ПРОЕКТИ
14:18
Понеділок, 21 Березня 2016

Російські незалежні ЗМІ поскаржились на програму каналу НТВ, у якій їх звинуватили у праці на Держдеп США

Група незалежних регіональних медіакомпаній Росії наполягає, щоб Громадська колегія зі скарг на пресу перевірила відповідність професійним принципам програми російського телеканалу НТВ «Боржники Держдепу».
Російські незалежні ЗМІ поскаржились на програму каналу НТВ, у якій їх звинуватили у праці на Держдеп США
Російські незалежні ЗМІ поскаржились на програму каналу НТВ, у якій їх звинуватили у праці на Держдеп США

Про це повідомляє прес-служба «Радіо Свобода».

Лист, надісланий до колегії 18 березня, підписали керівники медіакомпанії «Алтапресс» (Барнаул), газети «Уральский рабочий» (Єкатеринбург), видання «Вечерний Якутск», телекомпанії «ТВ-2» (Томськ). Вони відзначають, що програма НТВ, яка вийшла в ефір 4 березня, містить «очевидну брехню» і шкодить їхній ділової репутації.

Автори послання наголошують, що журналістські колективи, які вони представляють, дотримуються незалежної редакційної політики попри непоодинокі спроби місцевих і федеральних чиновників втрутитися в їхню роботу.

9 березня з заявою на захист ЗМІ, які згадувалися у фільмі НТВ, виступив Союз журналістів Росії. Як відзначають в організації, автори телевізійного «розслідування» спробували довести, нібито кілька регіональних друкованих та електронних ЗМІ перебувають на утриманні зарубіжних антиросійських центрів, працюють під їхнім безпосереднім керівництвом, виконують їхні прямі вказівки.

«При цьому самі обвинувачі діють кричуще непрофесійно, демонструють цілий букет грубих порушень закону та елементарних норм журналістської етики. Якщо очистити вміст "розслідування" від супутнього лушпиння, то виявиться, що головне, у чому звинувачують його героїв, – це власне їхня високопрофесійна діяльність», – наголошують у російському Союзі журналістів.

Заяву медіаспівтовариства з приводу програми НТВ опублікував на своєму сайті Альянс незалежних регіональних видавців (АНРИ).

Згадані в програмі НТВ медіакомпанії отримали фінансування з Інвестиційного фонду розвитку засобів масової інформації – некомерційної організації, яка надає кредити для незалежних ЗМІ по всьому світу для капітальних покупок, таких як друкарські верстати або обладнання для мовлення. Ця організація отримує фінансування від фонду «Відкрите суспільство» мільярдера і філантропа Джорджа Сороса, але не має відношення до уряду США. 

Нагадаємо, 20 березня співробітники низки російських ЗМІ провели установчі збори і прийняли статут міжрегіонального професійної союзу журналістів і працівників ЗМІ. Про бажання вступити до профспілки заявили 27 журналістів з видань «Медиазона», РБК, «Новая газета», Slon Magazine, Znak.com та інших.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
600
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
Ми — люди
21 Квітня 2018
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop