1.8% (3)
 
Телеканал «Еспресо»
3.6% (6)
 
Не помічаю взагалі
8.9% (15)
 
Не знаю, що таке джинса
14.3% (24)
 
Коментар або свій варіант:
4.2% (7)
 
Загалом відповідей: 168
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop