ПРОЕКТИ
12:10
Неділя, 13 Серпня 2017

The Washington Post розповіла про тиск російських чиновників на іноземних журналістів – МЗС Росії заперечує

Американська газета The Washington Post опублікувала статтю «Як живеться і працюється журналістам в Росії в епоху Д. Трампа?», в якій журналіст московського відділення WP Ендрю Рот розповів про тиск з боку російської влади. У МЗС Росії відповіли на статтю WP, назвавши наведені факти «надуманими».
The Washington Post розповіла про тиск російських чиновників на іноземних журналістів – МЗС Росії заперечує
The Washington Post розповіла про тиск російських чиновників на іноземних журналістів – МЗС Росії заперечує

Про це повідомляє «Дождь».   

«Надуманість подібних "доказів" якогось адміністративного тиску очевидна. Автор публікації не наводить ні імен, ні звань співробітників компетентних відомств Росії,  які нібито здійснювали на нього тиск. Такого роду надумані звинувачення ми залишаємо на совісті редакції цієї газети», - заявили в МЗС Росії.

Стаття WP «Як живеться і працюється журналістам в Росії в епоху Д. Трампа?» Була опублікована 6 серпня. У ній зазначається, що робота для американських журналістів в Росії «завжди була складною незалежно від політичного клімату».

У статті журналіст московського відділення WP Ендрю Рот розповів про тиск з боку російської влади. За його словами, в 2014 році на кордоні Росії з Україною його попередили, що можуть відкликати журналістську акредитацію. Російські прикордонники назвали підозрілими обставини перетину ним кордону.

Рот також зазначив, що в минулому році говорив по телефону з представником Міноборони Росії, який сказав йому, що участь в прес-турах буде залежати від того, в якій тональності вийдуть публікації в WP.

При цьому журналіст зауважив, що ніколи не відчував загрози від російської влади за те, що він пише або публікує. За його словами, такі повідомлення надходили від представників окремих відомств, і він не вважає це політикою Росії.

Нагадаємо, Тверський районний суд Москви (Росія) виніс вирок у справі про підготовку референдуму «За відповідальну владу»: журналіст російського видання «РБК» Олександр Соколов отримав 3,5 роки колонії, письменник Юрій Мухін – 4 роки умовного позбавлення волі. Активісти Валерій Парфьонов і Кирило Барабаш засуджені до 4 років ув’язнення кожен.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
349
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop