ПРОЕКТИ
15:58
Вівторок, 30 Грудня 2014

Екс-журналістка телеканалу «Ера» стверджує, що керівництво давало працівникам вказівку «відбілювати» закони 16 січня

Екс-журналістка телеканалу «Ера» стверджує, що керівництво давало працівникам вказівку «відбілювати» закони 16 січня
Екс-журналістка телеканалу «Ера» стверджує, що керівництво давало працівникам вказівку «відбілювати» закони 16 січня

Журналістка Маргарита Тарасова (на фото), яка працювала на телеканалі «Ера», заявила, що звільнилася через цензуру. Про це вона написала на своїй сторінці у Facebook та розповіла в коментарі «Детектор медіа».

 

«Півтора місяці тому (на початку листопада - ТК), журналістам ТК "Ера", власником якої є Деркач А.Л. (який голосував, як і його родич Литвин, за закони 16 січня), прийшов лист від його довіреної особи Олександра Юрчука з вимогою "відбілити" диктаторські закони в серії сюжетів. Весь період Революції Гідності ми, журналісти, висвітлювали всі її ключові події і були щиро раді падіння режиму Януковича і Партії регіонів. Зрозуміло, оскверняти ідеї Майдану ми відмовилися», - розповіла журналістка.

 

Пані Тарасова опублікувала на своїй сторінці в соціальній мережі також скріншот цього листа, в якому зазначається, що в телекомпанії оголошується конкурс на кращий сюжет про закони 16 січня. Журналістам запропонували розділити пакет законів, а також попередньо висилати тексти на узгодження.

Клікніть для збільшення

 

За словами пані Тарасової, згодом генеральний директор телеканалу Ігор Лоташевський провів розмову з незгодними членами колективу щодо того, що «вони живуть в ілюзіях революції і не можуть адекватно оцінювати дійсність, а вона така, що незабаром в країні встановиться справжня диктатура і станеться федералізація». Однак на позицію журналістів ця «лекція» не мала впливу, тож керівництво нібито вирішило відмовитися від такого «конкурсу».

 

Однак, як зазначає журналістка, в першій половині грудня 2014 року на телеканалі «Ера» таки почали виходили сюжети, присвячені законам 16 січня «з трохи зміщеними акцентами».

 

«Тепер головний меседж зводився до того, що закони 16 січня ніхто не читав, а насправді вони демократичні та європейські, і нині вони працюють, але під іншими назвами, а диктаторська влада просто не допускає опозицію до прийняття рішень під вигаданими приводами», - зазначає журналістка.

 

Маргарита Тарасова заявляє, що звільнилася з телеканалу саме через таке запровадження цензури. «В умовах, коли злочинці диктують журналістам вимоги, працювати чесно і професійно мені не представляється можливим, тому я прийняла рішення про звільнення», - написала вона.

 

Журналістка працювала на телеканалі «Ера» більше року - з жовтня 2013 року до середини грудня 2014 року.

 

За її словами, ще декілька працівників телеканалу «Ера» також планували звільнятися через таку політику каналу.

 

Олександр Юрчук - шеф-редактор інтернет-видання «Київський телеграф», яке входить до умовного медіа-холдингу «Ера-медіа» народного депутата Андрія Деркача (депутатська група «Воля народу»).

 

«Детектор медіа» декілька разів зверталася по коментар з приводу заяви Маргарити Тарасової до прес-служби телеканалу «Ера», проте не отримала жодної відповіді протягом 12 днів.

 

Нагадаємо, у 2008 році «Детектор медіа» писала про те, що у своєму ролику на каналі «Ера» газета «Киевский телеграф» рекламувала статтю Віктора Януковича «Украине необходимы новые политические подходы: десять главных принципов». Підозри щодо використання синергійного ефекту холдингу для реклами замовних матеріалів шеф-редактор «Киевского телеграфа» Олександр Юрчук тоді заперечив.

 

«Детектор медіа»

Фото з Facebook Маргарити Тарасової

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
5305
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop