ПРОЕКТИ
11:34
Понеділок, 18 Липня 2016

Шустера можна не вимикати. Медіапідсумки 11–17 липня 2016 року

Шустера можна не вимикати. Медіапідсумки 11–17 липня 2016 року
Шустера можна не вимикати. Медіапідсумки 11–17 липня 2016 року

Ви помітили, яким швидким став світ? Ті, хто ввечері цієї п’ятниці лягли спати достатньо рано, проспали не тільки початок військового перевороту в Туреччині, а і його закінчення. Проспали його і в редакціях багатьох українських телеканалів: вночі спеціальні марафони вели тільки шість телемовників — «112 Україна», «24», NewsOne, «Громадське телебачення», Espreso та UBR. 5 канал із великим запізненням почав транслювати відео турецького каналу без перекладу, тому цю спробу, мабуть, не варто рахувати марафоном. І ось запитання: якщо українським редакторам настільки нецікавий світ, то чому світу має бути цікава Україна?

Здається, не дивився телевізора в той момент і нардеп Сергій Лещенко: в ніч на суботу Василь Горбаль написав у Фейсбуку про те, що зустрів його разом із Костянтином Григоришиним в одному з київських ресторанів. Майже через дві доби Лещенко виклав свою позицію все там же, у Фейсбуку: «Я не збираюся виправдовуватися з приводу зустрічі з Григоришиним, тому що моє життя складається з контактів і зустрічей, які дозволяють бачити цілісну картину процесів, що відбуваються», — зокрема, написав він. Це ж треба було зробити такий подарунок усім супротивникам «ДемАльянсу», які весь минулий тиждень активно розганяли інформаційним простором різні версії тіньового фінансування оновленої партії.

До речі, допис Василя Горбаля про цю «історичну зустріч» прикметний і своїм закінченням: «Шустера можна не вмикати». Цікаво, а чи багато людей взагалі помітили, що цієї п’ятниці програма «Шустер live» не виходила в ефір? Натомість на каналі 3S.tv весь вечір крутився ролик із закликами фінансово допомогти каналу і скаргою на те, що з нового року програма може припинити виходити через відсутність фінансування. Пам’ятаєте, скільки розмов було протягом останніх десяти років про Савіка Шустера? Комусь подобалася його робота, хтось її ненавидів, але такої глухої байдужості не було ніколи.

Цього тижня політичний телеефір залишив ще один його довгожитель: ток-шоу «Свобода слова» на каналі ICTV востаннє вів Андрій Куликов. Канал наразі завершує пошуки нового ведучого. Не знаю, чи обмежиться тамтешній менеджмент лише зміною «обличчя» проекту. Бо, здається, політичні ток-шоу в Україні в нинішньому вигляді взагалі втрачають інтерес глядачів: частка останніх кількох випусків «Свободи слова» не досягала й 4 %.

Отже, маємо нові політичні партії й незабаром матимемо нових зірок — ведучих політичних ток-шоу (бо ви ж знаєте: святе місце пустим не буває). А от люди, які зустрічаються з молодими політиками в нових модних ресторанах, чомусь ті самі, що були й колись. Та й власники топових телеканалів — усі старі знайомі. То чи очікують нашу країну справжні зміни?

А ще раджу спостерігати за рухами довкола каналу «112 Україна»: шість компаній, які мовлять із логотипами «112 Україна», змінили свою структуру власності, директорів і склад частини редакційних рад. Зокрема, зі структури власності каналу вибули кіпрські компанії Secundiana Media 112 Ltd, Tertiana Media 112 Ltd, Quartiana Media 112 Ltd, Quintiana Media 112 Ltd, Sextiana Media 112 Ltd і Septiana Media 112 Ltd, кінцевим бенефіціарним власником яких себе називав бізнесмен Андрій Подщипков.

Андрій Подщипков також пішов із посади директора двох компаній групи «112 Україна». А зі складу редакційної ради каналу вибула Ольга Зубрицька — сестра пана Подщипкова і дружина колишнього креативного продюсера «112 Україна» Віктора Зубрицького, якого міністр внутрішніх справ Арсен Аваков називав медіакоординатором колишнього глави МВС Віталія Захарченка.

Зміни в структурі власності та керівництві компаній збіглися в часі з переходом народного депутата і телеведучого Сергія Капліна з ефіру каналу «112 Україна» на канал NewsOne. Як відомо, з осені 2015 року Андрій Подщипков є заступником голови Партії простих людей Сергія Капліна. На NewsOne опинився й екс-ведучий політичного ток-шоу «Чорне дзеркало» (телеканал «Інтер») Євген Кисельов, який спочатку заявляв про перехід на «112 Україна».

Збіг? Подумаймо.

Фото - zn.ua

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2547
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop