ПРОЕКТИ
16:50
Вівторок, 14 Жовтня 2014

Одеський 7 канал звільнив журналіста, який допомагав каналу «Россия 24» обманом знімати сюжети

Одеський 7 канал звільнив журналіста, який допомагав каналу «Россия 24» обманом знімати сюжети
Одеський 7 канал звільнив журналіста, який допомагав каналу «Россия 24» обманом знімати сюжети

Одеський 7 канал заявив, що звільнив журналіста Антона Доценка за те, що він передав ексклюзивне відео 7-го каналу російському телеканалу «Россия 24». Про це йдеться в повідомленні каналу, яке надійшло на адресу «Детектор медіа».

 

За словами головного редактора 7-го каналу Анни Кравцової, інформаційна служба готувала до ефіру сюжет про перебільшені чутки, пов'язані зі знесенням пам'ятника Катерині ІІ. «Саме цей сюжет, але тільки вже в стилі російської "кисельовщини", з'явився в ефірі "Вести 24" (мається на увазі канал «Россия 24». - ТК) 12 жовтня, а потім і 13 жовтня», - повідомили на каналі.

 

«Ми провели внутрішнє розслідування і з'ясували, що саме журналіст нашого телеканалу Антон Доценко і журналістка російських "Вестей" Ірина Куксенкова під час інтерв'ю представилися співробітниками одеського 7-го каналу, - розповіла Анна Кравцова. - Антон Доценко повів себе підло і просто обманув директора Муніципального музею особистих колекцій ім. О. В. Блещунова Світлану Остапову. Він повідомив їй про те, що попередній коментар непридатний для ефіру, і необхідно записати нове інтерв'ю. Після цього Антон Доценко привів на студію телеканалу Ірину Куксенкову, представивши її як харківську журналістку, якій необхідна допомога. Тоді він і записав решту ексклюзивного матеріалу».

 

У Муніципальному музеї особистих колекцій ім. О. В. Блещунова «Детектор медіа» підтвердили, що інтерв'ю у Світлани Остапової для російського телеканалу було взято обманом. Сама пані Остапова, за словами колег, з 13 жовтня перебуває у відпустці.

 

В одеському інтернет-виданні «Думская» розміщено заяву Світлани Остапової, у якій вона стверджує, що не давала інтерв'ю російському каналу. «І це моя принципова позиція, тому що мені огидна та брехня, яка транслюється цим та іншими російськими каналами відносно подій, що відбуваються на моїй Батьківщині», - наголосила пані Остапова.

 

Директор музею розповіла, що 7 жовтня до неї звернулися із 7-го каналу з проханням прокоментувати чутки про судове рішення про знесення пам'ятника Катерині ІІ. Вона погодилася, і в четвер, 9 жовтня, знімальна группа записала інтерв'ю. «З 20-хвилинною бесіди в сюжет була включена одна моя фраза, вирвана з контексту, але загальна тональність сюжету відображає мою точку зору, а саме: пам'ятнику Засновникам Одеси ніщо не загрожує, якщо його навмисне не зроблять жертвою провокацій. Цього ж вечора сюжет пішов в ефір», - розповіла пані Остапова.

 

«10 жовтня мені знову зателефонували із 7-го каналу і попросили записати ще одне інтерв'ю, оскільки попередній сюжет вийшов не дуже вдалим і взагалі був втраченим з технічних причин. Мене це дещо здивувало, але редактор була досить наполегливою, посилаючись на гостру необхідність повторного запису. Ну так, я погодилася - адже потрібно донести правдиву інформацію і попередити можливі провокації», - пояснює директор музею.

 

За її словами, прийшла зовсім інша знімальна група, у складі якої була Ірина Куксенкова, яка представилася співробітником 7-го каналу. «З півгодинної розмови в сюжет увійшов фрагмент про судовий розбір, також вирваний з контексту. Але справа навіть не в цьому - весь цей сюжет є абсолютною фальсифікацією (виключаючи хіба що інтерв'ю з Ткачовим) (Юрій Ткачов, головний редактор одеського видання Timer. - ТК). "Автор" запозичила фрагмент сюжету 7-го каналу - інтерв'ю з Павлом Миронцем, вклавши йому в уста ніби переклад - зовсім інший текст у дусі шаленої пропаганди ненависті до Росії з боку чорноморських козаків», - розповіла пані Остапова.

 

Колектив 7-го каналу висловив шкоду з приводу інциденту і приніс свої вибачення керівництву муніципального музею особистих колекцій ім. О. В. Блещунова.

 

На каналі повідомили, що це не перший випадок, коли відео 7-го каналу потрапляло в російський інформаційний простір, але раніше їм не вдавалося відстежити, хто «зливав» матеріал російським «колегам».

 

У коментарі інтернет-виданню «Думская» Антон Доценко визнав, що не повідомив директору музею, для кого береться друге інтерв'ю. «Це дійсно моя помилка, однак в усьому іншому я своєї вини не бачу. Я не використовував ексклюзивне відео 7-го каналу, а знімав для росіян окремо. Я не є автором сюжету, який вийшов у Вестях, тому не несу відповідальність за подачу, хоча згоден з нею і готовий підписатися під кожним словом», - сказав журналіст.

 

На його думку, широке поширення інформації може зберегти пам'ятник Катерині ІІ. Пан Доценко заявив, що завжди допомагатиме колегам з інших міст і країн, оскільки «це сприяє поширенню інформації по всьому світу». «А от обмеження в доступі до цієї інформації я якраз і вважаю маніпуляціями, цензурою і пропагандою. Тобто тим, що суперечить основним принципам журналістики і демократичного суспільства, куди ми нібито всі і прагнемо», - заявив він.

 

«Детектор медіа»

 

Фото - «Думская»

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3299
Переглядів
Коментарі
запомним)
13:25 / 15 Жовтня 2014
какая гадкая рожа, как крысеныш Рона Уизли из "Гарри Поттера"
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop