ПРОЕКТИ
16:15
П'ятниця, 2 Червня 2017

Суд підтвердив правомірність попередження Нацради телеканалу NewsOne за трансляцію політичної реклами

19 травня Окружний адміністративний суд міста Києва відмовив у задоволенні позову телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години»), який хотів через суд скасувати попередження Національної ради з питань телебачення і радіомовлення за трансляцію політичної реклами у невиборчий період.
Суд підтвердив правомірність попередження Нацради телеканалу NewsOne за трансляцію політичної реклами
Суд підтвердив правомірність попередження Нацради телеканалу NewsOne за трансляцію політичної реклами

23 травня текст судової постанови оприлюднено в реєстрі судових рішень.

NewsOne оскаржував у суді попередження, яке отримав від Нацради 24 листопада 2016 року. Нацрада дала каналу санкцію за те, що з 8 по 11 серпня 2016 року зафіксувала неодноразову трансляцію рекламного ролика політичної партії «За життя», яку очолюють народні депутати Вадим Рабинович і Євген Мураєв (власник телеканалу NewsOne), який був відокремлений від інших програм на початку і наприкінці з використанням слів «політична реклама». На думку Нацради, політична реклама можлива виключно у виборчий період, коли передбачена передвиборна агітація.

Суд погодився з точкою зору Нацради та підтвердив, що «поняття "політична реклама" є різновидом передвиборної агітації, яка здійснюється за допомогою рекламних засобів. При цьому передвиборча агітація є етапом виборчого процесу та проводиться у строки чітко визначені Законом України "Про місцеві вибори" та Законом України "Про вибори народних депутатів України"». Також суд погодився з тим, що відокремлення рекламного блоку словами «політична реклама» повинне застосовуватися в рамках передвиборної агітації.

Суд визнав, що Нацрада обґрунтовано встановила порушення телеканалом NewsOne пунктів а) та е) частини 1 статті 59 закону «Про телебачення і радіомовлення». Тому, на думку суду, відсутні підстави для визнання рішення Нацради протиправним і його скасування.

З огляду на це, суд відмовив у задоволенні позову телеканалу NewsOne. Рішення набере законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження.

Крім телеканалу NewsOne 1 грудня 2016 року попередження за трансляцію політичної реклами партії «За життя» отримав телеканал Вадима Рабиновича News Network (ТОВ «Ньюс нетворк»). Цей телеканал теж оскаржив санкцію. 13 лютого 2017 року Окружний адміністративний суд міста Києва відкрив провадження і призначив судовий розгляд на 16 травня 2017 року. У реєстрі судових рішень наразі немає рішення у справі.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
301
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop