Телепрограма «Шустер live», ТРК «Україна», 2 жовтня 2008 року

3 Жовтня 2008
34554
3 Жовтня 2008
14:34

Телепрограма «Шустер live», ТРК «Україна», 2 жовтня 2008 року

34554
Телепрограма «Шустер live», ТРК «Україна», 2 жовтня 2008 року

Савік Шустер, ведучий: Доброго вечора. Ми у прямому ефірі. Почему Виктор Ющенко отобрал у Юлии Тимошенко самолет? Для того, чтобы она не долетела до Москвы или он долетел до Львова. Вот такая великая загадка сегодняшнего дня. Так как у нас Москва сегодня в центре внимания. И Президент Украины, которого обвиняют в Москве в продаже оружия. Итак, у нас сегодня политтехнологи или политологи Вадим Карасев - человек Президента или, скорее, Секретариата Президента Виктора Балоги. И Владимир Корнилов, который человек Константина Затулина, то есть, Москвы, близкий к Кремлю. Итак, знакомьтесь, наши хроникеры - женщины в черном, ну, в темном, да. Ирена Карпа, Иванна Коберник, Анна Дегтярева. Наша аудитория четвертый раз в месте на этой неделе. Это уже становится, как бы, почти одна семья. Работайте с вашими технологическими устройствами, пожалуйста. И Петр Мага, он видит все и знает все. Сегодня у нас и четвертый хроникер есть - это мужчина в черном, Мустафа Найем. Он находится в Москве вместе с делегацией Юлии Тимошенко. В данный момент проходит брифинг или пресс-конференция Юлии Тимошенко. Включить это в прямой эфир мы не можем по техническим причинам. Поэтому Мустафа у нас в прямом эфире по телефону. Итак, Мустафа.

Мустафа Найєм: Добрый вечер.

Савік Шустер, ведучий: Добрый вечер. Ну, расскажите что-нибудь.

Мустафа Найєм: Ну, на данный момент мы действительно находимся в Новоогарево, и идет пресс-конференция Юлии Тимошенко и Премьер-министра Российской Федерации Владимира Путина. Но эта поездка началась, как ты знаешь уже, достаточно странно. Сегодня с утра в аэропорту Борисполь авиакомпания "Украина" - это компания, которая обслуживает рейсы первых лиц страны, было подготовлено три самолета: для Виктора Ющенко, направлявшегося во Львов, для короля Швеции Карла Густава, который отбывал в Николаев, и для доставки Премьер-министра Украины Юлии Тимошенко в Москву. Виктор Ющенко, Юлия Тимошенко, так получилось, что они оказались в аэропорту с делегацией практически одновременно, и должны были отбыть с разницей примерно в сорок минут. Сначала Президент, потом Премьер-министр. Но после того, как президентский борт набрал высоту, экипаж принял решение вернуться на аэродром. И, как мне сообщили из источников в авиакомпании "Украина", на борту были обнаружены какие-то неполадки, и хотя теоретически самолет мог продолжать полет, но статус пассажира не позволял им рисковать, и самолет был посажен. Выйдя из самолета, Виктор Ющенко и сопровождавшие его лица совершенно неожиданно для аппарата Кабинета Министров успешно пересели в самолет, в борт №2, как они называют, подготовленный для Юлии Тимошенко в Москву. То, что это был именно этот самолет, мне лично подтвердил представитель компании "Украина" в аэропорту Борисполь. И в итоге визит Юлии Тимошенко в Москву оказался под угрозой срыва. Но уже через 30 минут для Премьера все-таки был найдет самолет, но уже не государственной авиалинии, а частной компании "Челенч аэро", вмещающий всего 8 человек. В итоге Юлия Тимошенко отбыла в Москву в очень спешном режиме и с очень маленькой делегацией, всего восемь человек. Где был руководитель группы советников Виталий Гайдук, глава "Нафтогаза" Олег Дубина, один охранник, пресс-секретарь и личный парикмахер и визажист. Савик.

Савік Шустер, ведучий: Мустафа, а Вы как, Вы пешком?

Мустафа Найєм: Нет-нет. Журналистов доставили чуть позже, значительно позже другими двумя бортами. И я бы здесь хотел отметить, что со стороны России было оказано беспрецедентное содействие всей поездке, в принципе. Потому что в спешном режиме аэропорт, куда мы прибыли, в течение пятнадцати минут дал разрешение на посадку трех неожидавшихся бортов. Здесь в Москве это считается, что это очень-очень, ну, неожиданно. Потому что они, обычно это длится 3-4 часа согласования полетов. Журналисты вообще были пропущены в столицу без досмотра. Для меня это тоже сюрприз, потому что когда в прошлый раз приезжали, нас осматривали. Плюс, как бы, особый знак Путина, и Москвы, и России к Юлии Тимошенко в проявлении благорасположения было в том, что сегодня ночью российская сторона неожиданно изменила место встречи Тимошенко с Владимиром Путиным. Если изначально для этого готовился дом приемов правительства, то уже утром службе протокола сообщили, что Путин будет ждать украинского Премьера в Новоогарево. Это резиденция Премьер-министра, сохранившаяся за ним еще со времен его президентства. В Москве это называют знаком особого внимания Владимира Путина к Юлии Тимошенко. Ведь, ну, фактически, он пригласил ее к себе домой.

Савік Шустер, ведучий: Значит, а цель поездки Юлии Тимошенко - это исключительно газовые переговоры?

Мустафа Найєм: Ну, по крайней мере так заявлялось и так констатировалось перед поездкой. И по всем информагентствам проходила такая новость. Но есть некоторая информация, которая имеет чуть-чуть другой характер и указывает на другую чуть-чуть подоплеку. Дело в том, что сейчас визит все больше и больше приобретает политический характер. Во-первых, Юлия Тимошенко, насколько мне известно, насколько сообщили мне источники, настойчиво добивалась встречи с российским Президентом, который на данный момент сейчас находится в Петербурге, и встречается с Ангелой Меркель. Во-вторых, есть еще один момент, который, ну, заслуживает внимания. Дело в том, что вчера Юлия Тимошенко заявила, открыто обвинила Ющенко в том, что он причастен к торговле оружию с Грузией. Сегодня, по странному стечению обстоятельство, в Москве показали сюжет целый в новостях о том, что Президент Ющенко лично контролировал продажу оружия Грузии и в ущерб национальным интересам Украины. И опять же по тому же странному стечению обстоятельств именно с этой новости началась встреча Путина и Тимошенко. Они вдвоем беседовали, и он начал говорить о том, что он бы не хотел, чтобы Украина была к этому причастна, и тема торговли оружием в Москве очень бурно обсуждается. В том числе вот этот корабль, который направлялся в Кению с танками украинскими.

Савік Шустер, ведучий: А что Вы имеете в виду, о судне "Фаина" когда Вы говорите?

Мустафа Найєм: Ну, я бы хотел подчеркнуть, что эта информация почти пока не имеет официального подтверждения. Тем не менее некоторые источники утверждают, что у российских властей есть некие подтверждения того факта, что танки, направляющиеся в Кению, на самом деле в действительно направлялись повстанцам в Судане, куда запрещена поставка оружия. И есть сведения, что эти документы могут быть переданы Юлии Тимошенко или членам ее делегации для начала процедуры импичмента в отношении Виктора Ющенко. Как впрочем и документы, которые касаются торговли оружием с Грузией. И отдельно надо бы сказать, что вообще в российских СМИ визит Юлии Тимошенко освещается очень оперативно, оперативнее даже, чем в Киеве. Сюжет, например, о возможном срыве и поездки Тимошенко в столицу в Москве появился на "ОРТ" уже через десять минут после того, как было сделано официальное заявление Кабинета министров в Киеве. В этом сюжете Виктор Ющенко прямо обвинялся в том, что намеренно оставил Премьер-министра без средств передвижения.

Савік Шустер, ведучий: Вот, Вадим Карасев, скажите сразу, мы сейчас послушаем, что нам Петя Мага расскажет о российских средствах массовой информации, у него все в прямом эфире. Но, вот, возможно ли такое, вот это предположение, которое высказал Мустафа Найем, что переданы документы Юлии Тимошенко - вот торговля оружием, Судан, да, как цель, да, доставки танков и импичмент Президента?

Вадим Карасьов: Ну, дело в том, что вчера были сюжеты на российских телеканалах, где вот этот, торговля оружием, акцентировалось внимание на торговле оружием. Что там замешан Президент Ющенко. А поскольку это нарушает интересы, национальные интересы Украины, то возможен импичмент. Политические силы в Украине будут выдвигать идею импичмента Президенту Украины. Это позиции России. Достаточно провокационная, я бы сказал, да. Потому что чего другая страна, СМИ другой страны объявляет импичмент...

Савік Шустер, ведучий: Да, провокационный.

Володимир Корнілов: А украинские СМИ об этом не сообщали?

Вадим Карасьов: Но они не объявляют, украинские СМИ не объявляют импичмент Владимиру Путину.

Савік Шустер, ведучий: Украинским СМИ никогда в голову не приходило объявлять импичмент Владимиру Путину.

Володимир Корнілов: Это топовая тема новостей украинских телеканалов. И украинские же депутаты говорят о том, что возможен импичмент. И в этом плане, извините, это преподносят и российские, и украинские СМИ. Сегодня у меня на эту тему польское телевидение брало интервью.

Вадим Карасьов: У меня тоже брало.

Володимир Корнілов: Ну, совершенно верно.

Савік Шустер, ведучий: И у Вас тоже, да?

Володимир Корнілов: Так что в Польше...

Іванна Коберник, хронікер: А вони брали інтерв'ю до того, як Верховна Рада скасувала сьогодні ті закони, які роблять імпічмент знову неможливим?

Савік Шустер, ведучий: Мы на уровне польского телевидения, да. Вот мне это не очень нравится.

Іванна Коберник, хронікер: Вірніше, нинішня ситуація робить імпічмент знову неможливим.

Вадим Карасьов: А вот здесь может быть интрига.

Володимир Корнілов: Это уже другой вопрос.

Вадим Карасьов: Нет, это не один вопрос. Это может быть такая, целая разработанная спецоперация. Так.

Савік Шустер, ведучий: Кем? Кем, Вадим?

Вадим Карасьов: Ну, кем? Теми, кто и выдвинул идею импичмента, так. Сейчас проголосовать вместе, затем убедиться в том, что коалиция не выходит, и все опять переиграть. Не выходит демократическая коалиция, и все опять переиграть. Так что здесь может быть такая, многоцелевая игра. А учитывая то... 

Іванна Коберник, хронікер: А з чийого боку?

Вадим Карасьов: А учитывая, а з боку, з того боку, так.

Савік Шустер, ведучий: Рука Кремля.

Вадим Карасьов: Де політика... Нет, есть рука Москвы, есть труба Москвы или труба Кремля.

Савік Шустер, ведучий: Есть моя корова.

Вадим Карасьов: Но вы учтите, российская политика...

Володимир Корнілов: Это рука Кремля сегодня заставила отменить все эти законы и не преодолеть вето?

Вадим Карасьов: Я сейчас все-таки мысль скажу до конца. Дело в том, что российская политика, она во многом строится как такие спецоперации, спецпроекты. Она не строится в рамках публичной политики, как это привыкли в Украине, через ток-шоу, через свободу прессы, свободу СМИ, через конкуренцию политических сил. Там вообще привыкли работать...

Володимир Корнілов: Через отъем самолета.

Вадим Карасьов: Нет. Ну, отъем самолета, давайте отъем самолета. Почему никто не обращает внимание на то, что действительно были технические неполадки на самолета Президента. И все это могло закончиться достаточно трагично.

Савік Шустер, ведучий: Вадим, подожди.

Іванна Коберник, хронікер: Ні, це прекрасна взагалі історія про...

Савік Шустер, ведучий: Петя, вот. Ну, веди себя по-взрослому.

Петро Мага: Я терплю.

Савік Шустер, ведучий: Ну, вот терпи. У нас же программа, то, что говорит Вадим Карасев, поддерживает более половины нашей аудитории, а это Украина. Значит, мы сейчас посмотрим "Zаппинг" - то, что мы не заметили вчера. Потом увидим.

Петро Мага: Рекламу.

Савік Шустер, ведучий: Правильно.

Петро Мага: Рекламу. Тобто, ще сім хвилин я маю перекур. Я зрозумів.

Савік Шустер, ведучий: Ну, прекрасно. "Zаппинг".

"Ліга чемпіонів. "Шахтер"-"Барселона", канал "Україна": Елсіньйо проти Пуйолі. Виграв м'я Елсіньйо. Елсіньйо таки забиває.

"Вести": Здравствуйте, нужно сказать, что политическая ситуация на Украине меняется, как погода в Киеве. Еще с утра было солнце, сейчас уже пасмурно.

"Новини. Факти", канал "ICTV": Чому фракція БЮТ голосує за російську мову? Мені таки незрозуміло. Чому фракція БЮТ погоджує порядок денний з Партією Регіонів - мені також незрозуміло.

"Новини", канал "Перший": Ганна Герман: "Синє небо, жовті гори, жовто-сині в нас прапори".

"Новини", канал "Перший": Валерій Писаренко: "Це, знаєте, як по покійнику вже, по парламенту зараз всі розпочинають читати вірші і пісні співати".

"ТСН", канал "1+1": Юлія Тимошенко: "Я всі ці брудні викиди не читаю. Як правило, таким людям платяться гроші і вони пишуть. Ми теж колись Чобіту платили гроші, і він теж там гадості писав. Ну, на жаль".

"ТСН", канал "1+1": Дмитро Чобіт: "Юлія Тимошенко може мати свою думку. Хай вона пояснить. Але хай вона заперечить хоча б один факт, який написаний в цій книжці".

"Новини", канал "Перший": Карл XVI Густав: "Предметного особливого інтересу - енергозбереження. Тут також є спільний прогрес. Шведські компанії зроблять свій внесок у створення альтернативних джерел енергопостачання в Україні".

"ТСН", канал "1+1": Анатолій Степанець, слюсар: "Король - это всегда лучше, бо він знає, що нікуди не надо красти. Все буде, всі, ну, все імущество, заводи, все буде на місці. Не надо куда-то за границю його вивозити".

YouTube: Я не сплю з фотомоделями (показують сюжет).

"Вести": Скандал с украинскими поставками оружия в Африку не добавит стабильности ни украинскому политикуму, ни самой стране.

"Репортер", "Новий канал": Зброю майбутнього демонструє сам головний міліціонер. Це українсько-ізраїльська штурмова гвинтівка. Вона як із зоряних войн - із інфрачервоним прицілом і працює практично без віддачі. Юрій Луценко: "Звичайно, спецпідрозділи міліції мріють про таку технику".

"Новини. Факти", канал "ICTV": Ночують вони тут, на теплотрасах, поряд зі щурами. Адень починають із пошуків їжі. Гроші на проживання ще одного дня дістають кількомаспособами: випрошують у перехожих, підробляють на базарах або ж крадуть. Денного заробітку від жебрацтва вистачає на хліб, майонез, воду, цигарки та клей.

"ТСН", канал "1+1": Львівські вегетаріанці своїх братів-м'ясоїдів вирішили шокувати. Тамтешні активісти під назвою "Убивці помідорів", влаштували в центрі міста оригінальний перфоманс. Одну із своїх колег-вегетаріанок вони запакували у величезну картонку ізцелофаном, схожу на ті, у яких продають м'ясні продукти у супермаркетах.

"Репортер", "Новий канал": Это глупо говорить о том, сравнивать человека с коровой. Я думаю, что Бог дал нам этих животных для того, чтобы мы питались. Потому что нам нужны белки, нам нужны углеводы. И нам нужно что-то есть.

"Новини. Факти", канал "ICTV": На російському Оренбурзі п'ятеро учениць 11-го класу загинули у власній школі. Під час будівельних робіт у навчальному закладі завалилися сходи між другим і третім поверхами. Пізніше з-під завалів рятувальники 10 людей. З них 3 - діти.

"Надзвичайні новини", канал "ICTV": Аби дитина не бачила іскор, рятувальники спорудили спеціальний щит, і розпиляли батарею "болгаркою".

"Ліга чемпіонів. "Шахтар"-"Барселона", канал "Україна": Вибити, вибити подальше його м'яч туди. Ой-ой, Лендель Мейсио сам на сам. Ну, знову кінцівка матчу, і знову "Шахтар" получає тепер вже не один, а два голи.

"ТСН", канал "1+1": Дома холодно. Дядя и тетя, включите нам дома тепло.

Савік Шустер, ведучий: Как говорил Петр Мага, мы продолжим после рекламной паузы (реклама). Мы вновь в прямом эфире. Итак, что у нас происходит в прямом эфире. Вот в Белом доме в Вашингтоне в данный момент идет брифинг представителей Президента Буша. Где он объясняет вот пакет правительства помощи финансовой системе Америки - 700 миллиардов долларов. За это проголосовал Сенат Соединенных Штатов сегодня ночью и Конгресс уже тоже, видимо, все же склонится к этому решению. Эту тему мы обсуждать не будем. А, значит, сегодня есть такая новость, что коалиция, как бы, возвращается. Блок Юлии Тимошенко проголосовал вместе с коллегами по бывшей коалиции, да, за отмену тех законов, которые были приняты 2 сентября с Партией Регионов. Поэтому выполняют ультиматумы Президента, как говорится. С другой стороны Президент Ющенко сказал, что по всей вероятности будут досрочные выборы. Если сегодня, я так понимаю, сегодня не будет юридически оформлена новая коалиция. Так. У нас человек как бы Президента, у нас человек как бы Москвы. Нам обязательно нужен человек Блока Юлии Тимошенко, иначе будет неправильно. Олег Медведев, пожалуйста. Добрый вечер. Петр Мага, какие у нас новости дня?

Петро Мага: Ну, взагалі те, як розділяли літак, обсмоктали, по-моєму, всі канали і українські, і російські. Українські давати не буду, тому що більш толерантно. А російські зразу об'єднували це із звинуваченнями у продажу зброї. Ну, будь ласка, подивіться.

"Сегодня", канал "НТВ": У Премьер-министра Президент Украины буквально увел самолет из-под носа. Ющенко летел во Львов, но борт №1 оказался неисправен. Ющенко вернулся в Киев и пересел на борт №2. Именно на нем Юлия Тимошенко должна была лететь в Москву. В итоге украинский Премьер отправилась на небольшом самолет, и в нем не вся делегация поместилась. Премьер Украины еще накануне заявляла, что ей известно о незаконных поставках украинских вооружений за границу.

Петро Мага: Вони зразу зачепилися за цю тему. І моментально зробили такий розгорнутий ролік про те, що Гарант Конституції безпосередньо продає зброю сам. І страшними кадрами наповнили. І, я перепрошую, ще десять секунд.

"Торговля оружим", канал "Вести": Торговля оружием - настолько лакомый кусок, что заняться ему Президент Украины решил лично. Все, что осталось от советских войск плюс поставки в рамках совместной системы ПВО стран СНГ, другие военные активы Глава государства переводил в денежный эквивалент.

Петро Мага: Як на мене, дуже серйозні звинувачення.

Савік Шустер, ведучий: Ну, это, вот скажите мне, Владимир, ну, правда. Как Вам вот такие обвинения с государственного канала? Лично Президент продавал и лично получал деньги.

Володимир Корнілов: Я не видел весь финал. Я думаю, что опять-таки озвучивалась чья-то позиция. Но при этом давайте не забывать о том, что Россию эта новость касается напрямую. Давайте не забывать, что речь идет о продаже в Грузию тяжелых видов вооружения, которые потом стреляли по российским миротворцам, про российской армии и по гражданам России в Южной Осетии.

Іванна Коберник, хронікер: Але ж Росія теж продавала зброю Грузії.

Савік Шустер, ведучий: Но я должен сказать, что эту позицию поддерживают 65% нашей аудитории.

Володимир Корнілов: Так что давайте не забывать, что эта новость напрямую касается Российской Федерации. Россия продавала в Грузию еще в середине 90-х годов. В последние годы, когда, действительно, замаячила серьезная угроза конфликта в Южной Осетии и в Абхазии, Россия ничего в Грузию не поставляла. И, кстати, когда говорят, что Грузия якобы не находилась под санкциями ООН, поэтому туда можно было поставлять все, что угодно. Я хотел бы обратить внимание на европейский опыт. Германия отказала поставлять всего лишь автоматы. Я уже не говорю про танки или системы ПВО. Автоматы отказалась поставлять в Грузию. Бундестаг Германии принял по этому поводу решение. Поскольку посчитали, что там возможен, серьезный возможен гражданский конфликт и использование этого оружия против мирного населения. Украина, а точнее Президент украинский, посчитал, что он в праве распоряжаться собственными вооружениями. И, кстати, я хотел бы заметить, что новость насчет самолетов, я извиняюсь, что перескакиваю на эту новость, сегодня озвучивали и многие западные информагентства. Я заходил сегодня "Associated press", и "Reiter", все подавали это чуть ли не в разделе курьезы, что Президент отбирает самолет у Премьер-министра.

Савік Шустер, ведучий: Но это же и есть курьез.

Володимир Корнілов: Совершенно верно. И то, что вот этот факт произошел, на мой взгляд, так понизило имидж Украины сегодня.

Вадим Карасьов: И продажа оружия.

Савік Шустер, ведучий: Правильно. Я, нет, просто, я по продаже... Знаете, вот когда появилась новость, что Россия продает, там, в Сирию незаконно, да, Израиль возмущался, никому в голову не пришло обвинить Владимира Путина, что он лично эти деньги себе в карман кладет.

Іванна Коберник, хронікер: Но крім того, з відкритих джерел, зі звітів...

Володимир Корнілов: Наверное, не было оснований для этого. А у нас, вы знаете, есть давно уже слухи, сведения, которые здесь, в украинских СМИ активным образом распространяются и звучат из уст вполне... Вчера Премьер-министр Украины заявил об этом.

Іванна Коберник, хронікер: Ні, але крім цього, з відкритих джерел, які були опубліковані в пресі, з відкритих звітів Організації Об'єднаних Націй була інформація, що Росія вже в 2000-х роках буквально ще рік, два тому продавала Грузії озброєння. В тому числі системи "Град", якими бомбили в Цхінвалі.

Вадим Карасьов: Но є ще один нюанс у цих звинуваченнях. Тому що російське телебачення вчора висунуло таку, таку тезу, що Президент України продавав зброю Грузії. А, відповідно, він знав, що Грузія буде атакувати...

Савік Шустер, ведучий: Витя продавал Мише, я так понимаю.

Вадим Карасьов: Ну, да. А тому він знав, що буде те, що було 8.08. І він несе персональну і моральну відповідальність за те, що відбувся грузино-осетинський, а потім грузино-російський конфлікт. Ось як далеко зайшла російська суспільна думка, чи медійна думка, чи думка Кремля в звинуваченнях щодо українського Президента. Хоча відомо точно, це стопроцентно задокументовано, що Ющенко попереджав Саакашвілі, щоб не було того, що відбулося 8.08.08. Щоб все було мирним шляхом розв'язано, а ніяких військових дій на території Грузії не було.

Іванна Коберник, хронікер: Ну, мені, давайте закінчимо з літаком, можливо.

Савік Шустер, ведучий: Олег, да, Вы должны входить в дискуссию. Вы, да, это...

Олег Мєдвєдєв: Ні. Я просто, як вихована людина, чекаю, коли мені дадуть слово. Що ви хочете від мене почути?

Ірена Карпа, хронікер: Ви будете мовчати до кінця програми.

Іванна Коберник, хронікер: Давайте ми, можливо, закінчимо з літаком. Тому що це ситуація, вона, можливо, курйозна для західних ЗМІ. Але вона дуже неприємна і дуже показова для української ситуації. Тобто, сам факт, що в державного підприємства "Україна" було, є 5 літаків, з них тільки 3 справних. Це вже ненормально. Це при тому, що у нас всі їздять на прекрасних броньованих "Мерседесах" і інших багато дорогих речей має державне управління справами.

Вадим Карасьов: І на приватних літаках.

Іванна Коберник, хронікер: Більше того минулого року "Українська правда" і сайт "Оглядач" опублікували інформацію про те, що Президента України вже придбаний новий літак - "Аеробус 310" - якщо я не помиляюся. Це не його інтер'єри. Це інтер'єри аналогічного літака бразильського президента. Купівля цього літака викликала величезний скандал в Бразилії тоді. І от попередні фотографії, якщо можна їх повернути з написом "Україна", це вже літак, який придбаний для Президента України. Придбаний він був рік тому, і вже цілий рік для нього роблять інтер'єри. Коштує він близько 50 мільйонів доларів, 250 мільйонів гривень приблизно. Записаний на "Укрексімбанк". Це вже інші показують фотографії, зупиніться, будь ласка. І, відповідно, зараз ми маємо яку ситуацію? Тобто, в нас Президент літає на рухляді, яка не може долетіти до Львова через те, що там стабілізатори не переключаються чи ще якась сталася неприємна і технічно небезпечна для першої особи держави ситуація.

Вадим Карасьов: Технічна неполадка.

Іванна Коберник, хронікер: При цьому для нього купують літак рівня арабських шейхів, інтер'єр якого робиться рік. А замість того, щоб купити щось, що може просто безпечно літати, але, може, не буде таке прекрасне і золоте в середині. Цей літак, який, до речі, зараз на екрані, він теж робився для Президента України. Це "АН-74", якщо я не помиляюся. Він відповідно не використаний. Як ви вважаєте, це нормальна ситуація?

Олег Мєдвєдєв: Дуже важко, дуже важко... Це ситуація абсолютно ненормальна. Більше того я вам по секрету скажу, що кілька місяців тому була ситуація, близька до цієї, ну, трошки простіша. Прем'єр-міністр збиралася летіти в один із регіонів, здається, це було під час ліквідації стихійного лиха на Західній Україні. І їй було, ну, точно не пригадую, в який регіон, але точно пам'ятаю, що їй було відмовлено в літаку авіакомпанії "Україна". Тому що кудись Президент полетів, а другий літак, сказали, мав просто стояти на всякий випадок і чекати Президента.

Савік Шустер, ведучий: Здесь надо иметь либо два самолета, либо решить - или Президент, или Премьер-министр.

Олег Мєдвєдєв: Ні. І Прем'єр тоді знайшла якийсь... Вадим, дай я висловлю, закінчу думку. Полетіла також, здається, чартером. Але сьогоднішня ситуація, вона доведена до абсурда. Тому що я розумію, що, можливо... Я, чесно кажучи, слабо вірю в те, що там якась склалась нештатна ситуація. З моєї точки зору, це рукотворна ситуація і спланована - зсадити Прем'єр-міністра з літака і показати, хто в домі господар. Але якщо Президент в такий спосіб хотів принизити Прем'єр-міністра, він принизив державу, він принизив всю Україну. Сьогодні наднами сміється весь світ. І правильно сказав Корнілов, що не треба тільки дивитися російські ЗМІ. Ми посміховисько сьогодні на весь світ через такі неадекватні дії з літаком, який сьогодні учинив Секретаріат Президента. І пропоную поставити на цьому крапку.

Ганна Дегтярьова, хронікер: Вы знаете, я вам хочу ответить, что лично мне вообще, как жителю этой страны, вообще все равно - там разобрались они с самолетами или нет. Для меня имеет факт именно тот, что у нас есть Президент, который управляет страной.

Ірена Карпа, хронікер: Це вже, да, це вже так, дійсно, смішно.

Ганна Дегтярьова, хронікер: Под ним там ведомства и министерства. И Премьер-министр. И эти два человека, они не могут разобраться, и всех их помощники, и министры в таком простом вопросе. Ну, это же просто смешно.

Олег Мєдвєдєв: Я категорично з Вами, вибачте, я не знаю, як Вас звуть.

Ганна Дегтярьова, хронікер: Меня зовут Анна.

Олег Мєдвєдєв: Аня, з Вами категорично не згодний постановкою питання. Не Прем'єр-міністр лягала під колеса і зсаджувала Президента з літака. Причому тут не смогли разобраться. Ну, причем тут...

Ганна Дегтярьова, хронікер: Два взрослых человека. У Вас дети есть? Это напоминает ситуацию - дети в песочнице не могут разобраться, где их игрушки.

Олег Мєдвєдєв: Ну, причому тут два взрослых человека? Ну, що це за об'єктивізм? Прем'єр-міністр летить...

Ганна Дегтярьова, хронікер: Вся страна наблюдает за какими-то глупостями.

Олег Мєдвєдєв: Послухайте. Прем'єр-міністр летить на найважливіші переговори, які взагалі в цьому році можуть бути. Від цього залежить, яка буде ціна на газ для промисловості, від цього залежить, яка у вас, люди, буде ціна на газ.

Ганна Дегтярьова, хронікер: Ну, прекрасно. Замечательно.

Олег Мєдвєдєв: І Президент висаджує Прем'єр-міністра з літака. Ну, слухайте, ну...

Ганна Дегтярьова, хронікер: Ну, он же ж ее не за ухо вывел из этого самолета. Ну, должна же быть масса какого-то другого транспорта.

Олег Мєдвєдєв: Спасибо, спасибо, що не за вухо. Спасибо, що не за вухо. Хоч за це спасибо.

Петро Мага: Я перепрошую, Анечка. Вибачте.

Ганна Дегтярьова, хронікер: Петя, ну, скажи.

Петро Мага: Анечка, проти тебе важка артилерія. Пан Мєдвєдєв - це серйозний чоловік. Я мушу трошечки сказати, дещо закінчити тезу з приводу того, що сказав Савік Шустер. Що не звинувачує Путіна в тому, що він присвоїв гроші. Я хотів би бачити того самогубця, який би звинуватив собі у тому Путіна. Я згадую, фільм, який називається "Формула любви". І деказалося: "Его отправят в Сибирь убирать снег". - "Весь?". - "Весь". А снега там много. А тепер питання до пана Мєдвєдєва. Розумієте, може, щось у консерваторії підправити? Мені здається, що я таким злим Президента давно не бачив. Вчорашнє інтерв'ю Юлії Володимирівни "П'ятому каналу". От я просто хочу зараз показати вам мрію Юлії Володимирівни Тимошенко. Я думаю, що Президенту про це сказали відразу. От мрії БЮТа.

"5 канал", Юлія Тимошенко, Прем'єр-міністр України: Да, БЮТ буде намагатися отримати 51%, отримати 226 голосів, щоб можна було, вже якщо брати зобов'язання перед людьми, то мати можливість виконувати їх, сформувати нормальний уряд, переобрати Генерального прокурора.

Петро Мага: Ну, ще побудувати золотий замок, одягнути корону, скіпетр і державу. Все. Оце є останнє, що залишилося.

Олег Мєдвєдєв: Петре, Ви паніяснічаєте.
Петро Мага: Ні, я не паяснічаю.

Олег Мєдвєдєв: Це, по-перше, послухайте, Ви вихопили це із контексту. Що вчора робила Тимошенко в ефірі "П'ятого каналу"? Сорок хвилин накладала бальзам Віктору Андрійовичу. Вона приймала всі його ультиматуми. Вона вчора заявила і дотримала сьогодні слова, що заради відновлення коаліції будуть скасовані всі закони, які він хотів. Вона все зробила.Президент її сьогодні не пустив в літак, і в чергове вилаяв у Львові. А що стосується...

Савік Шустер, ведучий: Олег, вот объясните, что это за такая интрига. Вот я не понимаю.

Олег Мєдвєдєв: Ну, яка інтрига?

Савік Шустер, ведучий: Ну, если она готова на все ультиматумы, она его, как бы, бальзамом поливает, да. И вдруг, а он ей отвечает так. Это он или его окружение? Я не пойму. Или это бояре...

Олег Мєдвєдєв: Ви знаєте, я не належу до тих людей, які вірять в доброго царя і злих бояр. Я колись працював з Віктором Андрійовичем. Це самостійна людина, яка самостійноприймає рішення і самостійно визначає свою політику. Тому я хочу захистити ВіктораІвановича Балогу, з якого чорта зробили. Що він у всьому винен.

Савік Шустер, ведучий: Олег, осторожно, у Вас микрофон там.

Олег Мєдвєдєв: Да. Я вважаю, що Президент, звичайно, рішення приймає сам. Я з повагою ставлюся до Президента. Бо я колись працював у цього передвиборчому штабі. Тому те, що робиться від імені Президента, це робиться Президентом. Крапка.

Володимир Корнілов: Теперь несите за это ответственность, Олег.

Савік Шустер, ведучий: Почему он должен нести ответственность?

Іванна Коберник, хронікер: Але зараз Ви працюєте з іншою політичною силою. Якщо все так жахливо у ваших стосунках, і не у ваших стосунках, у стосунках Тимошенко і Ющенко, для чого тоді Ви знову, як Ви кажете, сорок хвилин Юлія Володимирівна лила бальзам, намагається відновити ці стосунки. Адже судячи з її попередніх заяв, це неможливо.

Олег Мєдвєдєв: Тому що, по-перше... Ні.

Вадим Карасьов: А ви думаєте, що хтось такий наївний, що вірить в цей бальзам? Ну,дивіться, чи може бути політична сила, принципова...

Іванна Коберник, хронікер: До Вас у мене аналогічне запитання. Якщо Ющенко так, ну, серйозні дуже звинувачення висуває на адресу Тимошенко, то чого він знову намагається, розказує, що він намагається створити з цією силою коаліцію?

Вадим Карасьов: Ні. Він сказав - якщо коаліція буде створена, він прийме її. Якщо вона не буде створена, то будуть дострокові вибори. Але, дивіться, два тижні тому чи, там, місяць тому Блок Юлії Тимошенко з Партією Регіонів в азарті, в такому напівавантюрному режимі приймав закони, які суттєво обмежують повноваження Президента. І все йшло до того, щоб була коаліція Партії Регіонів і Блоку Юлії Тимошенко. Партія Регіонів не захотіла цю коаліцію в силу деяких причин. Тому що їм мало було посади Голови Верховної Ради України для Януковича. Вони хотіли прем'єрства. Тепер через десять днів, через два тижні розворот.

Савік Шустер, ведучий: А это точно, Вадим, что они хотели резко, и все?

Вадим Карасьов: Разворот. Но эта схема давно. И она же известна. Я не знаю столько секретов, сколько знает Медведев.

Савік Шустер, ведучий: Олег, да?

Вадим Карасьов: Но это с апреля месяца, это долгоиграющая пластинка. Премьер - Тимошенко, Спикер - представитель Партии Регионов, Виктор Янукович. Это все...

Савік Шустер, ведучий: Или наоборот? А наоборот нет?

Вадим Карасьов: Нет-нет, наоборот нет. Именно так. И, дайте, я закончу все-таки. Я все-таки продолжу мысль. И теперь вдруг разворот самолета над Атлантикой, как когда-то делал Примаков.

Савік Шустер, ведучий: Примаков.

Вадим Карасьов: Да. В 98-м году.

Олег Мєдвєдєв: Самольоти розвертали ви сьогодні. Давайте.

Вадим Карасьов: Это уже другой вопрос. Сейчас мы проверим, кто разворачивал и куда его. Так вот теперь есть гарантия, что через десять дней или, там, через две недели Блок Юлии Тимошенко опять не будет голосовать Партии Регионов против "Нашей Украины" или против Президента. Ну, где гарантии такие? Понимаете, у нас так.

Іванна Коберник, хронікер: Гарантії немає. Чому ви ведете переговори з ними?

Вадим Карасьов: Либо помните, как слоган Виктора Януковича...

Олег Мєдвєдєв: Президент ні з ким не веде переговори.
Іванна Коберник, хронікер: Його політична сила, його політична сила.

Вадим Карасьов: Слоган Віктора Януковича: "Тому що послідовний, тому що послідовний". А здесь наоборот - тому що непослідовний.

Іванна Коберник, хронікер: Я все-таки хотіла, щоб пан Мєдвєдєв теж відповів на моє запитання.

Олег Мєдвєдєв: Да, звичайно. Будь ласка. Перше - я пропоную Вадиму Карасьову полізти в шафу, і витягти, послухати власні платівки. А ви крутили півроку про те, що треба створювати коаліцію Ющенка з Януковичем.

Вадим Карасьов: Я против абсолютно, чтобы здесь...

Олег Мєдвєдєв: Вадиме, не перебивай. Давай...
Вадим Карасьов: Не переходи на личности.
Олег Мєдвєдєв: Ви попросили...

Савік Шустер, ведучий: Смотрите, как символична эта ситуация. Человек Юлии Тимошенко спорит с человеком Виктора Ющенко, и московский человек сидит, и сладко улыбается.

Володимир Корнілов: Который их разделяет.

Вадим Карасьов: Я вообще против, я не спорю.

Савік Шустер, ведучий: Картина дня.

Олег Мєдвєдєв: Звичайно, Савік. По-перше, якщо...

Вадим Карасьов: Я не спорю.

Іванна Коберник, хронікер: Дайте відповісти йому.

Олег Мєдвєдєв: Як би человек Ющенко ще не перебивав. Безумовно, тому що влаштував в Україні Президент Ющенко, зараз цій кризі політичній Москва безумовно рада. Це виносимо за дужки. По-друге, не Тимошенко, а Президент призначав одного із лідерів Партії Регіонів Секретарем РНБО і творив на її базі тіньовий уряд. Не Тимошенко, а Ющенко, не перебивайте, літав до Ахметова в Донецьк.

Вадим Карасьов: Но я не знаю, можно перебивать или нет?

Савік Шустер, ведучий: Конечно.

Олег Мєдвєдєв: Не Тимошенко, а Ющенко ночував в заміській резиденції Ахметова. Тому ваша теорія про те...

Вадим Карасьов: Давайте так.

Савік Шустер, ведучий: Ющенко ночевал у Ахметова, Петр, слышишь?

Олег Мєдвєдєв: Проте, Вадим, широ коаліцію хотіли створити ви.

Вадим Карасьов: Так. А зачем... Ну, а можно спокойней как-то? Давайте спокойней.

Олег Мєдвєдєв: А тепер, можна. А тепер я хочу по суті відповісти на задане питання. Чому це все-таки відбувається, чому ще тривають ці переговори. Яка є логіка, да, якщо ви думаєте, що легко в такій обстановці, да, зберігати витримку, контролювати емоції, йти назустріч, приймати ультиматуми, скасовувати закони. Звичайно, це не легко і це складно. А тепер давайте подумає про ситуацію дострокових виборів. Зараз видно, що і Ющенко, і Янукович разом зійшлися на тому, що їм потрібні дострокові вибори. Що дадуть дострокові вибори Януковичу, я ще розумію. Янукович, ну, можливо, навіть БЮТ посяде перше місце на виборах. Але коаліцію йому буде робити ні з ким.

Вадим Карасьов: Но эта тема, у нас же, по-моему, другая тема, все-таки...

Олег Мєдвєдєв: Коаліцію сформує Янукович з комуністами і, можливо, в них навіть на двох буде 228, ми проводили соціологічне дослідження. І, можливо, вони візьмуть Литвина. Але я не можу зрозуміти логіки Ющенка, який з таким завзяттям іде на дострокові вибори, за яких він не повернеться. Вадим, подивіться соціологію. 4% - рейтинг "Нашої України".

Савік Шустер, ведучий: Извините, просто...

Олег Мєдвєдєв: За що Вам у Ющенка платять гроші, якщо Ви не можете його зупинити від такого рішення, яке для нього насамперед небезпечне.

Савік Шустер, ведучий: Просто, я получаю не совсем точные команды, поэтому... Вот, давайте мы включим в нашу программу человека, который вообще отношения не имеет ни к Ющенко, ни к Тимошенко, ни к кому. Это не ты, Петя Мага, а это Верка Сердючка.

Петро Мага: Я знаю. Я знаю.

Савік Шустер, ведучий: Ты знаешь?

Петро Мага: Да.

Савік Шустер, ведучий: Прекрасно. Вот. Сегодня на канале ТРК "Украина" начинается "Верка Сердючка шоу". Ну, мы Вас поздравляем с дебютом. И что, Вера, у вас там происходит?

Верка Сердючка: А мы в эфире уже?

Савік Шустер, ведучий: Да.

Верка Сердючка: Я вас всех там вітаю. Хлопают нам, послушай. Им похлопай. Савик.

Савік Шустер, ведучий: Да, Вера.

Верка Сердючка: Вы ж понимаете, такая подзвучка эта дурацкая, отдает голос, очень неудобно разговаривать. Но чего вы там скандалите опять, что там случилось у вас?

Савік Шустер, ведучий: Витя отобрал самолет у Юли.

Верка Сердючка: А-а, та же песня. Наша песня хороша, начинай сначала. Я поняла. Я, ты знаешь, я вам честно скажу, сегодня у нас будет премьера, я понимаю, что там все может быть с какими-то накладками, там, всякими нюансами. Потому что я буду рассказывать, в Украине строится новая программа. Это "Дом радости". "Дом радости", потому что пенсионеры, которые сидят возле моей мамы, ну, с моей мамой, вернее, что вам сказали? Скажи.

Мама Верки Сердючки: Ну, что пенсионеры сказали. Пенсионеры хотіли сказать только одно: "Когда Вера буде на екрані, почему так довго ее нет. Хотим видить, хотим ее смотреть, улыбаться, смеяться, наслаждаться".

Верка Сердючка: Нет, я просто, я не то, что я така тут сама умна на Украине. Но просто так настолько замахало, куда не включишь, ну, везде одни и те же на манеже. И кто шо у Юли забрал, коалици, шмаолиция, я ничего не понимаю. Инфляция, шманация, я ничего не понимаю. И мы решили с мамой раз в четверг, раз в неделю, друзья, так по-взрослому раз в неделю открывать двери нашего "Дома радости", в котором будут принимать участие, ну, звезды, ну, вот реальные звезды, да. Томас Андерс, "Бони М", Алла Пугачова, Бритни Спирс.

Мама Верки Сердючки: Иво Бобул, Паша Дворский, группа "Баккара".

Верка Сердючки: Ну, в общем, тут страшне, що буде. Я думаю, что люди будут просто получать от нашей программы просто таблетку радости. Если у вас есть какие-то вопросы, можете нам задать.

Савік Шустер, ведучий: Вера, мы все, вот все здесь люди, вся Украина, все участники программы хотим Вас поздравить с Днем рождения!

Верка Сердючка: Ой, спасибо. Спасибо, Савик. Алло.

Савік Шустер, ведучий: Ну, все. Значит, удачного Вам дебюта сегодня.

Верка Сердючка: Савик, секундочку, если Вам не сложно, а наш чуть-чуть дом видели? Наш дом чуть-чуть увидели?

Савік Шустер, ведучий: Ну, немножко увидели. Но не очень. А-а, вот сейчас видим, сейчас видим.

Верка Сердючка: Покажите, да, краном покажите. Я знаю, Савик, не в обиду Вам сказано, у вас там Светлана Вольнова ведет какую-то очень непопулярную рубрику, придуманную Вами.

Савік Шустер, ведучий: Она хочет...

Верка Сердючка: Что-то там про Обаму.

Савік Шустер, ведучий: Она хочет Обаму, правда.

Верка Сердючка: А у нас есть тоже вот Романовская возле ванной. Я хочу сейчас, друзья, представить просто чуть-чуть, если вам буде интересно. К нам приехали гости из-за рубежа. Это шикарная группа "Баккара". И я хочу их пригласить на сцену. Савик, группа "Баккара".

Группа "Баккара": (Співають).

Савік Шустер, ведучий: Так. Спасибо. Удачного дебюта мы пожелали, с днем рождения мы поздравили, мы все сделали.

Іванна Коберник, хронікер: Залишилося запитати. Як Ви думаєте, якщо дострокові вибори будуть, Андрій Данилко зможе прикрасити якийсь з виборчих списків?

Вадим Карасьов: Зачем? Хватит, что она прикрасить ТРК "Украина". Политики там и так хватает своей.

Ірена Карпа, хронікер: А хто, в нього дуже добре це виходить в шоу-бізнесі. А в політиці...

Вадим Карасьов: В шоу. Вы знаете, в нашей политике и так переизбыток флеша, треша, кеша, фесто.

Ірена Карпа, хронікер: Так вона якась недороблена.

Вадим Карасьов: Политика должна быть более серьезной.

Ганна Дегтярьова, хронікер: А у меня к вам есть предложение по поводу политики.

Вадим Карасьов: А выборы будут. А выборы будут.

Савік Шустер, ведучий: Будут выборы?

Вадим Карасьов: Будут выборы.

Савік Шустер, ведучий: Будут выборы.

Ганна Дегтярьова, хронікер: Вы, как политтехнологии, как политтехнологи...

Савік Шустер, ведучий: Когда это будет объявлено?

Ірена Карпа, хронікер: А в мене теж є запитання.

Ганна Дегтярьова, хронікер: Можно я, а ты меня поддержишь, вы как политтехнологи даете ценные советы, рекомендации нашим политикам. Как мне кажется, Савик, вас надо где-то собрать на нейтральной территории, чтобы вы договорились между собой, договорились между собой.

Володимир Корнілов: Мы собираемся очень часто.

Вадим Карасьов: Это Медведев злой здесь, а так он хороший парень.

Ганна Дегтярьова, хронікер: А потом уже все вложили в головы политиков, и тогда у нас все будет хорошо.

Олег Мєдвєдєв: Мы еще есть на нейтральной территории.

Ганна Дегтярьова, хронікер: Это был бы рецепт такой.

Вадим Карасьов: Я бы только в защиту Президенту сказал. Президент делает правильно. Он Президент страны, секундочку...

Володимир Корнілов: Вот Вадим только из Москвы вернулся.

Вадим Карасьов: Секундочку. Он Президент страны, и поэтому должен думать о том, чтобы Партия Регионов была все-таки интегрирована в политическую систему. Кстати говоря, Юлия Тимошенко обвиняла его в том, что он подавал кандидатуру Премьер-министра, на Премьер-министра Виктора Януковича. Но когда он подавал ее? Когда был Универсал национального единства, когда это в прозрачном режиме через телевизор, нет-нет, минуточку, пять дней показывали по телевизору, как обсуждалась каждая буква этого Универсала. Это компромисс. А когда просто...

Ірена Карпа, хронікер: Питання щодо ваших еротичних фантазій.

Вадим Карасьов: А когда просто в каком-то закрытом режиме собираются, обсуждают...

Савік Шустер, ведучий: Подождите.

Ірена Карпа, хронікер: От, це, Савік вже почав таку хорошу тему. Що, от, хтось один має піти. Але все-таки в людей є ще такий варіант. Що, якщо буде по сценарію вашої улюбленої Росії? Якщо Юля стане Президентом, а Ющенко - при ній Прем'єр-міністром?

Вадим Карасьов: Вы знаете, ну, не станет она Президентом. И Ющенко не станет Премьер-министром.

Ірена Карпа, хронікер: А все-таки, ні, це чисто фантазія така, наївна. Ви так розслабтесь чуть-чуть.

Вадим Карасьов: Но она наивна. Ну, чего мы будем обсуждать наивные фантазии?

Ірена Карпа, хронікер: Ну, так наївна. Ну, так а чого? А чим наївна фантазії...

Вадим Карасьов: Давайте фантазии мы будем обсуждать у психоаналитика.

Ірена Карпа, хронікер: Тобто, ви не готові до такого варіанту взагалі, да?

Вадим Карасьов: А мы здесь обсуждаем какие-то серьезные сценарии, реальные сценарии.

Ірена Карпа, хронікер: Ні-ні. В нас тут несерйозна програма.

Вадим Карасьов: Реальный сценарий заключается в том, что Президент этой страны будет либо Тимошенко, либо Ющенко. Я считаю, что будет Ющенко, несмотря на, там, рейтинг, который ему сегодня дает Медведев.

Ірена Карпа, хронікер: Ну, от, ми зараз говоримо про це.

Вадим Карасьов: Потому что есть рейтинги, а есть еще чувство стратегии. Есть еще понимание истории. Вот что можно сказать о наших трех топовых политиках? Только у Ющенко оно есть.

Ірена Карпа, хронікер: Скажіть, Вадим, Ви відчуваєте, що Ви творите долю країни, от, як політтехнолог?

Савік Шустер, ведучий: Вадим не популярен в данный момент.

Ганна Дегтярьова, хронікер: А можно спросить, где...

Вадим Карасьов: А я не думаю. А я не хочу быть популярным.

Савік Шустер, ведучий: Не Вы, не Вы, а Президент.

Ганна Дегтярьова, хронікер: Савик, а можно спросить у Вадима, где можно посмотреть стратегию Украины, допустим, на 2020-й год? Ну, она же должна быть? Вы же говорите, нет, секундочку.

Вадим Карасьов: А не надо. Дело в том, что это российская калька. Они вынуждены придумывать.

Ганна Дегтярьова, хронікер: Каждый, нет, у каждой страны должна быть стратегия, без стратегии вот, извините, никуда. Развитие большой страны - она есть или ее нет?

Вадим Карасьов: Да. Я понимаю. Стратегия 2020 - это есть. Анна, послушайте. Стратегия 2020 есть в России.

Ганна Дегтярьова, хронікер: Так да или нет?

Вадим Карасьов: Им надо что-то придумывать.

Ганна Дегтярьова, хронікер: А в Украине есть она?

Вадим Карасьов: А у нас одна стратегия - мы идем...

Савік Шустер, ведучий: А будет выведен флот Черноморский в 2017-м?

Ганна Дегтярьова, хронікер: Не знаю.

Вадим Карасьов: Будет. Будет выведен, конечно.

Володимир Корнілов: Да ну, зачем?

Савік Шустер, ведучий: Вот, видите. Не будет. Он говорит - не будет. А вы хотите стратегию. Он говорит - не будет. А он говорит - будет.

Вадим Карасьов: Ні-ні, Савік, стратегія...

Ганна Дегтярьова, хронікер: У Казахстана есть стратегія.

Володимир Корнілов: Будем надяеться, что...

Савік Шустер, ведучий: Мага.

Петро Мага: Перший випадок, коли я не можу... Ну, Карасьов.

Вадим Карасьов: Давайте я скажу о стратегии два слова все-таки.

Петро Мага: Вадим, на секундочку я тебе переб'ю.

Ганна Дегтярьова, хронікер: Куда Президент может привести страну, у которой нет стратегии, плана действия.

Петро Мага: Я маю сказати, хто зараз робить правильно. Правильно зараз робить футбольний клуб "Металіст" Харків, який виграє 1:0 у "Бешикташа". От він робить правильно, от.

Савік Шустер, ведучий: А надо два.

Петро Мага: Ні, ну, треба два.

Вадим Карасьов: Значит, будет дополнительное время и новый гол.

Петро Мага: І сьогодні була ще одна інформація, що у нас Павло Лазаренко, є такий, да, раптом попросився назад у тюрму.

Вадим Карасьов: Американскую.

Савік Шустер, ведучий: Американскую.

Петро Мага: Це правда.

Савік Шустер, ведучий: Правильно сказал Вадим - американскую.

Петро Мага: Вони, ну, він вже... От, я зараз хочу дати сюжетик. І треба подумати, чому, хто ж таки винен і що робити.

"ТСН", канал "1+1": Сам назад у буцегарню. Павло Лазаренко хоче до в'язниці. Про це повідомляють його адвокати. Як повідомляє Марина Довгопола, колишній Прем'єр-міністр України боїться за своє життя. Через політичну ситуацію, що склалася в країні, Лазаренко може заважати деяким політичним лідерам, каже його захисник. Найбезпечніше зараз у тюрмі. Справа колишнього...

Петро Мага: Уявляєте фраза - найбезпечніше зараз у тюрмі. От, питання до всіх трьох: чому він хоче у тюрму і кого він реально боїться?

Савік Шустер, ведучий: А, вот, я скажу такую вещь. Что, вот, мы ему уже звоним четыре дня. Он, наверное, посмотрел на тебя, Мага, и в тюрьму. А мы уже четыре дня звоним, есть в Кении представитель мониторинг-организации, которая мониторит пиратов. Мы ему уже четыре дня, Мбангура его зовут.

Ірена Карпа, хронікер: І що, щось робиться з цього приводу?

Савік Шустер, ведучий: Да. Он Бангура с буквой "М". Вот, так его тоже посадили.

Володимир Корнілов: Бедолага. Это, наверное, проморгал...

Савік Шустер, ведучий: С кем мы не связываемся, тот в тюрьму.

Ірена Карпа, хронікер: А що, до речі, з нашими моряками відбувається? З моряками щось відбувається? Їх звільняють якось?

Савік Шустер, ведучий: Пока мы ничего не знаем.

Вадим Карасьов: Не забывайте, что торговля оружием - очень выгодный бизнес, и Украина, кстати, здесь может быть конкурентом России в экспорте оружия.

Ірена Карпа, хронікер: Та плювати на оружие, там люди, люди, їхні життя важливі.

Володимир Корнілов: Вы знаете, версия, по которой официально Украина продавала оружие в Грузию, так вы меня извините, это убыточный бизнес.

Савік Шустер, ведучий: Вы сказали, что будут досрочные выборы, да. Вы сказали. Когда мы об этом узнаем?

Вадим Карасьов: Да. Я думаю, в ближайшие дни мы узнаем.

Савік Шустер, ведучий: Сегодня узнаем?

Вадим Карасьов: А я думаю, на выходные мы узнаем, скорее.

Іванна Коберник, хронікер: Тобто, до 16-го Президент не чекатиме?

Савік Шустер, ведучий: А-а, чтоб нам испортить субботу и воскресенье.

Вадим Карасьов: Нет, ну, чтоб, как бы, меньше было...

Володимир Корнілов: Чтоб меньше передач было или шоу по этому поводу. И все будет публично, с обсуждением, дискуссиями.

Олег Мєдвєдєв: Я хотів зафіксувати для історії. Подякувати Вадиму за зізнання.

Вадим Карасьов: Да причем тут, ну, какой...

Олег Мєдвєдєв: Що Тимошенко працює над порятунком коаліції, іде назустріч Президенту. Президенту це байдуже, Президент устами своїх представників каже, що будуть дострокові вибори.

Вадим Карасьов: Вот здесь вот не надо. Потому что я даю прогноз. Я не раздаю секреты. Потому что я не знаю их секреты. Это, может, ты знаешь секреты. Так ты ближе к Тимошенко.

Савік Шустер, ведучий: Скажи, Вадим, скажите, пожалуйста, а на что рассчитывает Президент? "Наша Украина - Народная Самооборона" падает ужасно. Вот, на что он рассчитывает?

Вадим Карасьов: Первое - рассчитает на то, что будет все-таки демонополизована партийно-фракционная структура в Парламенте. Это ненормально, когда две большие партии могут в любой момент собраться и вообще разделить власть в стране на двоих. Дальше...

Савік Шустер, ведучий: Правильно, правильно. Вы правильно вздыхаете. Надо делать одну партию, как в России, чего там.

Олег Мєдвєдєв: Я не знаю, на що розраховує Президент, але я читав виступ Президента, ті його два виступи публічні, які він робив в Америці, і я просто був жахливо вражений тим, що Президент оперує фальшивою соціологією, якої не існує. Він називає соціологічні цифри своїх рейтингів і рейтингів своїх опонентів, який в природі не існує. І я боюся, що Президент просто невірно поінформований своїм оточенням.

Володимир Корнілов: Есть институт, который рисует для него определенные данные.

Олег Мєдвєдєв: І Президент приймає рішення про дострокові вибори просто на підставі хибних поданих йому документів.

Вадим Карасьов: Олег, ну, чего вы, выиграет БЮТ выборы, ну, чего ты переживаешь. Пойдете на выборы, будете довольны.

Володимир Корнілов: А, кстати, есть этому подтверждение. На самом деле...

Вадим Карасьов: В ваших же интересах досрочные выборы. Вы говорите, чего вы так боитесь эти выборы.

Володимир Корнілов: На самом деле явно Ющенко не ставят в известность об истинных рейтингах.

Вадим Карасьов: Чего вы боитесь выборы так? Дальше, пройдут новые политические силы в Парламент, надо... 

Олег Мєдвєдєв: Які? Ну, які?

Володимир Корнілов: Нет. В этом плане, конечно, надо Блоку Юлии Тимошенко напомнить их слова, которые они говорили год назад. Когда они говорили, что досрочные выборы - это самое вообще хорошее время.

Савік Шустер, ведучий: Но правила будут те же. Но правила игры те же: закрытые списки, да.

Володимир Корнілов: Это самый хороший способ решения кризиса.

Вадим Карасьов: А есть ли в мире соотношение политических сил? А если парламент будет несколько фрагментирован, там будет семь, например, фракций. Или если будет один блок Ющенко, то будет возможность получить третью большую силу. И только...

Савік Шустер, ведучий: То есть, Вы рассчитываете, Вы думаете, что Партия Регионов может расколоться? В этом смысле?

Вадим Карасьов: Нет.

Савік Шустер, ведучий: Нет? Правильно?

Вадим Карасьов: Я думаю, что БЮТ меньше получит. Дальше блок Черновецкого, блок Яценюка может пойти, на патриотическом драйве Тягнибок может пойти в Верховную Раду.

Савік Шустер, ведучий: Кто?

Олег Мєдвєдєв: Тягнибок.
Вадим Карасьов: Тягнибок, да.

Савік Шустер, ведучий: Тягнибок.

Вадим Карасьов: Это уже другое соотношение, это другая комбинаторика коалиционная.

Володимир Корнілов: И блок Ющенко.

Савік Шустер, ведучий: О-о, еще и Витренко. Вы представляете, вот у нас будет ток-шоу.

Вадим Карасьов: Нет, Витренко не пройдет.

Володимир Корнілов: Вот это точно.

Вадим Карасьов: Да. Передвыборное.

Савік Шустер, ведучий: И послевыборное.

Олег Мєдвєдєв: Да, от що хоче влаштувати Президент.

Вадим Карасьов: Да не хоче він влаштовувати.

Володимир Корнілов: Только одно интересно. Вы знаете, где пряников на всех взять. Если блок Ющенко будет, то откуда взять...

Савік Шустер, ведучий: А если Барак Обама бы участвовал в президентских выборах в Украине, он бы выиграл?

Володимир Корнілов: Да ну что вы, конечно, проиграл.

Вадим Карасьов: Нет. Он не прошел бы в партию.

Савік Шустер, ведучий: Нет?

Володимир Корнілов: Нет.

Савік Шустер, ведучий: А вот у нас Светлана Вольнова вот с этим Обамой возится.

Вадим Карасьов: Возится, да.

Савік Шустер, ведучий: Возится, пожалуйста.

Олег Мєдвєдєв: И Ющенко, и Обама, оба без шансов сейчас.

Петро Мага: Я думаю, що його б задушили.

Савік Шустер, ведучий: И Ющенко, и Обама без шансов. Светлана, де сьогодні Барак Обама і що він робить?

Світлана Вольнова: Здравствуйте. Я даже не знаю, где сегодня Барак Обама. Но я знаю, где сегодня находится Сара Пейлин и Джозеф Байден.

Савік Шустер, ведучий: А у них дебаты.

Світлана Вольнова: Да, у них серьезные дебаты.

Савік Шустер, ведучий: Петя, 2:0?

Петро Мага: 2:0, передайте Обамі, що наш "Металіст" виграє у їхнього "Бішекташа" 2:0. Вибачайте, Светочка, продовжуйте, будь ласка.

Світлана Вольнова: Мы даже не сомневались в этом. Ну, так сегодня вся Америка останется дома и прильнет к экранам телевизоров, чтобы наблюдать за словесной дуэлью между красивой Сарой Пейлин и опытным Джозефом Байденом. Я отношусь с большим уважением и восхищением к Саре Пейлин, она сильная женщина, которая родила и воспитывает ребенка с синдромом болезни Дауна. Хотя знала об этой болезни еще в первые месяцы беременности. Однако она абсолютно слаба в вопросах экономики и внешней политики, на что Джону Макейну приходилось не раз краснеть за нее. Не меньшее уважение вызывает у меня и другая личность - опытный политик Джозеф Байдtн. Он потерял жену и дочь в автокатастрофе. Но не сломался, воспитал двух сыновей и сделал успешную карьеру.

Савік Шустер, ведучий: Света, что нам эти все белые. Нам Барак Обама интересен.

Світлана Вольнова: Вот таких два человека сегодня встретятся к лицу. Красота и харизма против знаний и опыт. А Барак Обама, я думаю, будет сегодня также переживать.

Савік Шустер, ведучий: Спасибо. Петя, что там у тебя?

Петро Мага: Я сьогодні вже звертався до всіх присутніх і до Вадима Карасьова, і до Олега Мєдвєдєва, якого дійсно шаную, і не хочу, щоб ми сварилися. Але є Володимир Корнілов. Пане Володимире, Росія - це не Москва. Росія - це село Кедровка в Сибири, де сторож Степанич робив стратегічний запас для всього села. І цей запас знайшов падлюка ведмідь. І от що з цього получилося.

"ЧП", канал "НТВ": Кочегар местной школы Николай Степанович специально спрятал флягу в кустах за огородом, подальше от жены. Неделю тайком таскал из подвала варенье. Брага получилась что надо, 14 градусов. Еще пару дней, и можно было бы варить самогон. Косолапый нарушил все планы.

Петро Мага: Село страждає.

Володимир Корнілов: Слабы сейчас стали российские медведи. Мужику нашему, что русскому, что украинскому, это, конечно, было бы очень легко выпить, такую фляжку. А медведи, видите, не могут. Не одуживают.

Савік Шустер, ведучий: Медведи не могут. Слушай, его бы в России за эту фразу могли бы посадить: медведи не могут.

Петро Мага: Ні, Савік, як в американських фільмах сказали - ни одно животное во время съемок не пострадало. Вони його просто покопали ногами. А вранці він тихенько пішов до лісу.

Володимир Корнілов: Ну, заметьте, фильм по этому поводу уже был снят, "Особенности национальной охоты", заранее.

Савік Шустер, ведучий: Да, итак, момент минимального безразличия, где все были заинтересованы и вовлечены.

Повтор: "Торговля оружием настолько лакомый кусок, что заняться ею Президент Украины решил лично. Все, что осталось от советских войск плюс поставки в рамках совместной системы ПВО стран СНГ другие военные активы Глава государства переводил в денежный эквивалент". Петро Мага: "Як на мене, дуже серйозні звинувачення".

Савік Шустер, ведучий: Ну, я должен сказать, что это государственный канал, да. Это случайно там ничего не происходит, да. Мы это все прекрасно знаем. В общем, конечно, Петя, ты прав. Это серьезное обвинение, да. Но судя по тому, что у нас аудитория расколота, да, нет ни одного, который безразличен к этой новости. Но расколота. Значит, Россия клин-то вбивает правильно.

Іванна Коберник, хронікер: Але ми пам'ятаємо, що як колись злодійкою оголошували Юлію Тимошенко ті самі російські ЗМІ.

Вадим Карасьов: Но я хочу сказать, что если Россия попытается раскрутить сценарий импичмента Президента, то это будет только в пользу Президента Ющенко. Потому что это будет импичмент не Ющенко, а Президенту - гаранту проевропейского курса Украины и независимости Украины.

Савік Шустер, ведучий: Послушайте. В общем-то, пора же нам все же закончить. Сегодня, кстати, у нас, нам исполнился месяц в этом формате. Вот месяц, ребенку месяц. Спасибо всем. Олег Медведев, Владимир Корнилов, Вадим Карасев, Анна Дегтярева, Иванна Коберник, Ирена Карпа, Светлана Вольнова.

Вадим Карасьов: Верка Сердючка.

Ірена Карпа, хронікер: Савик Шустер.

Савік Шустер, ведучий: Петя. Итак, завтра в 21.30, что будет - не знает никто. До свидания.

 
Стенограма підготовлена компанією Sourcer.
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
34554
Читайте також
06.10.2008 11:32
«Телекритика»
Вадим Денисенко, ProUA
20 419
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду