ПРОЕКТИ
Виконавча директорка Інституту масової інформації
23:03
Середа, 15 Лютого 2017

Вільна інтерпретація «Вестей»

Щойно з безмежним здивуванням прочитала інтервію Ольги Семченко з холдингу «Весті». Пані Семченко чомусь вважає, що спільне дослідження Інститут Масової Інформації (ІМІ) та Репортерів без кордонів, яке встановило, що холдинг активно приховує інформацію про структуру власності - це «собраніє слухов, которые курсировали на рынке о нашем холдинге». І мало того, на думку Семченко, все дослідження, яке охопило ключові холдинги країни, і в якому брала участь відома міжнародна організація, ще й було виконано на замовлення Нацради. Напевно, все це з єдиною метою - покарати «Весті»))

Оскільки буквально на минулому тижні холдинг «Весті» прислав нам дивний запит на інформацію, просив нас роздрукувати наш сайт з дослідженням, і прислати їм у письмовому вигляді, а ще раніше - взагалі сплутав ІМІ з ІМП і завалював запитами наших колег, я припускаю, що вони просто знову не розібрались. Ні у суті дослідження, ні в методології, ні у медійному законодавстві. Але ми завжди готові проконсультувати, особливо якщо інтерес до покращення підзвітності і прозорості проявляють медіахолдинги, які ховаються за фіктивними фірмами.

Отже, дослідження прозорості медіавласності базувалося на відповідній методології Репортерів без кордонів. Ознайомитися з нею можна на сайті проекту МОМ у розділі «Методологія». Відповіді на додаткові питання щодо збору інформації та її опрацювання можна знайти у розділі FAQ (веб-сайт: http://ukraine.mom-rsf.org/).

Під час дослідження ми надіслали листи до газети «Весті» та телеканалу UBR, оскільки саме ці два активи медіахолдингу ми прицільно розглядали. Ми повідомили їм деталі про дослідження, попросили їх співробітничати з нами та поінформувати нас про структуру власності даних медіа. Подібні листи ми надсилали усім медіа, яких стосувалось дослідження, і багато з них детально і повно відповідали. Але - від «Вестей» ми жодної відповіді так і не отримали.
Ми також вивчали сайт, в тому числі, окремого медіа «Радіо Вести», і розглядали холдинг в цілому. На сайті радіо немає жодної інформації про структуру власності даної телерадіоорганізації. Це є порушенням, як мінімум, вимог ст. 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Також ч. 4 ст. 12 Закону визначено, що структура власності суб’єкта інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення визнається прозорою, якщо інформація, оприлюднена на його офіційному веб-сайті.

Але далі ще цікавіше. Інформації про структуру власності немає ні на сайті, ні на веб-сайті холдингу, де посилання на «Радіо Вести» сформульоване на відповідний веб-сайт. На цьому сайті також немає жодної інформації про структуру власності, що є порушенням закону. Але і це ще не все. Інформацію про структуру власності ми знайшли на такому собі дивному сайті ТОВ «Телерадіокомпанія "Дивосвіт"», який взагалі ніяк не повязаний із сайтами холдингу. Тобто «Весті» якби і оприлюдинили інформацію - але не там, де мали це зробити, і знайти цю інформацію користувачу просто неможливо)) Це лише маленький приклад, я вже не говорю нічого про самі схеми і фірми з фірмочками - щоб не умножати печаль.

Але, менше з тим. Після такої дуууже «вільноі інтерпретації» нашого дослідження, у мене просто виникає багато питань до іншої аргументації, яку озвучує Семченко.

Оригінал посту опублікований у Фейсбуці

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
497
Переглядів
Коментарі
Втікач Клименко
10:46 / 16 Лютого 2017
Слухайте, люди, хто може донести думку до Нацради,що ніяк не можна продовжувати ліцензію оцим замаскованим під ЗМІ Вєстям. Вистачить терпіти нахабтво їх присутностідо цього часу! Це те саме, щоб у післявоєнній Німеччині нацистські бонзи чи їх агенти повідкривали свої ЗМІ і вимагали свободи слова! Люди, та ця країна загине від такої сраної демократії! Вибачте! "Ні"- мовленню яничарських ЗМІ в Україні! +112 + News One
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop