ПРОЕКТИ
15:00
Четвер, 15 Вересня 2016

Льовочкін: мені наполегливо пропонували продати «Інтер»

Народний депутат від Опозиційного блоку Сергій Льовочкін заявив, що йому наполегливо пропонували продати свою частку телеканалу «Інтер» по «пожежним цінам»
Льовочкін: мені наполегливо пропонували продати «Інтер»
Льовочкін: мені наполегливо пропонували продати «Інтер»

Про це повідомляється на сайті Опозиційного блоку, який посилається на статтю депутата у виданні Politico.

«Мені наполегливо раніше пропонували продати мій телеканал за "пожежним" цінами. Контроль над "Інтером" і його мільйонною аудиторією по всій країні дасть тим, хто сьогодні при владі, інструмент контролю за публічною дискусією. І дуже зручно позбавить їх від дратівної їх критики» , - зазначає пан Льовочкін.

Він також натякає на причетність міністра МВД Арсена Авакова до підпалу компанії НІС і зазначає, що факт нападу на телеканал свідчить про стан свободи слова в Україні.

«Те, що передувало нападу на телеканал і те, що послідувало за цим, так само красномовно свідчить про стан свободи слова в Україні сьогодні, як сам факт нападу. Mіністр внутрішніх справ, телеканал друзів якого прибув на сцену пожежі серед перших, публічно заявив, що моє місце – у в'язниці», - зазначив народний депутат.

Як писав «Детектор медіа», телеканал «Інтер» (ПрАТ «Телеканал «Інтер») розкрив інформацію про свою структуру власності. Згідно оприлюднених на сайті телеканалу документів, його кінцевим бенефіціарним власником станом на 31 грудня 2015 року є Дмитро Фірташ, власниками істотної участі – Валерій Хорошковський, Сергій Льовочкін та Світлана Плужнікова.

Читайте також

У документах також відображено угоду, датовану 2 лютого 2015 року, згідно якої ВАТ «Перший канал» продав 29% цінних паперів ПрАТ «Телеканал «Інтер» кіпрській компанії Vacea Ventures Limited. Власником останньої є так само зареєстрована на Кіпрі Inter Media Group Limited, 50% належать Хорошковскому, і ще 50% – кіпрській же компанії GDF Media Limited, яка на 80% належить Фірташу і на 20% – Льовочкіну. Повну інформацію про структуру власності можно подивитися на сайті телеканалу.

Нагадаємо, з 15 вересня головою правління «Інтера» призначена Катерина Шкуратова замість Єгора Бенкендорфа, який, за повідомленням каналу, залишає «Інтер» за власним бажанням «у зв’язку з особистими обставинами».

Генеральний продюсер телеканалу NewsOne, колега Єгора Бенкендорфа Олексій Семенов у коментарі ДМ висловив думку, що Єгор Бенкендорф не сам прийняв рішення про звільнення з «Інтера», а його відсторонили.

Згодом колишній голова правління телеканалу «Інтер» Єгор Бенкендорфпрокоментував «Детектору медіа» своє звільнення та припущення генерального продюсера телеканалу NewsOne Олексія Семенова, який висловив думку, що Єгор Бенкендорф не сам прийняв рішення про звільнення з «Інтера», а його відсторонили

Раніше стало відомо, що з «Інтер медіа груп» іде генеральний директор каналу «Мега» Олексій Мустафін. 6 вересня він оголосив про звільнення за власним бажанням.

На фото - Сергій Льовочкін

Фото: gorozhanin.dp.ua

 

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
781
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop