ПРОЕКТИ
17:05
Вівторок, 4 Жовтня 2016

Телеканал Рабиновича News Network змінив структуру власності

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення з третьої спроби дозволила супутниковому телеканалу News Network узаконити зміну своєї структури власності.
Телеканал Рабиновича News Network змінив структуру власності
Телеканал Рабиновича News Network змінив структуру власності

Про це повідомляє «Медіаняня».

Нацрада дозволила каналу News Network прописати 50% власності британської компанії «Лонгера лімітед», бенефіціаром якої є Евелін Софі Жубер з Сейшельських островів, яка проживає в Лондоні. Іншими 50% каналу володіє позафракційний народний депутат Вадим Рабинович.

Нагадаємо, народний депутат Вадим Рабінович заявив, що хоче повернути в Україну власника телеканалу «112 Україна» Андрія Подщипкова і журналіста Віктора Зубрицького.

Нагадаємо, 26 вересня у виданні «Страна.ua» вийшов матеріал, з якого випливає, що депутат Олександр Онищенко навесні 2015 року начебто вів переговори щодо купівлі каналу «112 Україна» за дорученням Президента і в його інтересах. Про це заявив сам пан Онищенко, згодом надавши виданню «УП» скани нібито переговорів про можливу угоду.

У коментарі «Детектору медіа» Дмитро Носіков, якого «Страна.ua» у своєму матеріалі назвала нібито автором ідеї створення медіахолдингу, який би об’єднав під одним дахом три провідних новинних телеканали – 5 канал, «112 Україна» та NewsOne, повідомив, що«ніхто нічого не продає».

В інтерв’ю «Детектору медіа» екс-глава департаменту по боротьбі з наркозлочинністю Ілля Кива стверджує, що канал «112 Україна» належитьВіктору Зубрицькому.

Також чутки щодо переговорів про купівлю цілого ряду каналів оточенням Петра Порошенка «Детектору медіа» прокоментував народний депутат від БПП Григорій Шверк, який в 2014-2015 роках був заступником голови Нацради. Зокрема він сказав, що канали «112 Україна» і NewsOne хотіли б знайти покупців, але не знайшли – принаймні поки.

Нагадаемо, що співрозмовники та джерела «Детектора Медіа» не підтвердили інформацію щодо можливої продажі-купівлі каналів, або майбутньої зміни власніків каналів «112 Україна» ,NewsOne та 1+1. Але, за їх словами, мова може йти про отримання або посилення контролю над редакційною політикою телеканалів або узгодження позицій між власниками та командою Президента.

На фото - Вадим Рабіновиич

Фото: korrespondent.net

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
368
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
Опитування
/
Результати


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
Телеканал «1+1»
Телеканал «Інтер»
Телеканал «СТБ»
Телеканал «Новий канал»
Телеканал «ICTV»
Телеканал «Україна»
Телеканал «5 канал»
Телеканал новин «24»
Телеканал «112»
Телеканал «NEWS ONE»
Телеканал «ZIK»
Телеканал «Еспресо»
Не помічаю взагалі
Не знаю, що таке джинса
Коментар або свій варіант:


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
0.8% (16)
 
Телеканал «1+1»
7.3% (145)
 
Телеканал «Інтер»
26.0% (515)
 
Телеканал «СТБ»
2.5% (50)
 
Телеканал «Новий канал»
1.8% (35)
 
Телеканал «ICTV»
2.5% (50)
 
Телеканал «Україна»
11.3% (225)
 
Телеканал «5 канал»
8.3% (165)
 
Телеканал новин «24»
1.1% (21)
 
Телеканал «112»
2.9% (58)
 
Телеканал «NEWS ONE»
8.7% (173)
 
Телеканал «ZIK»
1.7% (33)
 
Телеканал «Еспресо»
2.3% (45)
 
Не помічаю взагалі
4.2% (84)
 
Не знаю, що таке джинса
15.1% (300)
 
Коментар або свій варіант:
3.5% (69)
 
Загалом відповідей: 1984
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop